FeaRs Focal Chorus W(oonkamer) HT

Gestart door FeaR1986, maart 2, 2011, 18:11:59

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Denon Focal

Wat een mooie speakers die Utopia's  :inlove:

Overigens heeft mijn vrouw de 826W's juist goedgekeurt dus in het kader van de WAF kan je er best goed mee zitten.
gewoon een vrouw met smaak uitkiezen.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Rha007

Mijn vrouw had ook geen probleem met de 826w's, maar toen we bij Iear waren en ik haar de Eutopia's liet zien en vroeg "en deze dan?", moest ik toch wel even een sprintje trekken om de klap voor m'n harses te ontlopen  :D

Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

FeaR1986

Citaat van: Raymond187 op mei 17, 2013, 09:52:42
Ik had die van den hull sub kabel in de verkoop staan voor een prikie met garantie. Zonde.

Dat was een Mini Sub toch? Had hem wel gezien, maar toen ik de advertentie zocht om te reageren stond hij al gesloten en op "Verkocht". Had ook nog een Audioquest gevonden in De Markt, maar ook die bleek al verkocht te zijn.

Citaat van: Denon Focal op mei 17, 2013, 10:26:32
Wat een mooie speakers die Utopia's  :inlove:

Overigens heeft mijn vrouw de 826W's juist goedgekeurt dus in het kader van de WAF kan je er best goed mee zitten.
gewoon een vrouw met smaak uitkiezen.

Roger Waters klonk echt vele malen beter dan thuis, maar dat was ook wel te verwachten. Helaas is zo'n Meastro Utopia gewoonweg te veel geld. En al had ik het geld dan mis ik de ruimte om de speakers neer te zetten, deze jongens hebben echt veel ruimte nodig.

Citaat van: Rha007 op mei 17, 2013, 11:25:29
Mijn vrouw had ook geen probleem met de 826w's, maar toen we bij Iear waren en ik haar de Eutopia's liet zien en vroeg "en deze dan?", moest ik toch wel even een sprintje trekken om de klap voor m'n harses te ontlopen  :D

En de KEF Blade die er ook stond, wat vond ze daarvan? Die is wel veel kleiner, maar vind ik persoonlijk een stuk minder mooi.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Raymond187

Klopt de mini sub hybrid shizzle sub kabel :)
40e verkocht.

Ach je hebt nu een kabel ;)

DV79

Gefeliciteerd met al je aankopen. Erg leuk om te volgen dit topic.
Geniet van je huis!
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

FeaR1986

Citaat van: Raymond187 op mei 17, 2013, 14:28:03
Klopt de mini sub hybrid shizzle sub kabel :)
40e verkocht.

Ach je hebt nu een kabel ;)

Eigenlijk geen geld voor een mooie Van den Hul.. Zag je al snel in prijs zakken, dus is mijn eigens schuld dat jouw MiniSub al verkocht was. Volgende keer wat sneller reageren :P

Citaat van: DV79 op mei 17, 2013, 15:03:14
Gefeliciteerd met al je aankopen. Erg leuk om te volgen dit topic.
Geniet van je huis!

Genieten lukt nu al, zelfs zonder allemaal leuke dingen. Geen ouders om me heen bevalt me meer dan goed. En ook 's avonds lekker op de bank hangen en TV kijken in plaats van op mijn slaapkamer op bed liggen.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

FeaR1986

Vandaag een pakketje, de NAS is binnen:


Een TS-459 Pro II? Inderdaad... ik schrok ook, want in de advertentie waarop ik had geboden stond een TS-469 Pro aangeboden. Meteen ging ik aan mezelf twijfelen of er wel echt TS-469 stond. En ook de gedachten wat ik ging doen als het echt een TS-459 was. Op zich scheelt het alleen in de Intel Atom Dual Core CPU welke in de TS-459 Pro 1.8 GHz is en geen 2.13 GHz zoals in de TS-469. Wat ik ging doen wist ik nog niet...

Toch maar uitgepakt en voorzichtig op de onderkant gekeken...


:pompom:  :pompom:  :pompom:  :pompom:

Nog geen discs, maar vind het nu al een tof ding met dat display:


Verkoper had de NAS in de doos gedaan van zijn oorspronkelijke NAS, de TS-459 Pro II. Die was kapot gegaan en de winkel heeft deze TS-469 Pro meegegeven. Maar in die tijd van RMA had de verkoper al een andere gekocht/gebouwd en is de TS-469 Pro dus over. Helemaal nieuw is de NAS dus wel, alleen niet de goede doos. Ach, voor 430 euro klaag ik echt niet  :happy:
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Rha007

Citaat van: FeaR1986 op mei 17, 2013, 13:29:48
En de KEF Blade die er ook stond, wat vond ze daarvan? Die is wel veel kleiner, maar vind ik persoonlijk een stuk minder mooi.
Geen tijd meer gehad om te vragen, ik moest rennen  ;D

Die nas ziet er iig stoer uit. Ik heb zelf de Syno ds212+, waar ik zeer over te spreken ben. Weet ff niet meer uit het hoofie welk type WD schijven erin zitten, maar alles is iig heel stil. Waar ga je de nas neer zetten?

Heb jij de 816w's eigenlijk nog beluisterd voordat je ze gekocht hebt?
Nu ik dit type: besef jij je wel wat voor geluksvogel je bent, om de 816w's alleen al als rears te hebben  :clapping:
Veel mensen hebben ze niet eens als fronts, laat staan om ze "even" als rears neer te zetten.
Dit is echt een geweldige set  :worship: :worship:
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

FeaR1986

Citaat van: Rha007 op mei 17, 2013, 17:23:47
Die nas ziet er iig stoer uit. Ik heb zelf de Syno ds212+, waar ik zeer over te spreken ben. Weet ff niet meer uit het hoofie welk type WD schijven erin zitten, maar alles is iig heel stil. Waar ga je de nas neer zetten?

Synology maakt ook mooie NAS-systemen. Zie dat jij gewoon 16TB kwijt zou kunnen in die 2-bay NAS, dat is wel erg netjes!

NAS komt in de meterkast naast de UPC-modem. Ik had de TV/Radio-COAX in de woonkamer, maar die heb ik laten verleggen. Sleuf in de muur gefreesd, buis er in en dichtsmeren maar. Daardoor de stamkabel verlengd en in de meterkast de contactdoos gezet. Op die manier kan in de meterkast de modem en de NAS staan. Vanuit de meterkast gaat dan weer een COAX en UTP via weggewerkte leidingen naar de TV. Enige nadeel is dat de WiFi AP dus ook in de meterkast staat, maar met een huis uit 1938 en een nieuw generatie modem is dat best te doen.

CitaatHeb jij de 816w's eigenlijk nog beluisterd voordat je ze gekocht hebt?
Nu ik dit type: besef jij je wel wat voor geluksvogel je bent, om de 816w's alleen al als rears te hebben  :clapping:
Veel mensen hebben ze niet eens als fronts, laat staan om ze "even" als rears neer te zetten.
Dit is echt een geweldige set  :worship: :worship:

De 816W had ik ooit al eens gehoord, dus die heb ik inderdaad niet meer beluisterd voor de aanschaf. Idem met de VT50: vaak gezien en vond het altijd een tof toestel dus redelijk blind gekocht. Qua rears, eigenlijk is het inderdaad heel decadent om de 816W zo neer te zetten. Zeker nu ze ook de 806W hebben. Echter was die 806W met originele stand niet extreem veel goedkoper dan een 816W en dan wordt een vloerstaander als rear toch interessant. Plus ik vind het ook wel erg tof staan eigenlijk.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Rha007

Citaat van: FeaR1986 op mei 17, 2013, 17:37:27
Echter was die 806W met originele stand niet extreem veel goedkoper dan een 816W en dan wordt een vloerstaander als rear toch interessant.
Ik geef je helemaal gelijk

Citaat van: FeaR1986 op mei 17, 2013, 17:37:27
Plus ik vind het ook wel erg tof staan eigenlijk.
Klopt als een zwerende vinger, ik schreef het ook meer uit jaloezie  :D
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

Valkyrie

Mooie aanvulling die NAS! Soms moet je gewoon een beetje geluk hebben... ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

mijkie

gewoon een topper gekocht !!!, heb de L versie, zonder display.....
* Focal Alpha 50 * Auralic Altair *

W.Otter

je wordt overladen met nieuwe spullen daar  :pompom:
heel veel plezier in je nieuwe huisje!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

vik

Mooie spulletjes en je huisje ziet er ook ook top uit!  :worship:



Citaat van: FeaR1986 op mei 15, 2013, 21:06:40
Jij hebt zeker een PS3 Slim? Maar dan nog is het wel een relatief slank apparaat, daar heb je gelijk in. Ik wacht rustig af tot het meubel er is, idem met de TV. Vrijdag eerst de QNAP TS-469 Pro maar eens in ontvangst nemen  8)

Breder kan niet, dan steekt het te ver voorbij de muur aan de ene kant (wat echt niet mooi is in verband met de L-vorm van de kamer). En naar de andere kant schuiven kan ook niet aangezien daar een deur zit. Wellicht maakt onderstaande foto wat duidelijker:


De gehele breedte van de muur waar de TV aan komt is 215 en als ik met drie vakken al op 185 zit dan wordt vier vakken nooit <215 centimeter. De vakken worden zo breed in verband met de valse poten en de bevestiging. Ik weet niet precies hoe het zit, maar mijn oom heeft dat zo uitgetekend en gerekend en daar vertrouw ik blind op. Geef de man een paar planken en hij bouwt alles wat je wilt. Maar begin langzaam wel in te zien dat het alles in het meubel wordt. Scheelt dat ik een hogere bank heb dan gemiddeld en dus wat hoger zit.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Raymond187

Citaat van: FeaR1986 op mei 17, 2013, 17:10:21
Vandaag een pakketje, de NAS is binnen:


Een TS-459 Pro II? Inderdaad... ik schrok ook, want in de advertentie waarop ik had geboden stond een TS-469 Pro aangeboden. Meteen ging ik aan mezelf twijfelen of er wel echt TS-469 stond. En ook de gedachten wat ik ging doen als het echt een TS-459 was. Op zich scheelt het alleen in de Intel Atom Dual Core CPU welke in de TS-459 Pro 1.8 GHz is en geen 2.13 GHz zoals in de TS-469. Wat ik ging doen wist ik nog niet...

Toch maar uitgepakt en voorzichtig op de onderkant gekeken...


:pompom:  :pompom:  :pompom:  :pompom:

Nog geen discs, maar vind het nu al een tof ding met dat display:


Verkoper had de NAS in de doos gedaan van zijn oorspronkelijke NAS, de TS-459 Pro II. Die was kapot gegaan en de winkel heeft deze TS-469 Pro meegegeven. Maar in die tijd van RMA had de verkoper al een andere gekocht/gebouwd en is de TS-469 Pro dus over. Helemaal nieuw is de NAS dus wel, alleen niet de goede doos. Ach, voor 430 euro klaag ik echt niet  :happy:
net als ik een mazzelpik dus met de NAS  :headbanging:

Ga je zeker geen spijt van krijgen zelfs de 459 die ik heb vind ik TOP deze pakt wat sneller uit en zal waarschijnlijk ietsie sneller wegschrijven in RAID.

Ga je openVPN gebruiken?

FeaR1986

Citaat van: Valkyrie op mei 17, 2013, 20:56:33
Mooie aanvulling die NAS! Soms moet je gewoon een beetje geluk hebben... ;)

:P Bevalt die Velodyne DD-15 goed? Over geluk gesproken zeg!

Citaat van: mijkie op mei 18, 2013, 00:00:33
gewoon een topper gekocht !!!, heb de L versie, zonder display.....

Display is ook meer een gimmick volgens mij, maar goed te horen dat het een leuk beestje is. Ben zeer benieuwd als ik hem aan de praat heb.

Citaat van: W.Otter op mei 18, 2013, 10:33:01
je wordt overladen met nieuwe spullen daar  :pompom:
heel veel plezier in je nieuwe huisje!

Dinsdag iEar bellen, eens afspreken wanneer ze langs kunnen komen. Dan wordt ik letterlijk overladen als ze de Panasonic 65VT50 komen brengen en de Focal 816W's. De Focals laat ik nog in doos achter de bank, uit het zicht. Maar de TV zet ik gewoon op het oude TV-meubel. Kan ik vast een beetje spelen met de hoogte en wat testen zodat ik hem meteen op kan hangen zodra het nieuwe AV-meubel er is. Of meteen, wellicht sneller.

Citaat van: vik op mei 19, 2013, 08:15:06
Mooie spulletjes en je huisje ziet er ook ook top uit!  :worship:

Thnx! Als het een beetje ingericht is ben je natuurlijk ook hier meer dan welkom.

Citaat van: Raymond187 op mei 19, 2013, 08:30:54
net als ik een mazzelpik dus met de NAS  :headbanging:

Ga je zeker geen spijt van krijgen zelfs de 459 die ik heb vind ik TOP deze pakt wat sneller uit en zal waarschijnlijk ietsie sneller wegschrijven in RAID.

Ga je openVPN gebruiken?

Geluk kan je inderdaad wel van spreken. Wat ik allemaal nog meer op de NAS ga draaien durf ik nog niet te zeggen. Hoop aankomende week 4 x 3TB Western Digital RED binnen te krijgen samen met 2 GB DDR3-1333 SO-DIMM om de NAS naar 3GB intern te krijgen.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Rha007

Citaat van: FeaR1986 op mei 19, 2013, 09:15:15
De Focals laat ik nog in doos achter de bank, uit het zicht.
Klinkt als zelfkastijding  :D

Ik zou ze gewoon neerzetten om ze alvast in te spelen, dan kun je meteen knallen als alles compleet is.
Ben je er trouwens al uit hoe de indeling in het nieuwe tv meubel word?
Ben zeer benieuwd hoe alles uiteindelijk klinkt.
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

FeaR1986

Citaat van: Rha007 op mei 19, 2013, 09:37:07
Ik zou ze gewoon neerzetten om ze alvast in te spelen, dan kun je meteen knallen als alles compleet is.
Ben je er trouwens al uit hoe de indeling in het nieuwe tv meubel word?
Ben zeer benieuwd hoe alles uiteindelijk klinkt.

Ik heb hier alleen een TV staan en wat bronnen, nog geen versterkers en pre/pro. Die laatste komen pas als het meubel er is zodat ik dan alles meteen aan kan sluiten. Speakers uit de doos biedt eigenlijk geen meerwaarde op dit moment. Hoop ook dat mijn oom wat snel is met dat meubel. Maar ga niet pushen, want hij doet het al voor niets.

Meubelindeling wordt denk ik met de PS3 en XBox 360 in één vak zodat de center in het vak in het midden past. Anders gaat de TV echt veel te hoog komen. Dan begint de TV op 87 centimeter en dat lijkt me simpelweg te hoog. Maar testen is natuurlijk gratis, ik hang de TV pas op zodra ik weet hoe en wat.

Heb nog wel wat gekocht voor aan de muur achter de bank, een Boedha twee-luik:


En geheel offtopic, de geurenverzameling is weer aangevuld  :angel:


Kwam er thuis alleen achter dat ik nog zes geuren had staan... totaal is wellicht wat overdreven nu...
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Valkyrie

Citaat van: FeaR1986 op mei 19, 2013, 09:15:15
:P Bevalt die Velodyne DD-15 goed? Over geluk gesproken zeg!

De Velodyne bevalt erg goed! Zojuist ben ik weer druk bezig geweest met het afstellen van de set. :)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Rha007

Mooi tweeluik hoor, al had ik ze wel wat dichter bijelkaar gehangen.
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

FeaR1986

Citaat van: Rha007 op mei 19, 2013, 19:38:24
Mooi tweeluik hoor, al had ik ze wel wat dichter bijelkaar gehangen.

Goede tip, die neem ik mee als ik ze zelf op ga hangen. Dit is het showmodel uit de winkel  :P De mijne liggen nog nieuw in het plastic. Wil eerst de TV opgehangen hebben zodat de bank daarop kan worden afgestemd. Dan pas hang ik de schilderijen op :)
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Rha007

Dacht toch echt dat je ze al had hangen  :blink:
Ik ken jouw center helaas niet (wou dat ik hem zelf had  ;D)maar ik hoop dat je geen spijt krijgt dat je hem in de kast plaatst. Ik begrijp de reden waarom je de center perse in de kast wilt hebben overigens volkomen.
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

FeaR1986

19:00 was het zover!





En op - het tijdelijke - kastje totdat de TV opgehangen wordt:


Hij is wel groot,  links op de foto staat een 42"...


Focal Chorus 816W in Satin Black zijn ook binnen, maar die zitten nog netjes in de doos totdat de speakerkabels zijn getrokken en afgemonteerd.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

N1v3K


Valkyrie

Citaat van: FeaR1986 op mei 21, 2013, 20:20:55
19:00 was het zover!





En op - het tijdelijke - kastje totdat de TV opgehangen wordt:


Hij is wel groot,  links op de foto staat een 42"...


Focal Chorus 816W in Satin Black zijn ook binnen, maar die zitten nog netjes in de doos totdat de speakerkabels zijn getrokken en afgemonteerd.

Leuk TV'tje! :clapping:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster