DIY stekkerblok welke spulletjes erin?

Gestart door twani, december 22, 2010, 21:13:36

Vorige topic - Volgende topic

Roger Black

Dat lijkt mij een goed begin, ziet er strak uit zo.

Kjelt

Ziet er goed uit, ben benieuwd naar het vervolg  ;)

phmeijer

www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

twani

Misschien is deze foto iets duidelijker..........

phmeijer

Duidelijker is hij niet, wel lichter! ;)
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

twani

Ben bang dat je gelijk hebt.............

blue-eyes

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

twani

Nou, erg bedankt voor de complimentjes maar serieproduktie zit er nog eventjes niét in....heb al m`n kennis, kunde en energie nodig om het project tot een fraai einde te brengen. Wél zal ik al m`n werkzaamheden stapsgewijs op dit topic in kaart blijven brengen zodat het blok aan de hand van deze gegevens ná is te bouwen, nog geen octrooi plannen......

Hans47

Uitspraak Peter is helemaal correct zilver is een betere geleider dan goud en zilveroxide (het laagje wat vormt na verloop van tijd) is ook een goede geleider
Goud is puur voor de verkoop en marketing helaas

twani

Huhh............. heb ik iets gemist???????????

phmeijer

Citaat van: twani op januari 29, 2011, 19:47:50
Huhh............. heb ik iets gemist???????????

Denk dat het op een ander topic van toepassing is, daar had ik wat geschreven over gebruik van zilver en goud op connectoren.

Deleted member

Citaat van: twani op januari 12, 2011, 17:51:17
;)Ik heb de VS`sen al eens mogen beluisteren, spring echt niet in het diepe zonder bandjes........

Sorry dat ik even offtopic ga, maar ik ben benieuwd hoe 't met de VR4's is afgelopen (heb ze zelf ook gehad nl.) Was 't wat voor je?  :)

twani

Dat weet ik Antoine, ik heb jouw topic, als toekomstig VS eigenaar (aankomende dinsdag ga ik ze bij Joep ophalen),  inmiddels helemaal gelezen en zal in de toekomst graag van de bij jou aanwezige expertise aangaande de VS-èn  gebruik maken!

Deleted member

OK, ik dacht dat je ze al had staan! Veel plezier vandaag en succes met 't sjouwen!  :P

twani

THX, gelukkig was ik wel al wat gewend, de Heco`s waren ook al niet de kleinsten.......

twani

Heel erg Off-topic maar ben zo enthousiast over m`n nieuwe Von Schweikerts dat ik dat even kwijt moest......Beloof vanaf nu weer verder te verhalen over m`n 230V blokkie..

advr

Citaat van: twani op februari  4, 2011, 21:30:45
Heel erg Off-topic maar ben zo enthousiast over m`n nieuwe Von Schweikerts dat ik dat even kwijt moest......Beloof vanaf nu weer verder te verhalen over m`n 230V blokkie..

Zo erg off topic is het nu ook weer niet! Het is tenslotte je eigen topic :P :P

Je mag er best apetrots op zijn ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

AbZ

Mooi...  Die foto stond ook in Joeps verkooptopic.
Komt ie van het web of heb je dat paartje overgenomen?

twani

Ben ook héél blij, zie dat je met Linn Dsi speelt, hoe bevalt daar het versterkergedeelte van? (de andere capaciteiten van de Linn Ds lijn zijn mij natuurlijk zeer wel bekend!)

twani

Het zijn die van Joep (z`n vader), een foto van m`n eigen opstelling zal ik zeker plaatsen......

AbZ

Citaat van: twani op februari  4, 2011, 22:59:54
Het zijn die van Joep (z`n vader), een foto van m`n eigen opstelling zal ik zeker plaatsen......
O was jij dat  :devil:  Nou ja wel beter voor mijn financiële gezondheid   :-\

twani

Jij bent er financieel gezond bij gebleven, als ik eerlijk moet zijn moet ik je bekennen dat ik "Eurotechnisch" aan het zuurstof hang.....

AbZ

Citaat van: twani op februari  4, 2011, 23:10:53
Jij bent er financieel gezond bij gebleven, als ik eerlijk moet zijn moet ik je bekennen dat ik "Eurotechnisch" aan het zuurstof hang.....
No lunch is ever free...   Beterschap dan maar  :coffee:

(en :worship: :worship: :worship: voor je DIY -- dat stekkerblok dient bij jou iig een goed geluid)

Deleted member

Leuk om te lezen!! Veel luisterplezier! :clapping: Je bent uiteraard ook welkom op 't 'Von Schweikert Audio Owners' forum: http://www.audiocircle.com/index.php?board=139.0

twani

"Grondwerkzaamheden" in beeld. De eerste stukken interne(ster) bekabeling worden geplaatst.....