Jumping Jack

Gestart door Jumping Jack, maart 14, 2011, 10:58:47

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jumping Jack

Onder andere.
De superline wordt nu gevoed door de SuperNait. Als die weggaat, kan ik de superline ook voeden met de HiCapDr en met een speciale, custom-made, kabel aansluiten op de prima-luna. Alleen zit er dan wel erg veel geld in de phonoversterker...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

felix01

Citaat van: katwax op september 11, 2015, 09:20:59
Dat breekbaar valt nog mee, ze kunnen tegen een stootje heb ik al gemerkt :)

Maar las ik ergens dat je melde dat je luidsprekers mogelijk iets teveel vragen? Ik ben geen fan van buizen in de eindtrap, voor power zijn buizen nu niet ideaal, maar hetgeen ze doen met het geluid is  :inlove:
Dus mijn mening zet ze in op de vv, maar niet voor power

Is gewoon het ganse ontwerk van de versterker die telt,ik had hiervoor een unsion perrformance(2 x 45 w);die had zelfs mijn avalons in een ijzeren greep;met supper strakke bas.......dat ding was 60cm breed en woog 50kg......
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

katwax

Citaat van: felix01 op september 11, 2015, 15:31:53
Is gewoon het ganse ontwerk van de versterker die telt,ik had hiervoor een unsion perrformance(2 x 45 w);die had zelfs mijn avalons in een ijzeren greep;met supper strakke bas.......dat ding was 60cm breed en woog 50kg......
Ja tuurlijk.
Naar mijn mening mag een eindversterker ook niet "kleuren" en dit ga je altijd hebben bij een eindversterker met buizen natuurlijk. In het geval het integrated is vind ik het nog aanvaardbaar, maar los stel ik mij hier wel vragen bij.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Kwabbernoot

Dus een eindversterker met buizen kleurt en een voorversterker met buizen niet? Is dat wat je zegt?

Groeten...

Jumping Jack

Volgens mij bedoelt Katwax dat het met buizen én in de VV én in de EV te veel van het goede wordt.

Ik heb al jaren een Naim-set, ik ben dus niet vies van wat kleuring  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

katwax

Citaat van: Jumping Jack op september 11, 2015, 16:00:54
Volgens mij bedoelt Katwax dat het met buizen én in de VV én in de EV te veel van het goede wordt.

Ik heb al jaren een Naim-set, ik ben dus niet vies van wat kleuring  ;).
Ongeveer ja.
Ik bedoel dat je niet juist uw vinger kan leggen op wat komt nu van wat, hierdoor is het matchen tussen vv en ev nog veel moeilijker + zou je wel eens zeer teleurgesteld kunnen zijn als je de ev gaat veranderen.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Jumping Jack

Zo, de primaluna is terug de deur uit. Nu maar weer even door met de naim en alles op een rijtje zetten...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Kerkhoffd

Wat heeft je voorkeur als je vrij zou kunnen kiezen op basis van geluidskwaliteit?
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Robiwan

Citaat van: Jumping Jack op september 13, 2015, 21:33:47
Zo, de primaluna is terug de deur uit. Nu maar weer even door met de naim en alles op een rijtje zetten...

heeft de naim al die tijd toen de primaluna op bezoek was onder stroom gestaan?
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

twani

Citaat van: Kerkhoffd op september 13, 2015, 21:36:52
Wat heeft je voorkeur als je vrij zou kunnen kiezen op basis van geluidskwaliteit?

Ik denk dat er eerder sprake is van klankVERSCHIL dan van kwaliteitsVERSCHIL ;)

Jumping Jack

Citaat van: Kerkhoffd op september 13, 2015, 21:36:52
Wat heeft je voorkeur als je vrij zou kunnen kiezen op basis van geluidskwaliteit?

Goh, de primaluna doet wel erg veel goed. Los van alle praktische implicaties die zo'n grote buizenbak meebrengt, haalt die toch de bovenhand...

Citaat van: LPlover op september 13, 2015, 21:40:00
heeft de naim al die tijd toen de primaluna op bezoek was onder stroom gestaan?

Nee, die staat sinds deze middag terug onder stroom.

Citaat van: twani op september 13, 2015, 21:49:23
Ik denk dat er eerder sprake is van klankVERSCHIL dan van kwaliteitsVERSCHIL ;)

Absoluut, het zijn twee volledig verschillende versterkers met elk hun eigenheden. Vandaar dat ik niet zomaar kan zeggen dat de supernait de deur uit kan...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Kerkhoffd

Dat is inderdaad een betere omschrijving. Maar volgens mij snapte je wat ik bedoelde.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Jumping Jack

Een nieuw vriendje voor de classic  :inlove::


Koetsu Black goldline
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

beetle99

Dat ziet er machtig uit  O0

Jumping Jack

Het klinkt ook machtig. En dan te bedenken dat dit 'maar' het instappertje is  :blink:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

jpmoree

Citaat van: Jumping Jack op november 24, 2015, 21:25:20
Het klinkt ook machtig. En dan te bedenken dat dit 'maar' het instappertje is  :blink:
Voor een prijs waarvoor je bij sommige andere merken minimaal 2 "vlaggenschip" modellen kunt kopen.
Gefeliciteerd, mooi spul!

Jumping Jack

Klopt, en dan is het in het echt nog eens veel kleiner dan het op de foto's lijkt ook  ;D. Wel behoorlijk zwaar, 10,8 gram.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Jumping Jack op november 24, 2015, 20:46:47
Een nieuw vriendje voor de classic  :inlove::


Koetsu Black goldline

Wat is het Nick? :tounge2:



Kun je alweer naar je werk trouwens?

Jumping Jack

Een element voor de platenspeler  ;D.

Ja hoor, we kunnen weer werken. Weliswaar met verscherpte veiligheidsmaatregelen. Ook de metro gaat vandaag weer rijden en de brusselse scholen gaan ook weer open. Behoorlijk surrealistisch allemaal (en ik wil niet weten welk kostenplaatje dit met zich mee zal brengen).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Graphtuner

ééj, is dat niet het element van "mijn" speler?  ;D
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Jumping Jack

^ voel u vrij om er hier eens een foto van te plaatsen  ;). Laat maar weten of en wanneer ik eens moet langskomen om de boel af te regelen.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

felix01

profi met de upgrade!! :headbanging:
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

Graphtuner

Citaat van: Jumping Jack op november 25, 2015, 11:02:08
^ voel u vrij om er hier eens een foto van te plaatsen  ;). Laat maar weten of en wanneer ik eens moet langskomen om de boel af te regelen.

ik denk dat ik beter ook eens een projectje open hier op het forum....

Toen JJ het element kocht kreeg ik de melding dat er dus nog een speler overbleef.... en gezien ik al lang eentje zocht en alles bij deze binnen de verwachtingen viel heb ik maar snel toegehapt... hier net uit de doos, nog zonder arm :



nogmaals dank voor de tip JJ :)
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Jumping Jack

 ^^ de foto laadt niet.

We hebben er beide een mooi koopje aan overgehouden  :headbanging:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs