PRIVETOPIC: Ik heb interesse in een volwaardige DBT

Gestart door Raphie, augustus 23, 2010, 12:17:58

Vorige topic - Volgende topic

Ik heb interesse om op korte termijn mee te doen aan een volwaardige DBT

Ja leuk
8 (33.3%)
nee, ik pas
16 (66.7%)

Totaal aantal stemmen: 24

vtuinen

zowel de 9e als de 16e komen mij slecht uit, daarvoor en daarna geen probleem.
Equipment check my avatar

scrutinizer

Citaat van: chansig op augustus 24, 2010, 07:33:54
Ik zou laatste week oktober gaan zitten, ivm vakanties ed..

Gr Hans

Taakstraffie, boetes of so?  ::)

;D

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

ajbeefde

Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

chansig

Citaat van: scrutinizer op augustus 24, 2010, 09:59:46
Taakstraffie, boetes of so?  ::)

;D

Anton.

Teveel mensen voor gek verklaard (welke bezig waren met kabels, op de kop zetten van meubels, zichzelf verkleden met wollen truien om het hoog te dempen) zonder dat ik hiervoor gediplomeerd ben. Dus inderdaad 3 weken zitten.. :crazy:

Gr Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

scrutinizer

Raphie,

Je heb het mobiel aangezwengeld, hij loopt, maar wanneer ga je nou rijden?

:)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"

ajbeefde

Citaat van: chansig op augustus 24, 2010, 11:55:26
Teveel mensen voor gek verklaard (welke bezig waren met kabels, op de kop zetten van meubels, zichzelf verkleden met wollen truien om het hoog te dempen) zonder dat ik hiervoor gediplomeerd ben. Dus inderdaad 3 weken zitten.. :crazy:

Gr Hans

Geen wollen trui maar een Houtjes Touwtjes jas  ;)
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

scrutinizer

Citaat van: beunky op augustus 23, 2010, 22:48:05
Mag ik ook nog plaatsnemen aan het tafeltje bij het raam?
Ik ga gewoon regelen dat de betreffende dag mij schikt ;D ;D
En zoals anderen wellicht weten: ik ben erg goed in catering (als in 'lekkere broodjes voor tussen de middag').

:lookaround:

Oeff!! Dat wordt weinig bandbreedte tussen uhhh .... 2 mods.
Symmetrie, laat weinig ruimte voor ..... bijproducten.

Lijkt me gezellig, Beunky.:angel:

Mits de nog aan te wijzen data overeenstemt.  

;)

Anton.

Raphie

Tja na de voorgestelde data zit ik zelf weer een aantal weekenden propvol, denk dat dit wel eind Nov gaat worden.
zal m'n agenda bijwerken en met wat nieuwe data komen.
JBL PRX Power!

scrutinizer

Citaat van: Raphie op augustus 26, 2010, 12:05:14
Tja na de voorgestelde data zit ik zelf weer een aantal weekenden propvol, denk dat dit wel eind Nov gaat worden.
zal m'n agenda bijwerken en met wat nieuwe data komen.

Duidelijk!!

Jammer gezien het enthousiasme alom, dat de interesse juist van mij moest komen om je hiernaar te vragen. :devil:

:)

Anton.

Raphie

voordeel van een langere aanloop is dat meer mensen beschikbaar zijn.
hoewel de datum dan wat verder weg is, wil ik deze toch wel snel vastleggen.
JBL PRX Power!

scrutinizer

Gezien je wervingscampagne van nog geen 24 uur met nodige elan, bekruipt mij momenteel een soort van UPC ( or take your pick) gevoel.

Werven, maar niet leveren. 

Anton.

Ps. Niets aan te merken op je overredingskracht trouwens....... ;)

Raphie

Nee hoor gewoon volle agenda, heb op de bewuste dagen na m'n studio volgeboekt met zangers en producers, dat gaat op mijn persoonlijke agenda voor een luistersessie. Nu pas medio November weer ruimte.
JBL PRX Power!

scrutinizer

Citaat van: Raphie op augustus 30, 2010, 12:06:50
Nee hoor gewoon volle agenda, heb op de bewuste dagen na m'n studio volgeboekt met zangers en producers, dat gaat op mijn persoonlijke agenda voor een luistersessie. Nu pas medio November weer ruimte.

Maar we spreken hier toch over een DBT Raphie, niet over een luistersessie. :sneaky2:

;)

Anton.

Raphie

je hebt gelijk: DBT, maar dat veranderd qua prioriteit nog steeds niks aan mijn agenda
JBL PRX Power!

EJ

AbZ

.

Raphie

Heb je SPSS ervaring? je bent altijd welkom, hoop na donderdag a.s wat data te kunnen voorstellen
JBL PRX Power!

AbZ

.

Raphie

JBL PRX Power!

EJ

Citaat van: AbZ op september  5, 2010, 14:16:02
Bij de UvA afdeling Psychologie een 10 voor gehaald, al zegt dat imho niet zoveel.
Heb momenteel echter geen SPSS op mn computer (zelfs geen illegale) maar er zijn meer opties.
Ik zou het wel ff moeten opfrissen...
Je kunt dat toch ook met Matlab oplossen, en dan de gratis varianten zoals octave of zo?

AbZ

.

EJ

beunky

SPSS versie 18 (meen ik) heb ik wel tot mijn beschikking, maar ik ben er geen ster in ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

AbZ

.

beunky

Geen punt. Ik heb SPSS up and running op mijn netbook. Als jij weet wat voor kunstjes je er mee wilt uithalen, is het helemaal goed.
Ook excel staat op mijn netbook, dus dat moet geen bezwaar zijn.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"