iPad 2

Gestart door Gaeje, maart 3, 2011, 10:45:41

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kjelt

Citaat van: Sonic Circle op april 13, 2011, 19:10:19
Ik kijk er naar uit mijn papieren documenten, brochures etc te kunnen versnipperen.
Dan had je een iPad met 100TB moeten bestellen   ;)
Ik heb nu 80 pdf's erop staan maar geef mij de papieren versie maar als ik het echt wil lezen, voor snel opzoeken is de iPad prima echter het is voor mij niet geschikt als eReader.

danielo

Citaat van: Kjelt op april 14, 2011, 11:29:25
Dan had je een iPad met 100TB moeten bestellen   ;)
Ik heb nu 80 pdf's erop staan maar geef mij de papieren versie maar als ik het echt wil lezen, voor snel opzoeken is de iPad prima echter het is voor mij niet geschikt als eReader.

Moet zeggen pdf bekijken op een iets als een ipad blijft behelpen je blijf altijd merken dat je eigenlijk iets aan het lezen bent wat gemaakt is voor een bepaalde maat waarop het geprint zou moeten worden. Boeken gaan veel beter omdat je niet hoeft in/uit te zoemen om alles te zien.

Het is werkbaar en handig om even snel iets door te lezen/zoeken en je kan veel bij je hebben zonder bomen om te zagen.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Sonic Circle

Citaat van: Kjelt op april 14, 2011, 11:29:25
Dan had je een iPad met 100TB moeten bestellen   ;)
Ik heb nu 80 pdf's erop staan maar geef mij de papieren versie maar als ik het echt wil lezen, voor snel opzoeken is de iPad prima echter het is voor mij niet geschikt als eReader.

Betere compressie toepassen? :).

Ik ben het met jullie eens dat grote pdf's lezen soms wat lastig is. Maar het lukt me nu zelfs op mijn iPhone al.
Het grote voordeel voor mij is bij vergaderingen niet meer 10 losse documenten uit te hoeven printen, snel actiepunten noteren etc.

En bij klanten snel door onze brochures kunnen bladeren, mooie sfeerbeelden kunnen laten zien en 3d presentaties van kantoorinrichting interactiever kunnen showen.

Nosoforos

Ik bewaar al mijn pdf's gewoon in dropbox. Weinig op de iPad zelf. Je zou ook met een NAS oid kunnen werken. Opslag lijkt me het probleem niet meer met alle online opties.

danielo

Citaat van: Sonic Circle op april 14, 2011, 15:53:41
Betere compressie toepassen? :).

Ik ben het met jullie eens dat grote pdf's lezen soms wat lastig is. Maar het lukt me nu zelfs op mijn iPhone al.
Het grote voordeel voor mij is bij vergaderingen niet meer 10 losse documenten uit te hoeven printen, snel actiepunten noteren etc.

En bij klanten snel door onze brochures kunnen bladeren, mooie sfeerbeelden kunnen laten zien en 3d presentaties van kantoorinrichting interactiever kunnen showen.

Het is ook niet dat het niet werkt en zelf een flink aantal voordelen heeft maar dat ik toch het gevoel hou dat de perfecte oplossing er nog niet is.

btw : 4.3.2 is uit voor iOS devices, download en upgrade :)

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

maximus79

Dit ziet er echt bizar uit..........3d op de ipad 2 zonder bril.

http://www.hifi.nl/nieuws/43279/Apple-iPad-2-levert-3D-zonder-bril.html
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

mic1980

#131
Heb dit ooit gezien icm een Wii sensorbar en een pc. Geweldige techniek. Het enige nadeel(tje) is dat dit alleen maar werkt voor 1 pers.

Erik

Met z'n drieen op een ipad lijkt me sowieso niets.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Asl ik u een aplletv 2 kop en die aansluit op mijn stereo. Kan ik dan zonder de pc aan te zetten muziek van/via mijn ipad (spotify) naar de stereo sturen?
Hetzij streaming via intenet of ofline opgeslagen op mijn ipad.
Ik begreep dat het nieuwe os wat mogelijkheden had hiervoor.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Job

Citaat van: Erik op april 17, 2011, 10:00:14
Asl ik u een aplletv 2 kop en die aansluit op mijn stereo. Kan ik dan zonder de pc aan te zetten muziek van/via mijn ipad (spotify) naar de stereo sturen?
Weet niet of het met spotify werkt. Wel met muziek en videos en foto's op je iPod/iPad/iPhone.

Erik

In principe komt nu alles via spotify, heb een abbo genomen voor 10 euro lekker makkelijk.
itunes niet meer nodig, allen jammer dat ze nog steeds geen goede ipad app hebben, allen een lelijke iphone app.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Job

#136
Net geprobeerd. In Spotify (op de iPhone) verschijnt - als je op de 'i' hebt getapt - netjes het icoon waarmee je kunt Airplayen.

Erik

Ben ik nou kippig? ik kan geen AppleTV in de NL store vinden.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Job

#138
Is hier niet te koop bij Apple, meen ik. Wel bij sommige winkels, maar die halen ze vlgs mij uit Duitsland of het VK.

Nosoforos

Misschien dat ze hem pas in NL gaan verkopen als we hier ein-de-lijk eens films kunnen gaan huren via iTunes. Het liefst zou ik een soort abonnement hebben waarmee ik voortaan onbeperkt films en muziek kan kijken en luisteren. Jammer dat Spotify nog geen iPad app heeft, ja.

oud_account_1

Weet iemand wanneer de ipad 2 weer geleverd kan worden?
Ik krijg alleen maar vage antwoorden ("enkele weken" etc.)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

hifivogel

Ik heb de iPad2 een dag na de introductie bij Apple store besteld en komende week wordt hij bezorgd.
audiostreaming sonos

Orion

Citaat van: Erik op april 17, 2011, 12:42:59
Ben ik nou kippig? ik kan geen AppleTV in de NL store vinden.

Amazon UK of Duitsland is ook een optie.

Citaat van: squadra op april 17, 2011, 14:32:03
Weet iemand wanneer de ipad 2 weer geleverd kan worden?
Ik krijg alleen maar vage antwoorden ("enkele weken" etc.)

Ik heb een iPad2 in bestelling staan bij een Apple reseller, ze verwachten ergens begin Mei.

Pioneer PDP-LX508D Onkyo TX-NR808 B&W 683 685 HTM61 PS3 slim 250gb

bmateijsen

Citaat van: hifivogel op april 17, 2011, 18:41:31
Ik heb de iPad2 een dag na de introductie bij Apple store besteld en komende week wordt hij bezorgd.

Idem hier... ze zijn onderweg.... verwachte levering deze week.

danielo

Misschien was ik toch niet zo vreemd om 5 uur op een vrijdag in het zonnetje bij een winkel te zitten en met wat andere soortgenoten. De 64Gig/3g bevalt prima en ik vind het een duidelijke upgrade tov de oude.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Orion

Citaat van: danielo op april 20, 2011, 11:03:18
Misschien was ik toch niet zo vreemd om 5 uur op een vrijdag in het zonnetje bij een winkel te zitten en met wat andere soortgenoten. De 64Gig/3g bevalt prima en ik vind het een duidelijke upgrade tov de oude.

Daniel.

Alles behalve vreemd, als je daar plezier en tijd voor hebt.. Waarom niet? ;)
Pioneer PDP-LX508D Onkyo TX-NR808 B&W 683 685 HTM61 PS3 slim 250gb

Erik

Citaat van: danielo op april 20, 2011, 11:03:18
Misschien was ik toch niet zo vreemd om 5 uur op een vrijdag in het zonnetje bij een winkel te zitten en met wat andere soortgenoten. De 64Gig/3g bevalt prima en ik vind het een duidelijke upgrade tov de oude.

Daniel.
Toen ik gisteren over een wifi lijn van 20 mb aan het internetten was, viel me inderdaad op langzaam een iPad is vergeleken met een volwaardige pc. Kan me voorstellen dat de ipad 2 een stuk fijner werkt met een dual core.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

hifivogel

En hij is binnen.... ;D. Nu kan het spelen :angel: beginnen.
audiostreaming sonos

bmateijsen

Citaat van: hifivogel op april 20, 2011, 18:29:46
En hij is binnen.... ;D. Nu kan het spelen :angel: beginnen.

Idem ;D

hifivogel

 En mijn eerste bericht via iPad ingevoerd. Gaat toch wel heel erg mooi :pompom:
audiostreaming sonos