HDTV series 2011 (USA)

Gestart door jowi, september 17, 2010, 10:57:49

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ronin79

#275
Ik moet je heel eerlijk bekennen; gebruik hem weinig.
Niet dat hij niet goed is .... maar heel veel series, die ik in de lijst heb vermeld (vooral de oudere seizoenen),
Zal ik toch vaak handmatig moeten zoeken. zoals het voorbeeld met het 2e seizoen van Burn Notice.

Ook bij Flashpoint was het een heel gedoe.
De ondertitels van Bierdopje waren niet gelijk met de series die uitgezonden werden.
Het is een heel verhaal om uit te leggen, maar ik heb echt alles handmatig moeten uitproberen, met
verschillende lijsten van oa. CBS en een Canadese zender, om de volgorde goed te krijgen.


ps.

FL 1.7 zal ik zo eens op de PC zetten.
Normaal zoek ik het anders, maar als extra hulpmiddel is het zeker wel handig.

jowi

Dat ligt eerder aan de posts dan aan het pakket...

Ronin79

#277
Die gasten hadden idd. alles door elkaar gehaald, wat wel meerdere deden.

Bijvoorbeeld bij aflevering 1 van Season 2, stonden de Subs van een andere aflevering.
Ook de nummering was totaal verkeerd. Aflevering 1, moest bijvoorbeeld aflevering 11 van Season 1 wezen.
Aflevering 2, was nr 12 van Seizoen 1 .. en nr. 5 was aflevering 1 van season 2.
Zo was het ook met de rest van de seizoenen.

Ook was het geval bij Burn Notice dat de Subs totaal niet Sync liepen met de omschrijving van de afleveringen van Season 2.
Dan bedoel ik ook; bij geen een aflevering. Van de week ben ik er zelf achter gekomen, dat de subs gelijk liepen met een geposte
Duitse versie (met optionele orginele Engelse spraak), wat dus niet vermeld stond. Op zich is dat niet zo heel erg, maar het is wel extra werk om alles te zoeken.

Met FL zou dus ook de verkeerde subs, bij de verkeerder post komen te staan.
Vandaar dat ik dus ook veel handmatig zoek, gewoon om zeker te weten dat alles goed en sync loopt.
Maar daar kun je als maker van FL, natuurlijk niets aan doen. Kun je van te voren ook niet weten.

Softpower

Citaat van: SillentWolf op augustus 17, 2011, 19:03:54
Om even op de vraag terug te komen, waar je Breaking Bad Season 4 kan vinden:

Link verwijderd

Ondertitels kun je hier vinden:

Link verwijderd

Het is heel makkelijk:

Download de ondertitels, van de afleveringen die je moet hebben.
Dus bijvoorbeeld de ondertitels waar; Oranji bij staat.

Heb je dat gedownload, rechtermuis knop, naam wijzigen.
Dan Control C, en in de zoek balk van NZB index Control V.
In de meeste gevallen zul je dan een file tegenkomen, die bij de ondertitels past.

Soms zul je het handmatig moeten zoeken. Dan is vaak een file met ongeveer dezelfde naam ..
de goede, en heel soms is het gewoon uit proberen.

Maar ik kan bevestigen dat de ondertitels met de files kloppen. Nu is het alleen nog aan jou
om het goed te doen.  ;)


Update:


Je kunt ook het programmetje hierboven gebruiken.
Al weet ik niet of die ook alles goed pakt  :P

Voor het uitpakken, kun je ook: ParNrar gebruiken.
Bij een grote hoeveelheid bestanden, vind ik hem wel handig.
Maar heel soms zul je het alsnog handmatig moeten doen.
Tippie:
Om de forum eigenaar niet in verlegenheid te brengen adviseer ik je je post te wijzigen en de link middels pm te versturen... Deeplinken naar illegale content lijkt me niet verstandig...
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Ronin79

#279
Films en series downloaden is gewoon legaal.

Maar voor de goede order, heb ik de persoon een PM gestuurd en de post verwijderd.
Zie ... ik ben de moeilijkste niet  ;)

Kjelt

Citaat van: SillentWolf op augustus 18, 2011, 00:33:33
Films en series downloaden is gewoon legaal.
Nog wel  maar hoe lang nog met al die vreemde kabinet knakkers die zich er mee bemoeien  :-X

Ronin79

idd. Maar laten die gasten zich eens met wat belangrijkere dingen bezighouden, dan met zulk geouwehoer.  ;)

Ronin79

Bij deze staat er een nieuwe lijst online op pagina 9.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=104527.msg1985623#msg1985623

Volgende week (maandag) komt er een nieuwe update.  ;)

jantje112

Jowi,  hoe vaak is de frutsel tool al gedownload?

jowi

Geen idee... Ik weet wel het aantal betalende klanten, en dat is nog niet genoeg om mijn gemaakte kosten te dekken... Maar goed het was een leuke oefening.

riwi

Citaat van: jowi op augustus 18, 2011, 22:15:58
Geen idee... Ik weet wel het aantal betalende klanten, en dat is nog niet genoeg om mijn gemaakte kosten te dekken... Maar goed het was een leuke oefening.

Ik gebruik hem bijna dagelijks en vind hem erg handig. Ik denk vandaag (ik had vrij) wel 20 episodes van allerlei series gevonden en gedownload :)
Ik heb niets handmatig met search engines oid hoeven te zoeken  :pompom:

jowi

Dat is precies waar ie voor bedoeld is :)
Heb ik het toch niet voor niets gebouwd.

Ronin79

Een nieuwe lijst staat weer online:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=104527.msg1985614#msg1985614

Toegevoegd:

* Wolverine (Anime)
* Iron Man (Anime)
* G.I. Joe: Renegades (Animatie)
* Neccesary Roughness (Drama)

Ronin79

Van de week zal ik de lijst updaten. Sorry voor het wachten, ik heb oa. wat persoonlijke familie zaken aan mijn hoofd ... waardoor ik wat afgeleid ben, en die mij ook blijven bezighouden.
Ik zal er waarschijnlijk vandaag, dan wel morgen mee beginnen.

Ronin79

#289
Een deel van de nieuwe lijst staat online, de rest volgt later.
Zie pagina 9.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=104527.msg1985614#msg1985614

Ronin79


Kjelt


Ronin79


Meeuwtje

Beste SillentWolf,

Nog niets bekend wanneer het nieuwe seizoen start van Californication? En of er ook een vervolg seizoen komt van Harry's Law?

Pana 65GZW954 / Denon X4700 / Rotel 1565 / CXUHD 4K HDR / Zidoo Z9X / Dune Real Vision / B&W 683 s2 / B&W htm61 s2 / B&W 685 s2 / B&W asw610 / SVS Prime Elevation (Atmos)

Ronin79

Californication start met Season 5, op 8 Januari 2012, en zal ongeveer 12 Episodes bevatten.

Zoals het er verder nar uitziet, zal Harry's Law starten over enkele weken. 21 September 2011

Beide series zal ik in de aankomende lijst opnemen.  ;)

Meeuwtje

Citaat van: SillentWolf op september  2, 2011, 11:25:40
Californication start met Season 5, op 8 Januari 2012, en zal ongeveer 12 Episodes bevatten.

Zoals het er verder nar uitziet, zal Harry's Law starten over enkele weken. 21 September 2011

Beide series zal ik in de aankomende lijst opnemen.  ;)

Top thx
Pana 65GZW954 / Denon X4700 / Rotel 1565 / CXUHD 4K HDR / Zidoo Z9X / Dune Real Vision / B&W 683 s2 / B&W htm61 s2 / B&W 685 s2 / B&W asw610 / SVS Prime Elevation (Atmos)

Ronin79


oud_account_1

Suits is best leuk, pilot en 11 afleveringen in web-dl gevonden
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Kjelt

Citaat van: squadra op september  5, 2011, 04:01:16
Suits is best leuk, pilot en 11 afleveringen in web-dl gevonden
Uh episode 1 is toch de pilot? Dus er zijn nu 11 afleveringen totaal, de 12e en laatste van S1 wordt over 3 dagen uitgezonden  ;)

Ronin79

Zo kun je het ook omschrijven  ;)