HarmanKardon DVD30

Gestart door Grindtegel, oktober 16, 2003, 16:35:15

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Grindtegel

Een vriend van me wil dit model aan gaan schaffen.

Nu ben ik eigenlijk niet zo bekend met H/K. Kent iemand deze dvdspeler en zo ja, wat is je ervaring?

Wat wel belangrijk is, is dat ie PAL Progressive is, ik weet wel dat ie dat voor NTSC is.

De prijs is 500 euro. Wat zijn eventueel goede alternatieven?
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Stef

Hoi,

Heb deze speler niet in actie gezien, maar is de opvolger van de DVD 25, maar met DVD Audio upgrade. De 30 is zeker ook PAL progressive, maar volgens een review in What-hifi is qua beeld de 25 minstens evenwaardig (en goedkoper).

Mvg,
Stef
- Dedicated home theatre 5.1.4: Lyngdorf MP-40, Hypex NCore 252 & 502, M&K S150 & S150T, Klipsch Atmos, JL Audio e112 sub, ATVP, Zidoo Z9X, Oppo 203, bekabeling Cardas Cross & Audioquest flex 4/4, JVC N5, Xtrem Screen 0.9.
- Hifi: Vivid Audio Kaya 25, Lyngdorf TDAI 3400, ProAc Signature Black kabels, Synology DS918+ (Roon server).

Hertog_Martin

voor 500 euro zijn er (zeker vanaf november) wel betere dvdspelers te krijgen

Marantz dv6400 (voor 479 gespot in NL), Denon 2200 (550 adviesprijs geloof ik) en pioneer heeft ook nog wel leuke dingen

naja zat keus.. zou zeker niet zomaar voor de hk gaan
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

Grindtegel

ikzelf ook niet, maar die gast heeft al een dvd20 en een 7000 receiver van HK dus vandaar.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Erik

Dan zou toch beter moeten weten ;D

serieus het schijnt dat ze (HK) nogal snel stuk gaan.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill