Sony VW90

Gestart door J.A.F._Doorhof, november 30, 2010, 10:38:02

Vorige topic - Volgende topic

evilniek

Citaat van: Matthieu op oktober 28, 2012, 15:31:48
Kuifje en Avengers zijn ook helemaal top.
Ik heb nu zo'n 40 3D Blu-Ray's
Zowel op disk alsook op HDD. (Wel zelf geripped in volledige kwaliteit)
Dat laatste kost wel een hoop HDD maar is toch goedkoper dan de discs he.
Ik ben helemaal verzot op 3D.
Wel zijn er films die gewoonweg te donker zijn om lekker te kijken.
Pirates of the Caribean 4 bijvoorbeeld.
30€ weggegooit.
Prometheus is blijkbaar dus ook niet de moeite waard in 3D.
Misschien wel voor mijzelf (Ik fotografeer al in 3D sinds 1993 dus mijn ogen zijn van elastiek), maar voor de rest van mijn gezin en vrienden niet.

Er is een mooie site voor 3D film reviews in de bioscoop:
http://www.cinemablend.com/news.php?tag=to%203d%20or%20not%20to%203d
, maar nu zoek ik zoiets voor 3D Blu-Ray releases,...
Heeft iemand een tip?

Prometheus heeft wel degelijk een goeie 3D presentatie, het is alleen een stuk genuanceerder, niet echt in your face zoals veel animatie-films. Ik denk overigens dat een iets hogere licht-opbrengst, vooral met projectie, een pre is bij deze film.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Matthieu

Oké.
Ik heb deze nog niet gezien, maar ga hem denk ik dan toch in 3D kijken.
Wel alleen.
Ik had PotC 4 met een kamer vol gekeken, maar die was VEEL te donker voor de meesten.

De Alien serie vond ik altijd supergaaf, en rete spannend.
Dus ik moet deze wel zien.

3D Imax films vind ikzelf juist vaak TE overdreven.
Haast alles komt uit het scherm.
Complete bergen worden aan de onderkant afdgesneden door het schijnraam waarvan de rest dan op je schoot staat.
Absoluut niet hoe je 3D leert te fotograferen of filmen.

Wel leuk voor 10 minuten op een pretpark, maar niet voor een uur of wat.

papaleo

Dus Kuifje en Avengers,zijn dus zeker de moeite waard om ze in 3d te bekijken.
Ik wil Madagascar3 ook op 3D gaan kijken,moet ook erg mooi zijn,en vanavond gaan we Avatar in 3D kijken.
Heb voor de zekerheid 10 knoopcel batterijen aangeschaft... :D

Ik vind ook dat het niet erg comfortabel is om zo'n 3D bril over je eigen bril heen te moeten doen om dan 2uur na een film 'te moeten' kijken....,maar goe,je moet er wat voor over hebben,tòch. ;)

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

jaco

Dan zullen mijn brillen het ook wel niet meer doen.. Nooit gebruikt en ik heb de VW90 sinds hij op de markt kwam.
Zou dit onder garantie vallen :)
9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

Matthieu

Je moet wel goede knoopcell's kopen.
Je hebt ook van die multiverpakkingen van €2 per 6st. maar die zijn al leeg in de verpakking.

Mijn 3D Brillen gebruiken CR2032.
Ik koop ze voor zo'n €3 per st. en deze gaan dan wel zo'n 80 uur mee.

Een tijdje geleden kon je ook van die nep waxine lichtjes kopen, met zo'n lampje erin, werkend op een CR2032.
Ik geloof dat Xenos of Kruidvat ze per 4 st. verkocht voor €1,50.
Geloof het of niet, maar deze batterijtjes zijn heel erg goed.
Zo'n lampje brand gewoon 2 avonden, en deze gebruiken meer als zo'n 3D bril.
Ik heb nu nog zo'n 10 CR2032 batts liggen, maar als die op zijn ga ik weer eens kijken of ik deze lichtjes weer kan krijgen.

papaleo

De knoopcellen die zo snel leeg gingen,waren de orginele Sony knoopcel batt. welke bij de brillen bijgeleverd waren...

Ik heb nu 10 knoopcel accu's van 'dat' merk uit die reclame van vroeger,waar dat kind aan de ANWB monteur vertelde...:
aan de accu kan het niet leggen meneer,want die is van Varta  :D
Ben benieuwd...
--------------------------------------—---------------------------—--------------------------------
Citaat van: jaco op oktober 29, 2012, 17:59:24

Zou dit onder garantie vallen :)

LOL...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels