Help..HTPC met Holo 3d Graph aansluiten op plasma

Gestart door Michael Tuijn, januari 12, 2011, 19:36:19

Vorige topic - Volgende topic

Michael Tuijn

Hallo allemaal,

Ik heb jaren met plezier mijn htpc met Holo3d graph (gekocht bij Frank) gebruikt om mijn Barco graphics 808s via rgbhv aan te sturen.
Heb nu ivm het stoppen van mijn HT, de htpc verhuisd naar de woonkamer waar ik hem heb aangesloten op mijn pioneer plasma (HD)

Ik wil via de (bottom)dvi uitgang gaan kijken van de holo3d, maar ik krijg alleen beeld via vga, s-video en (top)dvi uitgang van de normale monitor video kaart.
Ik kijk nu dus wel digitaal maar niet via de (bottom)dvi uitgang van de holo3d :-s
Heb al geprobeerd om de vga uitgang met een adapter te koppelen met de dvi ingang van de holo3d en zo via de dvi uitgang van de holo3d naar mijn tv.

Kan dit aan de instellingen liggen (alles al geprobberd :wacko:) en/of heb ik een zogenaamde breakout cable nodig? 1 kabel die zich splitst van 2 naar 1 (VGA/DVI naar DVI)
Dus van normale videokaart-uitgang vga en dvi naar de holo3d dvi ingang.
Dan via de uitgang holo3d dvi uitgang naar hdmi naar de pionneer. Voor alle duidelijkheid, ik gebruik alleen de htpc dus geen dvd-speler oid.

Groeten, Michael.

jantje112

Waarom zou je de holo nog aansluiten?

Misschien helpt het als je de foutjes uit je posting er even uithaalt, dan is het duidelijker wat je nog wil aansluiten en waarom.

Kans dat de plasma beter scaled dan de holo3d is vrij groot..