GijsP's Home Theatre

Gestart door GijsP, augustus 25, 2010, 00:26:08

Vorige topic - Volgende topic

GijsP

Mede liefhebbers,

Mijn naam is Gijs en ik ben 20 jaar. Helaas nog fulltime student Communicatie en Multimedia Design (CMD) in Den Haag. In m'n vrije tijd probeer ik zoveel mogelijk geld bij elkaar te sprokkelen om mijn hobby's te kunnen bekostigen: het verzamelen van films en het uitbreiden/verbeteren van m'n HT. Ik kijk dan natuurlijk ook regelmatig een filmpje!
Na een tijd lang rondgekeken te hebben, nu toch maar besloten om ook m'n eigen opstelling met jullie te delen. Dit alles staat op m'n kamer thuis, waardoor mijn bed, bestaand uit een goede lattenbodem en matras, een beetje weggemoffeld is. :P

De huidige set:

Versterker:                 Onkyo TX-SR307
Speakers:                   Onkyo HTP-538
Decoder:                    Humax iRHD-5050C
Blu-ray/DVD/Games:    PS3
Afstandsbediening:       Philips SRU9600
Televisie:                    LG32LC51
Beamer:                     Epson EH-TW3500
Scherm:                     Elektrisch scherm van 80"

Wensen:
Een nieuwe tv en een nieuwe HT-set. (maar nu eerst sparen!)  
| Marantz SR7009 | Sony SDP3700 | Klipsch: 2 x Reference II R-28F/R-25C/2 x R-14S/2x Jamo S602 | Klipsch R-115SW + Anti-Mode 8033 + Auralex Gramma | Media Server + Plex

GijsP

...
| Marantz SR7009 | Sony SDP3700 | Klipsch: 2 x Reference II R-28F/R-25C/2 x R-14S/2x Jamo S602 | Klipsch R-115SW + Anti-Mode 8033 + Auralex Gramma | Media Server + Plex

sparda

Erg knappe opstelling voor een student :) Lekker strak en wat een hoop DVD's en Br's :D

Btw, van wat is je tv meubel :p Ben op zoek naar eentje voor op kot, maar tot op heden nog niet direct een gevonden...
WoonkamerHT: LG 55OLEDC6 - Marantz SR7010 -  Front: Klipsch RP-280F - Center: Klipsch RP-450C - Rear: Klipsch RP-260F - Sub: Klipsch R-115SW - Pioneer BDP-LX58 - PS4

donaldk

Lijkt me een Ikea meubeltje.

Ik zou er een servertje neerknallen, scheelt je een hoop ruimteverlies;-).

sparda

Wat me net opvalt: Nog nooit met je hoofd tegen je projector geknald bij het wakker worden? :p
WoonkamerHT: LG 55OLEDC6 - Marantz SR7010 -  Front: Klipsch RP-280F - Center: Klipsch RP-450C - Rear: Klipsch RP-260F - Sub: Klipsch R-115SW - Pioneer BDP-LX58 - PS4

Robbert54

slaap jij nou serieus op de grond?? :blink:

:worship: :worship: :worship:

wat een opoffering voor je hobby! :clapping:

je hebt wel erg mooi voor elkaar zo!

ps: volgens mij moet dit topic even verplaatst worden naar "private home theater" board
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

GijsP

Citaat van: sparda op augustus 25, 2010, 00:56:10
Erg knappe opstelling voor een student :) Lekker strak en wat een hoop DVD's en Br's :D

Btw, van wat is je tv meubel :p Ben op zoek naar eentje voor op kot, maar tot op heden nog niet direct een gevonden...

Citaat van: donaldk op augustus 25, 2010, 01:05:56
Lijkt me een Ikea meubeltje.

Ik zou er een servertje neerknallen, scheelt je een hoop ruimteverlies;-).

Bedankt! :)
Het is inderdaad een meubel van Ikea. Ooit meegenomen voor €25,- uit de koopjeshoek. (omdat er ergens aan de achterkant op een niet zichtbare plek schade zit :))
Wat bedoel je precies met een servertje? Nja, het gebruik waarvoor? (het is nog vroeg :angel: )

GijsP

Citaat van: sparda op augustus 25, 2010, 01:13:04
Wat me net opvalt: Nog nooit met je hoofd tegen je projector geknald bij het wakker worden? :p

Haha, eigenlijk niet! Slaap al een hele tijd onder het schuine, daar is het een paar keer goed fout gegaan. Dus nu laat ik het wel uit m'n hoofd om gelijk rechtop te gaan zitten.  :tongue2:

GijsP

Citaat van: The Vampire op augustus 25, 2010, 01:17:38
slaap jij nou serieus op de grond?? :blink:

:worship: :worship: :worship:

wat een opoffering voor je hobby! :clapping:

je hebt wel erg mooi voor elkaar zo!

ps: volgens mij moet dit topic even verplaatst worden naar "private home theater" board

Dank, dank!
Ik beschouw het zelf eigenlijk als 'net niet'  op de grond. :P Ach, ik slaap al een paar jaar prima op deze manier; dus waarom niet!  :angel:

P.S: Ik zie het inderdaad; lekker stom van me! Kan je dit zelf doen? (moet de fijne kneepjes van het forum nog uitvinden :P)