HUMAX iHDR-5200c Ziggo

Gestart door vik, oktober 11, 2010, 11:23:38

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

raindog

Dat is hoopvol, wanneer had je hem besteld?
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

alexander2

dat is snel er is mij gezegd ca. 2 weken.

NewHT

#202
Citaat van: raindog op mei  2, 2013, 21:09:25
Dat is hoopvol, wanneer had je hem besteld?

Afgelopen zaterdag. Volgens mij heeft TNT hem gisteren ook al geprobeerd af te leveren maar was toen niet thuis.

NewHT

Citaat van: alexander2 op mei  2, 2013, 21:23:21
dat is snel er is mij gezegd ca. 2 weken.

Tegen mij zeiden ze binnen 7 dagen

alexander2

#204
Is onderweg als het goed is krijg ik hem vandaag mits de schoonmaakster er nog is.  :pompom: :pompom:



raindog

Stond er net een mannetje voor de deur met een pakket van Ziggo, bleek het een nieuw (wifi-) modem te zijn...   :hmmm: Pfew, dat is dan al het vierde of vijfde modem in al die jaren.


Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

RonG

Citaat van: raindog op mei  3, 2013, 11:23:43
Stond er net een mannetje voor de deur met een pakket van Ziggo, bleek het een nieuw (wifi-) modem te zijn...   :hmmm: Pfew, dat is dan al het vierde of vijfde modem in al die jaren.

Leveren ze deze dan zonder aankondiging uit? Ik heb er niet voor gevraagd bv en heb nog een "ouder" modem.

Mausman

Gisteren de Humax ontvangen ;D  :pompom:

Een collega van mij had gisteren ook gebeld. Hij had ca. 1,5 jaar geleden al een Cisco decoder gehad ivm interactieve tv, echter heeft hij niets anders dan problemen met dat ding gehad.
Zonder al te veel problemen krijgt hij nu ook een nieuwe decoder voor € 49,--.


Martinus

hier ook gedaan, Stephanie van de opzeglijn begon al te lachen..... de dame die erna kwam was een heks, die had geen zin in werken.
Ben benieuwd wanneer die komt.
............

alexander2

Affijn volgende maand kondigt Ziggo aan dat er een nieuwe Humax komt met een ingebouwde mediaspeler die zelfs 3D feilloos afspeelt, 4 kanaal tuner, ingebouwde Blu ray speler en dat voor € 25 voor alle trouwe klanten.  :D

Bas Akkerman

Citaat van: alexander2 op mei  3, 2013, 12:37:11
Affijn volgende maand kondigt Ziggo aan dat er een nieuwe Humax komt met een ingebouwde mediaspeler die zelfs 3D feilloos afspeelt, 4 kanaal tuner, ingebouwde Blu ray speler en dat voor € 25 voor alle trouwe klanten.  :D
Die heb ik inderdaad net binnen gekregen...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

alexander2


Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

htjan160756

Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

alexander2

#214
Citaat van: htjan160756 op mei  3, 2013, 13:58:43
Hallo,

En waar lees jij dat dan?
Want ik kan het niet vinden?

Groetjes J@n

Sorry jan het was een hele flauwe vrijdagmiddag grap. ;)


maar hij is binnen niet dat ik hem gebruik want ik heb er al 2. :D



Zit nog een apart doosje bij zal wel een smart card zijn denk ik?

Altijd makkelijk als reserve.

Ralph71

Citaat van: mondiaal op mei  2, 2013, 17:15:07
Ik heb ook maar even gebeld en krijg nu voor 49 euro een nieuwe decoder plus een nieuw modem met ingebouwde router. Iemand ervaring met het modem met router (  signaal sterk genoeg voor ontvangst wifi door het hele huis)

Ik heb de wifi-functie door Ziggo uit laten zetten in het Ubee-modem. Signaal is ver onder de maat, mijn Linksys router geeft veel sterker signaal door het gehele huis.
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

htjan160756

Citaat van: alexander2 op mei  3, 2013, 14:18:15
Sorry jan het was een hele flauwe vrijdagmiddag grap. ;)


maar hij is binnen niet dat ik hem gebruik want ik heb er al 2. :D



Zit nog een apart doosje bij zal wel een smart card zijn denk ik?

Altijd makkelijk als reserve.

Hallo,

Bedoel je dat je 2 Humax 5200 hebt, en zo ja, wat wil je er voor hebben?

Groetjes J@n
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

alexander2

Citaat van: htjan160756 op mei  3, 2013, 16:00:18
Hallo,

Bedoel je dat je 2 Humax 5200 hebt, en zo ja, wat wil je er voor hebben?

Groetjes J@n

Ik heb er 2 staan en die hou ik. ;)
Deze heb ik voor € 49 koopje, en altijd makkelijk om als reserve te hebben.
Ga er nu mee aan de gang.

Dit linkje is wel makkelijk

http://www.digitalekabeltelevisie.nl/techniek/netwerktabel.shtml

alexander2

Eerste indruk hij is wel stiller.
Alleen kan ik bij de oudere types de HD indelen maar bij deze niet?




RonG

Wat is eigenlijk die gebruikte 63 GB??

alexander2

#220
Citaat van: RonG op mei  3, 2013, 16:27:08
Wat is eigenlijk die gebruikte 63 GB??

volgens mij dit?

Na Formatteren ben je normaal alles kwijt. De schijf wordt compleet geschoond en opnieuw opgebouwd.
Echter wat er is blijven staan zijn kleine herkennings programmaatjes van de merknaam en registratie van de schijf zelf.

raindog

Citaat van: RonG op mei  3, 2013, 11:37:29
Leveren ze deze dan zonder aankondiging uit? Ik heb er niet voor gevraagd bv en heb nog een "ouder" modem.

Ik heb er ook niet om gevraagd, mijn huidige modem is ongeveer 3 jaar oud en doet het prima. Het stomme is dat er weer een heel installatie-pakket in de doos zit, in plaats van alleen de modem. Ik laat het eerst maar eens een tijdje in de kast liggen denk ik, de wifi-functie kan ik hier toch niet gebruiken. Denk dat ze bij het bestellen van de Humax in het systeem hebben gezien dat ik nog een 'oude' modem had of zo. Zou anders wel toeval zijn.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

raindog

Damn  :nopompom:  :nopompom: :nopompom:. Pakket is binnen en er zit een Samsung in. Iemand hier die wil ruilen voor een Humax? Eventueel met een kleine bijbetaling van mijn kant. Zo niet, dan zet ik hem op marktplaats.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

RonG

Citaat van: raindog op mei  4, 2013, 10:54:59
Damn  :nopompom:  :nopompom: :nopompom:. Pakket is binnen en er zit een Samsung in. Iemand hier die wil ruilen voor een Humax? Eventueel met een kleine bijbetaling van mijn kant. Zo niet, dan zet ik hem op marktplaats.

hmmm, tegenvaller, maar is die samsung dan echt zo slecht? (ik wil niet ruilen hoor :D)

Martinus

Citaat van: raindog op mei  4, 2013, 10:54:59
Damn  :nopompom:  :nopompom: :nopompom:. Pakket is binnen en er zit een Samsung in. Iemand hier die wil ruilen voor een Humax? Eventueel met een kleine bijbetaling van mijn kant. Zo niet, dan zet ik hem op marktplaats.

wat si er mis met de samsung?
............