Advies gevraagd Sony CRT projector

Gestart door pdv, oktober 11, 2003, 09:01:26

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pdv

Hallo allemaal, ik kan voor 370 euro een Sony VPH 2030 crt projector kopen.
Ik wil het puur voor DVD films gebruiken met een beelddiagonaal van 1,5 tot 2 meter. Het apparaat heeft 4 jaar in opslag gestaan (in een flightcase).
Waar moet ik op letten?

A;vast bedankt

Rob_Dingen

Hoi

Of hij het doet en de staat van de buizen.
Dat kun je zien door met een lamp in de lens te schijnen en het crt oppervlak te controleren of het mooi egaal een kleur is.

Rob

J.A.F._Doorhof

Hi,

De staat van de buizen is zeer belangrijk.
Ik zou eerst eens naar het beeld gaan kijken of je dit wel wat vindt. Het is geen moderne projector dus mischien is het verstandig door te sparen voor bv een 701 of een 801 van Barco ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Arno P

Frank,

Is er ergens een beschrijving waar verse CRT kopers doorheen kunnen lezen....aangezien dergelijke vragen vaak worden gesteld .....wellicht handig om naar een document te verwijzen...

J.A.F._Doorhof

Hi,

Kijk maar eens op het forum, er zijn erg veel threads met waar op te letten, kijk bv onder projectoren daar zit zelfs een sticky thread met waar op te letten.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

pdv

Bedankt voor de adviezen.
BTW, wat een geweldige site is dit.
Kost me mijn huwelijk als ik niet oppas!

Gr Paul

Attie

Citaat van: pdv op oktober 11, 2003, 19:49:52
Kost me mijn huwelijk als ik niet oppas!

Of blijft hierdoor juist in stand  ;)

(welkom op dit forum trouwens)

Arno P

Ach, Huwelijk, als het een beetje meezit gaat je geliefde samen met jou de CRT afhalen (zoals bij mij ;D)

Attie

Citaat van: Arno P op oktober 11, 2003, 21:13:31
Ach, Huwelijk, als het een beetje meezit gaat je geliefde samen met jou de CRT afhalen (zoals bij mij ;D)

Om te betalen  ;D

pdv

Heren, ben ik gek of is het "moeilijk" om in nederland een goede CRT proektor te kopen voor een acceptabel bedrag. Ik kom overal LCD beamers tegen maar praktisch geen CRT. Zoek ik op de verkeerde plaatsen?

Gr paul

Arno P

Paul-------> Rob Dingen of Reinier Bauer... ;)