xs4all heeft nu ook tv

Gestart door PG, maart 9, 2011, 20:30:12

Vorige topic - Volgende topic

PG

Sinds kort heeft xs4all ook televisie in het pakket.
Voorlopig tot juni 2011 alleen voor bestaande klanten.
In vergelijking met mijn UPC pakket is het niet zo goedkoop.
Zal wel beter zijn vrees ik.  :unhappy:

Diablo666

Volgens mij is dit gewoon televisie van KPN, ik blijf dus gewoon lekker internet van xs4all houden en digitale tv van UPC.
Overstappen naar XS4ALL tv zou me maar €5,= per maand schelen...
My set:
Sound:Squeezebox 3 / Pioneer 859RDS-G / 3x Pioneer M-10x / Jamo: Pro 1000-EX sub, A-510 fronts,  Center-18, 4x A-510 Surrounds,  A-510 Back Surrounds with SW3 Sub
Visual:Sanyo PLV Z-3000 / Pioneer 717-G /  JVC 6800 S-VHS / Projecta ProScreen 240x180 / LG BD390 / UPC HD DVR
Various:DS409+

Duck Twacy

Is inderdaad iTV van KPN (wholesale broadband access). Ik werk momenteel bij Telfort aan de uitrol van iTV voor Telfort. Komt dit jaar op basis van hetzelfde product

SpeedyAndré

Citaat van: Duck Twacy op maart 30, 2011, 23:23:21
Ik werk momenteel bij Telfort aan de uitrol van iTV voor Telfort.

Gecondoleerd  :D
Ik leef nu al mee met de toekomstige ontevreden klanten  :P
Gaat niet over jou, maar meer om hun Kassa en Radar belevenissen :)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

EJ

Citaat van: Duck Twacy op maart 30, 2011, 23:23:21
Is inderdaad iTV van KPN (wholesale broadband access).
En dat is een absoluut bagger product. Ze claimen met 6-8 MBit/s een kwalitatief net zo hoogwaardig product te leveren als andere HD leveranciers. Not. De 14-16 MBit/s hier heb ik nog niet verbeterd zien worden. Zie diverse threads bij tweakers over glasvezel...

anonieme_user12334-verwijderverzoek

En dan hebben we het niet eens over de dramatische decoders die worden geleverd. Langzaam zappen, tergend lange opstart tijden.

polderboy

Waarom biedt Xx4all niet het Caiway IPTV product aan?
Caiway is nu ook van KPN en biedt werkelijk een grandioos beeld over de glasvezel. Ik heb het zelf namelijk.

KPN zou met Caiway absoluut het mooiste televisieproduct neerzetten wat je je maar kan wensen.

Diablo666

Citaat van: polderboy op mei  6, 2011, 08:02:41
Waarom biedt Xx4all niet het Caiway IPTV product aan?
Caiway is nu ook van KPN en biedt werkelijk een grandioos beeld over de glasvezel. Ik heb het zelf namelijk.
KPN zou met Caiway absoluut het mooiste televisieproduct neerzetten wat je je maar kan wensen.
Waarschijnlijk omdat XS4ALL nog geen producten over glasvezel aan te bieden heeft...
My set:
Sound:Squeezebox 3 / Pioneer 859RDS-G / 3x Pioneer M-10x / Jamo: Pro 1000-EX sub, A-510 fronts,  Center-18, 4x A-510 Surrounds,  A-510 Back Surrounds with SW3 Sub
Visual:Sanyo PLV Z-3000 / Pioneer 717-G /  JVC 6800 S-VHS / Projecta ProScreen 240x180 / LG BD390 / UPC HD DVR
Various:DS409+

Jiri

Sinds update van de wijkcentrale door KPN om tv van xs4all door te kunnen geven heb ik geen internet meer. Mijn fritzbox 7340 weigert nog contact te maken met de wijkcentrale. Nu 3 weken al geen internet van xs4all. 6 modems uitgeprobeerd, 4 monteurs over de vloer gehad en uren, dan niet dagen aan de helpdesk van xs4all gehangen.
Er is nog geen oplossing in zicht. Begin moedeloos te worden. Xs4all zegt dat ik de enige in de wijk ben met dit probleem. Ik vraag het me af?  :crazy:
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

EJ

Jiri

Hmmm,
Ik heb al veel langer geen internet. Ze hebben het hier over een week geleden dat het is begonnen.
Ik zit al zonder vanaf 13 mei J.L. Bovendien is er volgens xs4all danwel KPN geen storing. Het zou alleen aan mij liggen  :baaa:
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

EJ

Is inderdaad heel vervelend. Xs4all kennend zul je vast wel goed gecompenseerd gaan worden (itt de andere providers). Hebben zij/jij nog niet voorgesteld om via umts te gaan werken? Daar adverteren ze mee. ('bij storing geen storing enzo').

Jiri

Ja, heb service plus met UMTS stikkie.
Zit ik nu al sinds 13 mei op. Langzaam, maar stabiel. IK denk dat ik omdat ik gebruik maak van service plus niet in aanmerking kom voor compensatie.  :mad:

Arno P

Heb ik sinds een week aan het draaien dat xs4all tv boxje...werkt als een tierelier (na 4x de hulplijn te hebben gehad):

Key hierbij:

Volledige reset van de 7340
Juiste aansluiting selecteren Adsl+TV
LAN-ingang2 gebruiken....op 1 werkt het niet

Hierna weer de telefoon en internetinstelling in het modem proppen (en zeker weten dat xs4all de toegan heeft open gezet natuurlijk)

Monteur afgebeld (aangezien ik het alweer voor mij zag..."oh ja, dat gat in de muur moet u zelf maken en de kabel wegwerken ook enz enz...dus gat in de muur...aan de andere kant een veel groter gat...oud huis.. ::)...UTP kabel erdoorheen en verder

PG

Zijn er hier meer ervaringen met tv van XS4ALL?
Ik lees er nogal wat negatieve dingen over.

Arno P

Citaat van: PG op februari  3, 2012, 01:54:49
Zijn er hier meer ervaringen met tv van XS4ALL?
Ik lees er nogal wat negatieve dingen over.

Draai er nog steeds mee...en zonder enig probleem...

EJ

Draait op diverse plaatsen (4) zonder problemen hier.