Online aankopen van Media (BluRay, DVD, (SA)CD)

Gestart door Etiennevh, oktober 19, 2010, 21:34:44

Vorige topic - Volgende topic

Etiennevh

Hallo medeforummers,

Ik ben benieuwd welke ervaring jullie hebben met online aankopen en vooral bij wie. Dit is geen topic om reclame te maken voor een bepaalde aanbieder, liever om tips te geven over bepaalde media die momenteel goedkoop wordt aangeboden bij een bepaalde leverancier. Zo kunnen we elkaar een beetje tippen over een bepaalde aanbieding. Leuk toch?

Ik ben bijvoorbeeld gecharmeerd van de aanbiedingen van Bol.com op bijvoorbeeld de BluRay box van Band of Brothers (24,99) en de BluRay box van Lord of the Rings (34,99)

Iemand nog aanraders? :)

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Miesepies

Persoonlijk vind ik de nederlands aanbieders vaak te duur. Kijk eens in de UK, VS of Australie, dat kan je echt veel geld schelen af en toe!

Etiennevh

Citaat van: Miesepies op oktober 19, 2010, 21:41:35
Persoonlijk vind ik de nederlands aanbieders vaak te duur. Kijk eens in de UK, VS of Australie, dat kan je echt veel geld schelen af en toe!
Zoals?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Rufus27

Play.com en amazon.uk bijvoorbeeld
Marantz SR6004|Marantz CD5003|B&W 683, 685, HTM61, ASW610|Panasonic TX50G10E|Panasonic DMP-BD60|Dune HD max

Etiennevh

CoSo

Citaat van: Etiennevh op oktober 19, 2010, 21:34:44
Hallo medeforummers,

Ik ben benieuwd welke ervaring jullie hebben met online aankopen en vooral bij wie. Dit is geen topic om reclame te maken voor een bepaalde aanbieder, liever om tips te geven over bepaalde media die momenteel goedkoop wordt aangeboden bij een bepaalde leverancier. Zo kunnen we elkaar een beetje tippen over een bepaalde aanbieding. Leuk toch?

Ik ben bijvoorbeeld gecharmeerd van de aanbiedingen van Bol.com op bijvoorbeeld de BluRay box van Band of Brothers (24,99) en de BluRay box van Lord of the Rings (34,99)

Iemand nog aanraders? :)

Bij MM is Band of Brothers nu 19,99

Etiennevh

Citaat van: CoSo op oktober 19, 2010, 22:16:00
Bij MM is Band of Brothers nu 19,99
Is dit ook de Tin box zoals bij Bol dan? Kan dat niet terugvinden.

Madhouse

Gewoon amazon.co.uk of play.com en betalen met je CC. Gaat tegenwoordig best snel en bij Amazon betaal je boven de 25 pond geen verzendkosten naar NL  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Miesepies

Citaat van: Etiennevh op oktober 19, 2010, 21:43:30Zoals?

UK: Play.com, Zavvi.com
US: dvdpacific.com, dvdboxoffice.com
AUS: fbo.com.au

Heb al regelmatig bij bovenstaande besteld. Uiteraard zijn er meer te vinden... zo uit mijn hoofd Axel Music, The Hut... Kijk bijvoorbeeld eens op budgetgaming.nl (oid), die hebben links naar diverse bedrijven die games goedkoop leveren, maar vaak zijn dit ook tenten die film en muziek verkopen.

Bij films wel even in de gaten houden wat de regio is, en of er NL ondertiteling op staat. Hiervoor zijn her en der ook sites voor te vinden, met listings van dvd en br.

Robbert54

bij de MM is de tinnen editie van BOB idd 19,99. case is niet zo mooi of dik als de UK versie, en de blu-rays zitten er ook wat onhandiger in, maar wel ook een steelcase

Ik bestel ook bijna alles bij amazon. Meestal een stuk goedkoper, en daarbij snel en betrouwbaar. Verder bestel ik soms bij play.com, maar alleen als er echt een aanbieding is. en soms bij zavvi.com of dvdworldusa.com en soms bij cdwow.nl.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Citaat van: The Vampire op oktober 20, 2010, 00:09:17
bij de MM is de tinnen editie van BOB idd 19,99. case is niet zo mooi of dik als de UK versie, en de blu-rays zitten er ook wat onhandiger in, maar wel ook een steelcase

Ik bestel ook bijna alles bij amazon. Meestal een stuk goedkoper, en daarbij snel en betrouwbaar. Verder bestel ik soms bij play.com, maar alleen als er echt een aanbieding is. en soms bij zavvi.com of dvdworldusa.com en soms bij cdwow.nl.
Ok. Is dit dezelfde versie als die bij Bol.com in de aanbieding is? Of is dit wel de steel "book"?

Iemand nog interessante aanbiedingen op het moment?

Robbert54

Citaat van: Etiennevh op oktober 20, 2010, 00:12:07
Ok. Is dit dezelfde versie als die bij Bol.com in de aanbieding is? Of is dit wel de steel "book"?

