LET OP !!! aub meedoen, tijden van traagheid

Gestart door J.A.F._Doorhof, februari 1, 2011, 12:11:21

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Paul1967

Pagina opgebouwd in 0.06 seconden met 51 queries.

oud_account_1

Dat deze thread nog leeft, na een dik jaar...
Een minder subtiel persoon zou mogelijk iets roepen over incompetentie, maar ik niet, ik ben de subtieliteit zelf :D
Is er iemand die verwacht dat het ooit opgelost gaat worden? :notify:
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

BuSpu

Citaat van: squadra op april 22, 2012, 22:06:29
Dat deze thread nog leeft, na een dik jaar...
Een minder subtiel persoon zou mogelijk iets roepen over incompetentie, maar ik niet, ik ben de subtieliteit zelf :D
Is er iemand die verwacht dat het ooit opgelost gaat worden? :notify:
Je zou het ook een continue vinger aan de pols kunnen zien. Vaak staan er ook snelle tijden.

J.A.F._Doorhof

Het is inderdaad een vinger aan de pols, in principe draait alles volgens mij goed, alleen is er soms een hickup, en dat kan altijd. We doen dit om er meteen bij te zijn als er echt wat mis gaat.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Erik

Ik heb eigenlijk al maanden geen enkel probleem kan het niet een lokale oorzaak zijn?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

EJ

Nee. Dat kan niet, je hebt lokaal geen toegang tot de database hoop ik. ;)

Erik

Citaat van: EJ op april 23, 2012, 15:32:45
Nee. Dat kan niet, je hebt lokaal geen toegang tot de database hoop ik. ;)
Oh ik query er altijd op, ben ik dan de enige met toegangsrechten?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

EJ

Citaat van: Erik op april 23, 2012, 15:37:10
Oh ik query er altijd op, ben ik dan de enige met toegangsrechten?

Jij query't tier 3. Niet tier 1. ;)

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

roland p

JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

Erik

Citaat van: EJ op april 23, 2012, 15:32:45
Nee. Dat kan niet, je hebt lokaal geen toegang tot de database hoop ik. ;)
Maar serieus ik bedoelde lokaal als in lokaal bij gebruiker.

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

roland p

Pagina opgebouwd in 55.59 seconden met 18 queries.

Misschien moeten er wat audiofiele netwerkkabeltjes aan te pas komen? :P
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

EJ

Citaat van: Erik op april 23, 2012, 16:41:48
Maar serieus ik bedoelde lokaal als in lokaal bij gebruiker.

En ik ben serieus: nee, dat kan niet. Dit is server side geregeld. Niet client side. De webserver praat heel langzaam met de database server, dat kun je zien aan de query 'snelheid'. Dat kan niet lokaal worden beinvloed.

@roland p: goed idee! :P

snopper

net weer: Page created in 18.583 seconds with 49 queries.

SpeedyAndré

18 sec is niks  ::)
Pagina opgebouwd in 874.617 seconden met 14 queries.

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

VlisChris

Net lag het forum er hier uit in ieder geval.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik

Er komt weinig feedback op de meldingen valt me op, gebeurt er eigenlijk wel wat mee?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Zeer zeker.
Maar sommige dingen worden afgedaan als "dat kan altijd een keer gebeuren".
MAW we houden het bij en als veel mensen op een zelfde tijdstip echt problemen hebben dan nemen we weer actie.
Een site kan altijd EVEN traag reageren, maar in het verleden lagen we er regelmatig 20-30 minuten per dag uit, en dat is volgens mij nu niet meer.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

EJ

Ik beheer zelf een forum. Ik zie dit soort verschijnselen letterlijk nooit. Ook bij andere fora niet. Alleen bij het htforum. En voor je er over begint: die fora zijn een stukje drukker dan het htforum. Het hoort niet voor te komen. Punt. Als het wordt afgedaan met 'dat kan altijd een keer gebeuren' dan zou ik me, als professional wederom eens ernstig achter de oren krabben om te zien of ik wel met deze partij verder zou willen. Professioneel komen ze in ieder geval niet over.

J.A.F._Doorhof

En zo zouden we dus nog een keer wisselen ?
Laten we eerst eens afwachten na 11 Mei als 2.0 erop staat.
ik heb trouwens regelmatig bij grote forums dat ze soms traag zijn of er even helemaal niet zijn.
Ik denk als je zelf een topic opent als deze je ook wel reacties krijgt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

EJ

Nee, die reacties krijg ik niet. ;) Ik gebruik namelijk monitoring met alarmering onder andere  om te zien of er iets traag reageert. Die is accurater en consistenter dan welke gebruiker dan ook.

Ik hoop, net zoals de andere gebruikers van dit forum, met jou dat de problemen verminderen met het gebruik van 2.0 (2.0.1 toch minimaal ;) ). Naar mijn ervaring wordt dit normaliter niet door de forumsoftware zelf veroorzaakt...

StefaanD

Citaat van: EJ op mei  8, 2012, 10:07:39Naar mijn ervaring wordt dit normaliter niet door de forumsoftware zelf veroorzaakt...

Daar zou 'k persoonlijk niet durven op zweren dat de forumsoftware daar normaliter geen oorzaak van is.

Alleen al dit draadje op het SMF forum geeft één en ander aan dat er best wel verbeteringen te halen zijn. Geen idee wat hiervan bekeken en uitgevoerd is op htforum.nl

Joris1971


Ejorne

Ik wel maar duurde wel een beetje lang;

Pagina opgebouwd in 12.315 seconden met 15 queries.

martin778

Hmm....nooit last van gehad:
Pagina opgebouwd in 0.062 seconden met 50 queries.