Welke upgrade raden jullie aan ??

Gestart door charlez, oktober 13, 2003, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

charlez

Zou graag het visuele gedeelte van men ht nog wat upgraden.
Maak nu gebruik van een sony dvp-735s dvd speler (component out), H3D I, BD808s.

Met die H3D I en de barco zit ik wel goed denk ik, hoe zit het met de sony dvd ???

mvg

Sony vpl-xw5000 / Denon AVC-X8500HA  / Klipsch RF-62 / Klipsch RC-62 II / Klipsch RB-61 / Klipsch RS-62/ Klipsch RW12D / Oppo udp-203 / Apple TV4K

bmateijsen

Is de barco al ISF gecalibreerd en heeft hij Color filtering?? Anders is dat een relatief goedkope, maar zeer goede upgrade.. Lees mijn review maar eens in het hardware gedeelte..

Groet Bjorn

charlez

Hij is gecalibreerd, wel niet isf. Er zit geen colorfiltering op.
Sony vpl-xw5000 / Denon AVC-X8500HA  / Klipsch RF-62 / Klipsch RC-62 II / Klipsch RB-61 / Klipsch RS-62/ Klipsch RW12D / Oppo udp-203 / Apple TV4K

bmateijsen

Color filtering is zo'n  8) upgrade... Alleen moet daarna wel je projector opnieuw gecalibreerd worden.

Voor de color filtering kan je contact met Rob opnemen,...  je hoeft enkel je lenzen van de barco te halen...

Wie heeft laatst je calibratie gedaan dan?

Groet Bjorn

charlez

Sjaak (illusions) heeft hem gecalibreerd, doet hij altijd als je van hem een pj koopt.
Sony vpl-xw5000 / Denon AVC-X8500HA  / Klipsch RF-62 / Klipsch RC-62 II / Klipsch RB-61 / Klipsch RS-62/ Klipsch RW12D / Oppo udp-203 / Apple TV4K

bmateijsen

Na colorfilerting is een calibratie een must.. Ik kan je aanraden het aan Rob of Frank te vragen om de calibratie te doen, zij zijn ISF gecertificeerd en de calibratie wordt uitgevoerd met jouw randapparatuur en in jouw ruimte..

Groet Bjorn

Grindtegel

Wat houdt colourfiltering eigenlijk in?
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

charlez

Sony vpl-xw5000 / Denon AVC-X8500HA  / Klipsch RF-62 / Klipsch RC-62 II / Klipsch RB-61 / Klipsch RS-62/ Klipsch RW12D / Oppo udp-203 / Apple TV4K