Iemand nog interessante aanbiedingen op het moment?
op amazon.co.uk zijn 2 disney blu-rays voor 17 pond. en boven de 25 gratis verzending (volgens celerontje)

en frs heeft momenteel een 3 voor 30euro aktie en de MM een 2 voor 20

bol.com is steelcase ja. staat ook tinbox bij. moet je persé nl subs hebben??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Citaat van: The Vampire op oktober 20, 2010, 00:15:49
op amazon.co.uk zijn 2 disney blu-rays voor 17 pond. en boven de 25 gratis verzending (volgens celerontje)

en frs heeft momenteel een 3 voor 30euro aktie en de MM een 2 voor 20

bol.com is steelcase ja. staat ook tinbox bij. moet je persé nl subs hebben??
Jep, niet voor mij maar wel voor de vrouw. Die van bol is volgens mij dezelfde als MM. In ieder geval zelfde EAN code.

yulunga

Aanvullend vraagje op het ontbreken van verzendkosten bij amazon.co.uk boven de 25 euro. Hoe zit het met mogelijke importkosten oid? Ik ben op zoek naar de dvd box van frasier (alle seizoenen ineen) en zag dat het prijsverschil tussen NL en UK tamelijk groot is. Heb alleen de knoop nog niet doorgehakt omdat ik niet zeker was over bijkomende kosten...

Rufus27

Zolang je binnen EU blijft krijg je geen import of btw kosten, door het vrije handel akkoord.
Marantz SR6004|Marantz CD5003|B&W 683, 685, HTM61, ASW610|Panasonic TX50G10E|Panasonic DMP-BD60|Dune HD max

Denon Focal

Bij Amazon zeker geen import
Bij Play.com (zitten in Jersey valt buiten de EU) loop je een hele kleine kans dat ze wel invoerrechten heffen.
Ik heb er al een x of 40 iets besteld maar nooit invoer betaald, betrouwbaar adres
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Robbert54

Citaat van: yulunga op oktober 20, 2010, 21:45:45
Aanvullend vraagje op het ontbreken van verzendkosten bij amazon.co.uk boven de 25 euro. Hoe zit het met mogelijke importkosten oid? Ik ben op zoek naar de dvd box van frasier (alle seizoenen ineen) en zag dat het prijsverschil tussen NL en UK tamelijk groot is. Heb alleen de knoop nog niet doorgehakt omdat ik niet zeker was over bijkomende kosten...
frasier :headbanging: :headbanging:

maar idd geen importkosten, vooral met boxsets ben je Engeland vaak een stuk goedkoper uit.

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Wil je goedkope Bluray films / games / DVD's en CD's, dan is Amazon.uk en onder andere Sendit (ook UK) een goede optie.
Tuurlijk zijn er veel meer online winkels ... maar deze 2 zijn mijn favoriet.  ;)

Etiennevh

Ik dacht vanmorgen laat ik eens op zoek gaan naar toy story 1,2,3 op blu ray. Met engelse ondertiteling kost hij in UK 27 pond. In nederland betaal je er 54 euro voor voor nl subs. Dat vind ik dus echt teveel.

Iemand een idee waar ik nog meer aan deze blu ray met nl subs kan komen? EAN van bol.com is: 8717418286262

Robbert54

Citaat van: Etiennevh op november  1, 2010, 10:20:42
Ik dacht vanmorgen laat ik eens op zoek gaan naar toy story 1,2,3 op blu ray. Met engelse ondertiteling kost hij in UK 27 pond. In nederland betaal je er 54 euro voor voor nl subs. Dat vind ik dus echt teveel.

Iemand een idee waar ik nog meer aan deze blu ray met nl subs kan komen? EAN van bol.com is: 8717418286262

Volgens mij heeft de Engelse gewoon NL subs, ik kan ze eventueel wel voor je bestellen als je geen CC hebt.

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Citaat van: The Vampire op november  1, 2010, 10:43:36
Volgens mij heeft de Engelse gewoon NL subs, ik kan ze eventueel wel voor je bestellen als je geen CC hebt.
Ik heb wel een CC maar vind het zonde om er achter te komen dat ze geen NL subs hebben. Dan is het zonde van hetgeld wat mij betreft, zeker ook omdat de film vooral word gekeken door kleine kinderen die hier op visite komen.

Robbert54

Ik heb ze uit UK en weet vrij zeker dat ze NL subs hebben, maar kan nu niet kijken. Anders even HTip of Celerontje vragen

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Citaat van: The Vampire op november  1, 2010, 10:50:31
Ik heb ze uit UK en weet vrij zeker dat ze NL subs hebben, maar kan nu niet kijken. Anders even HTip of Celerontje vragen
Nou bij deze jongens! Hoe zit het? Hoe kan het trouwens dat jij ze al hebt? In uk is releasedate 22 november 2010

Robbert54

1 en 2 heb ik uit de uk 2 voor 12 pond ofzo. 3 heb ik bij de MM gehaald voor 19,99

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh