Sfeer op het HTforum

Gestart door J.A.F._Doorhof, oktober 8, 2010, 08:01:12

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoe vind jij in vergelijk met andere fora en de maatschappij de sfeer hier

Erg goed
33 (8.3%)
goed
192 (48.4%)
kan beter
65 (16.4%)
gewoon
52 (13.1%)
matig
42 (10.6%)
slecht
9 (2.3%)
slechter kan niet
4 (1%)

Totaal aantal stemmen: 397

Hanky Panky

Citaat van: angel op januari 10, 2014, 16:45:05
En dan is het toch niet jouw probleem, want het waren ZIJN vrienden..
Door je ermee te bemoeien maak je het opeens wel jouw probleem ( en nog ongewenst ook :) )

Nee nee, ik ging nu verder in jouw scenario waarin ik niet in de groep kwam om de bubbel door te prikken en de eerste persoon zijn evangelie ongehinderd mocht preken met alle gevolgen van dien  :D

Wel even fact-checken  ;)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

angel1978

Citaat van: Hanky Panky op januari 10, 2014, 17:15:30
Nee nee, ik ging nu verder in jouw scenario waarin ik niet in de groep kwam om de bubbel door te prikken en de eerste persoon zijn evangelie ongehinderd mocht preken met alle gevolgen van dien  :D

Wel even fact-checken  ;)

Weet ik, maar zelfs dan merk jij daar helemaal niets van ( je bent daar nooit geweest ).
Je kent die mensen niet, dus ook geen reden om die bubbel door te prikken.
Iedereen recht op zijn eigen bubbel toch  :D

Hanky Panky

Citaat van: angel op januari 10, 2014, 17:21:02
Weet ik, maar zelfs dan merk jij daar helemaal niets van ( je bent daar nooit geweest ).
Je kent die mensen niet, dus ook geen reden om die bubbel door te prikken.
Iedereen recht op zijn eigen bubbel toch  :D

Ja maar nu zit die gast hier mijn forumplezier te vergallen  :D :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

angel1978

Citaat van: Hanky Panky op januari 10, 2014, 17:27:03
Ja maar nu zit die gast hier mijn forumplezier te vergallen  :D :D

Tja, dat wordt dan of meppen  :D
Of weglopen  8) Aan ander tafeltje gaan  ;D

Kwabbernoot

Citaat van: Hanky Panky op januari 10, 2014, 17:27:03
Ja maar nu zit die gast hier mijn forumplezier te vergallen  :D :D

Welnee, jij en Raphie vinden het veel te leuk om tegen anderen aan te schoppen. Dat laten meerdere postings in dit topic zien. Ik ben er wel weer even klaar mee.

Groeten...

Hanky Panky

Citaat van: angel op januari 10, 2014, 17:31:30
Tja, dat wordt dan of meppen  :D
Of weglopen  8) Aan ander tafeltje gaan  ;D

Maar ik heb ook rechten... toch  :angel:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

angel1978

Citaat van: Hanky Panky op januari 10, 2014, 17:33:52
Maar ik heb ook rechten... toch  :angel:

Zeker, maar ook op andermans tafeltje?  ;D

SpeedyAndré

Citaat van: angel op januari 10, 2014, 17:40:30
Zeker, maar ook op andermans tafeltje?  ;D

Daar heeft ie zwijgrecht  :devil:

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Hanky Panky

Citaat van: Kwabbernoot op januari 10, 2014, 17:33:30
Welnee, jij en Raphie vinden het veel te leuk om tegen anderen aan te schoppen. Dat laten meerdere postings in dit topic zien. Ik ben er wel weer even klaar mee.

Groeten...

Ik respecteer jouw mening.

Dat is overigens niet hetzelfde als 'ik ben het met je eens' en 'ik heb een andere visie' en daar lijkt menigeen hier nul tot weinig onderscheidt in te kunnen maken.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Raphie

Citaat van: Hanky Panky op januari 10, 2014, 17:54:37
Ik respecteer jouw mening.

Dat is overigens niet hetzelfde als 'ik ben het met je eens' en 'ik heb een andere visie' en daar lijkt menigeen hier nul tot weinig onderscheidt in te kunnen maken.
i.d.d.
JBL PRX Power!

Perfectionist

Ach ik denk dat een forum voor velen een copingmechanisme is om in real life wel aardig te kunnen zijn. Althans de meeste mensen die hier zich soms minder gedragen, zijn in real life gewoon toffe lui.
Een beter forum begint bij jezelf.

Raphie

Citaat van: Perfectionist op januari 10, 2014, 18:47:36
Ach ik denk dat een forum voor velen een copingmechanisme is om in real life wel aardig te kunnen zijn. Althans de meeste mensen die hier zich soms minder gedragen, zijn in real life gewoon toffe lui.
dat geloof ik zeker.
JBL PRX Power!

chansig

Citaat van: Perfectionist op januari 10, 2014, 18:47:36
Ach ik denk dat een forum voor velen een copingmechanisme is om in real life wel aardig te kunnen zijn. Althans de meeste mensen die hier zich soms minder gedragen, zijn in real life gewoon toffe lui.

Andersom kan ook... :D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AbZ

Er zijn idd van die dagen IRL dat je alleen maar aardig bent...  of moet zijn...  of had moeten moeten zijn  :plain:

Perfectionist

Citaat van: chansig op januari 10, 2014, 19:01:44
Andersom kan ook... :D

Gr Hans

Zie je niet zo vaak denk ik, oog in oog is toch anders. Heb jou volgens mij toch ook 1 keer ontmoet irl?
Een beter forum begint bij jezelf.

chansig

Wij hebben elkaar toch ook een keer gezien...aardige jongens op het forum maar oeff irl.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Perfectionist

Toen was je best aardig hoor.  ;) :D
Een beter forum begint bij jezelf.

AbZ

Hij was zichzelf niet...  :unsure:  of is het wast.

twani

Wel fijn is dat we ná een aantal recente "bans" eigenlijk geen "kaartenaannaaiers al la Louis (Schwalbe) Suarez" meer aan boord hebben. Ofwel leden die er actief naartoe werkten om iemand anders een "Ban" aan te smeren....

We kennen allemaal nog wel de uitdrukking "3 x in de fout is Ban for Life" :devil: Ach, hoe heette die jongen ook alweer :D

In die zin vind ik de sfeer er eigenlijk best flink op vooruit gegaan :clapping:


chansig

Ik word een beetje moe van al die mensen die menen in het te koop topic de TS van goede adviezen te moeten voorzien...dat verpest behoorlijk mijn sfeer.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Hanky Panky

Citaat van: chansig op januari 11, 2014, 00:10:43
Ik word een beetje moe van al die mensen die menen in het te koop topic de TS van goede adviezen te moeten voorzien...dat verpest behoorlijk mijn sfeer.

Gr Hans

Vaak zijn het wel goede adviezen of tips/aanvullingen maar als het niet OK is meld je het bericht toch?

Als het forumteam je mening deelt wordt het opgelost.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

chansig

Hoezo zou ik dat nu gaan melden ?????

IK geef aan dat het mij ergert en dat is nie goe voor mijn sfeer van het forum. Ik vraag ook geen oplossing.

Niets erger dan ongevraagd advies.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AbZ

Adviseer je nu om het zo te laten of om er iets aan te doen?

chansig

Als je het zo vraagt: Ik wilde alleen maar even mopperen.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Staaled

#1099
Citaat van: chansig op januari 11, 2014, 18:47:14
Als je het zo vraagt: Ik wilde alleen maar even mopperen.

Gr Hans
Zo kennen we je niet.  :-\  :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)