iPad 2

Gestart door Gaeje, maart 3, 2011, 10:45:41

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Durk

Citaat van: danielo op november 12, 2011, 18:46:29
Ik zou naar een apple reseller gaan, vertel wat er gebeurd is misschien willen ze wel wat voor je doen. In ieder geval kunnen ze hem reparatie nemen maar met een goed verhaal is er meer mogelijk.

Klote neem aan dat ze zich behoorlijk schuldig voelt, je had toch al een ipad 1 of niet ?

Daniel.

Het is maar een stukje glas.. Ik heb idd een ipad1, maar die wordt ingepikt door de kids, vandaar dat ik er maar een tweetje bijbesteld heb.

Ik zal maandag we ff bellen met de reseller.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

snopper

als je googled op "ipad 2 glas gebroken reparatie" dan krijg ik als eerste gesponsorde link een reparatie service in Eindhoven die vermelden dat "klaar terwijl je wacht in 30Min" ...

Snopper

Cyrus·

Deze jongens waren gisteren mijn buren tijdens een ondernemersdag bij Staples Amsterdam ZO: http://www.smartphonerepair.nl/.

Heb ze aan het werk gezien: snel, goed en goedkoop.
Groeten,
Edwin

Durk

ik zal daar wel een afspraak maken. Komt me het beste over.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

vJac

Waarom niet gewoon WA verzekering aanspreken en opsturen naar Apple? Ben je hem wel even kwijt, alleen behoud je wel je garantie enzo. Lijkt me ook niet geheel onbelangrijk.
Let op! Beginner! Kans op domme vragen!

maxtrash

Citaat van: vJac op november 22, 2011, 10:33:38
Waarom niet gewoon WA verzekering aanspreken en opsturen naar Apple? Ben je hem wel even kwijt, alleen behoud je wel je garantie enzo. Lijkt me ook niet geheel onbelangrijk.
een WA-verzekering is voor als je iets bij een ander kapot maakt. Ik neem aan dat zijn vrouw bij hem in huis woont..

The Guardian

Ik synchroniseer de iPad2 (en het iPhone 4s) iva iTunes.

De laatste dagen ontvang ik bij het synchroniseren van de iPad2 de mededeling: 'iTunes kan geen reservekopie maken van de iPad, omdat de iPad is losgekoppeld.'
Deze mededeling verschijnt nadat de synchronisatie tot het eind heeft plaatsgevonden, terwijl de iPad de hele tijd m.b.v. een kabel is aangesloten.
(Bij de synchronisatie van de iPhone krijg ik de mededeling niet.)

Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

Kwabbernoot

Wellicht wat laat maar een oplossing zou kunnen zijn om de iPad2 niet meer te synchroniseren.  :happy:  :tongue2:

Groeten...

The Guardian

Hartstikke bedankt :clapping: :clapping: :clapping:

Cyrus·

Wellicht WiFi sync voor iTunes uitzetten en dan zien wat de sync met kabel doet?
Groeten,
Edwin

vJac

Citaat van: The Guardian op november 27, 2011, 15:19:48
Ik synchroniseer de iPad2 (en het iPhone 4s) iva iTunes.

De laatste dagen ontvang ik bij het synchroniseren van de iPad2 de mededeling: 'iTunes kan geen reservekopie maken van de iPad, omdat de iPad is losgekoppeld.'
Deze mededeling verschijnt nadat de synchronisatie tot het eind heeft plaatsgevonden, terwijl de iPad de hele tijd m.b.v. een kabel is aangesloten.
(Bij de synchronisatie van de iPhone krijg ik de mededeling niet.)

Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

Is je reservekopie corrupt. Even verwijderen in itunes en karren maar! Zelf ook meerdere keren gehad. Bij voorkeuren kun je de oude verwijderen.
Let op! Beginner! Kans op domme vragen!

danielo

Citaat van: vJac op januari  7, 2012, 19:58:09
Is je reservekopie corrupt. Even verwijderen in itunes en karren maar! Zelf ook meerdere keren gehad. Bij voorkeuren kun je de oude verwijderen.

Misschien een plan die gelijk dan op iCloud te zetten dan is de back-up offsite.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Job

#362
Citaat van: danielo op januari  8, 2012, 21:09:57
Misschien een plan die gelijk dan op iCloud te zetten dan is de back-up offsite.

Ben je wel iDisk kwijt. Is daar al een oplossing voor? Van iDisk vind ik het fijn dat ik ergens een bestand kan uploaden dat ik vervolgens kan sharen en links naartoe kan versturen.

RonG

Vraagje,

Kan men wanneer men een versterker heeft welke airplay ondersteund net zoals een apple tv de content van de Ipad copieeren naar de tv? , Bedoel ermee dat wat je ziet op de Ipad ook op de TV kan laten weergeven.

bmateijsen

Citaat van: RonG op januari  9, 2012, 11:12:16
Vraagje,

Kan men wanneer men een versterker heeft welke airplay ondersteund net zoals een apple tv de content van de Ipad copieeren naar de tv? , Bedoel ermee dat wat je ziet op de Ipad ook op de TV kan laten weergeven.

Nee....

RonG


RonG

Ok, nog een vraagje :),

Ik wil het beeld dus van de Ipad overbrengen naar de TV, kan dat enkel met een Apple tv? Of zijn er nog andere opties?
Zou wel een apple tv willen aanschaffen maar vind deze erg prijzig. Ik ga er geen films mee streamen oid.

thnx,

Ron

The Guardian

#367
Citaat van: vJac op januari  7, 2012, 19:58:09
Is je reservekopie corrupt. Even verwijderen in iTunes en karren maar! Zelf ook meerdere keren gehad. Bij voorkeuren kun je de oude verwijderen.

Dank je. Lijkt me een prima tip, om te onthouden.

(Inmiddels heb ik het verschijnsel niet meer, omdat ik de iPad opnieuw moest inrichten. Het herstelcommando werkte niet en uiteindelijk bleek dat de firewall van mijn pc het volledige herstellen - (proces doorlopen en aan bijna aan het eind kreeg ik mededeling dat het niet kon) - en daarmee het herstellen überhaupt blokkeerde. Maar ik kon natuurlijk wel mijn apps enz. van iTunes weer installeren. Een echte dataverlies heb ik gelukkig niet geleden. Alleen veel werk van gehad.)

The Guardian

Citaat van: danielo op januari  8, 2012, 21:09:57
Misschien een plan die gelijk dan op iCloud te zetten dan is de back-up offsite.

Daniel.

Daniel,

Even kijken of je goed begrijp. Zeg je: gebruik iCloud ipv. iTunes voor backup? Als dat zo is, ik vertrouw iCloud niet. Wat zijn jouw ervaringen?

danielo

Citaat van: RonG op januari  9, 2012, 13:50:57
Ok, nog een vraagje :),

Ik wil het beeld dus van de Ipad overbrengen naar de TV, kan dat enkel met een Apple tv? Of zijn er nog andere opties?
Zou wel een apple tv willen aanschaffen maar vind deze erg prijzig. Ik ga er geen films mee streamen oid.

thnx,

Ron

De appletv a 119 euro is echt de beste optie, wat je kan doen is paar maanden wachten er komt zeker een update van en dan komen er veel oude vrij ik heb er bijvoorbeeld 4 welke ik ga upgraden als er een 1080p versie komt. De reden om toch voor deze oplossing te gaan is dat apple veel 'leuke' dingen gaat doen de komende tijd tussen iOS en de appletv en andere oplossingen zullen daar niet mee werken.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

danielo

Citaat van: The Guardian op januari  9, 2012, 19:26:51
Daniel,

Even kijken of je goed begrijp. Zeg je: gebruik iCloud ipv. iTunes voor backup? Als dat zo is, ik vertrouw iCloud niet. Wat zijn jouw ervaringen?


Gebruik het nu als developer een tijdje zonder al teveel problemen, Het is wel zo dat een back-up service altijd een wat ander gevoel geeft maar ik denk in de praktijk dat alles veiliger staat op hun servers met hun raids en failovers dan thuis. Ik heb voor testen een paar keer een back-up moeten ophalen en ook toen ik van de 4 naar de 4s ging zonder problemen.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

vJac

Citaat van: RonG op januari  9, 2012, 13:50:57
Ok, nog een vraagje :),

Ik wil het beeld dus van de Ipad overbrengen naar de TV, kan dat enkel met een Apple tv? Of zijn er nog andere opties?
Zou wel een apple tv willen aanschaffen maar vind deze erg prijzig. Ik ga er geen films mee streamen oid.

thnx,

Ron

Wat dacht je van een simpel HDMI kabeltje?? Voor een paar € te krijgen.
Let op! Beginner! Kans op domme vragen!

RonG

Citaat van: vJac op januari 10, 2012, 09:03:54
Wat dacht je van een simpel HDMI kabeltje?? Voor een paar € te krijgen.

I know :), maar dat is me to "old school". Ik ga voor een apple tv2 tzt.

DVDGuy

Citaat van: vJac op januari 10, 2012, 09:03:54
Wat dacht je van een simpel HDMI kabeltje?? Voor een paar € te krijgen.

Dan heb je toch ook nog een adaptertje nodig  :music:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

HTip

Citaat van: DVDGuy op januari 10, 2012, 12:38:41
Dan heb je toch ook nog een adaptertje nodig  :music:
Klopt! De Video Connection Kit. En het leuke daarvan is dat de HDMI kabel vaak deze connector lostrekt. Dan klinkt een Apple TV een stuk prettiger.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive