dvd via pc op tv

Gestart door Egwin, april 22, 2002, 23:44:27

Vorige topic - Volgende topic

Egwin

Een collega van mij wil graag zijn dvd's kijken op tv. Volgens hem heeft zijn videokaart een tv out. Nu is mijn vraag hoe dit moet, welke software wordt hiervoor gebruikt.

mvrgr. egwin
Falcon Acoustics LS3/5A Gold Badge # Primaluna EVO 300 Hybrid # Auralic Aries & Vega G 2.1 # Driade Flow Reference 808 ls & rca # Gigawatt Powerprime & LC-2/3 evo powercords

J.A.F._Doorhof

Verschilt een beetje per kaart.
Maar meestal zit hier een optie voor in de driver gebakken. Klik op het bureaublad je rechtermuisknop in en kies eigenschappen (onderste optie), kies dan het laatste tabblad en je kunt alles van je videokaart vinden (kan ook via configuratie scherm).

LET WEL.
Veel kaarten kunnen alleen maar op lage resoluties een TV aansturen, bv 800x600 maximaal. En bij bv de TNT kaarten is een reboot nodig met de TV aangesloten. Check dit dus goed met je kaart en handleiding.

Wat heb je verder nodig ?
Een DVD afspeelpakket bv WinDVD of PowerDVD, en dan zou je alles werkend moeten kunnen krijgen.

Kom je er niet uit, geef dan even het type kaart op.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

AP

Probeer deze prog 's, je kan het bij kazaa downloaden
zoek op software naar tvtool. Deze prog gebruik ik ook om van mijn pc een film te bekijken die ik gedownload hebt op mijn projector. :) :) ;D

Erik

Citaat van: AP op juni 16, 2002, 01:45:15Probeer deze prog 's, je kan het bij kazaa downloaden
zoek op software naar tvtool. Deze prog gebruik ik ook om van mijn pc een film te bekijken die ik gedownload hebt op mijn projector. :) :) ;D

Moet je er wel bij vertellen dat het alleen werkt bij Nvidia kaarten. Anders komt hij er nooit uit. ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill