PRIVETOPIC: Ik heb interesse in een volwaardige DBT

Gestart door Raphie, augustus 23, 2010, 12:17:58

Vorige topic - Volgende topic

Ik heb interesse om op korte termijn mee te doen aan een volwaardige DBT

Ja leuk
8 (33.3%)
nee, ik pas
16 (66.7%)

Totaal aantal stemmen: 24

blue-eyes

Citaat van: scrutinizer op augustus 23, 2010, 21:52:53
Tafeltje voor 2 bij het raam graag. :D

Anton.

Ik kan op de fiets komen, doe er dan ook direct maar een lekker glas bij ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

dekkersj

Citaat van: scrutinizer op augustus 23, 2010, 20:51:17

:sneaky2:

Slowly but surely, they drew their plans against us.

Anton.
War of the worlds. Als ik mij niet vergis. Ik heb hem op sacd.

Groet,
Jacco
"De introductie van digitale audio heeft getoond dat acceptatie van deze technische verbetering een zaak van emoties is." E. Stikvoort

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ajbeefde

Citaat van: dekkersj op augustus 23, 2010, 21:56:20

Groet,
Jacco

Boek, LP. CD en Sacd   ;)

Raphie, kan ik me ook inschrijven?

Ik beloof dat ik al je deurknoppen etc.... zal laten zitten en mijn Harry Potter doos laat ik thuis.  ;).

Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

Raphie

JBL PRX Power!

ajbeefde

Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

scrutinizer

Citaat van: dekkersj op augustus 23, 2010, 21:56:20

Groet,
Jacco
Richard Burton ..... op een muzikaal bedje van Jeff Wayne en Justin Hayward {Moody Blues} ;)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

ajbeefde

Citaat van: scrutinizer op augustus 23, 2010, 22:11:38
Richard Burton ..... op een muzikaal bedje van Jeff Wayne en Justin Hayward {Moody Blues} ;)

Anton.
Blijft geweldig, laatst nog de lp's gedraaid.

scrutinizer

Citaat van: Blue-Eyes op augustus 23, 2010, 21:55:18
Ik kan op de fiets komen, doe er dan ook direct maar een lekker glas bij ;)

Lijkt me goed plan. :)
Een van die voordelen van het moral support team , de rest moet scherp blijven. :sneaky2:

:D

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"

scrutinizer

Citaat van: ajbeefde op augustus 23, 2010, 22:13:56
Blijft geweldig, laatst nog de lp's gedraaid.

Dan juist .... met al die BIJgeluiden. :D

;)

Anton.

blue-eyes

Volgens mij zijn wij de twee personen die het meeste lol gaan beleven :D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

ajbeefde

ivo1986

Aan wal staan altijd de mensen die het leukst hebben.

Afgelopen zaterdag nog toen ik met de sloep naar Sail ging.
Bij de sluis richting Amsterdam drommen mensen die het allemaal beter wisten hoe door de sluis te gaan en hoopten op botsingen tussen boten (wat ook gebeurde).
Er was zelfs een hotdog tent om al die mensen broodjes te verkopen.

blue-eyes

Jij gaat geluid testen toch? :P

@raphie, als ik wat moet helpen met voorbereiden, etc., ik woon om de hoek ;)

scrutinizer

Citaat van: Blue-Eyes op augustus 23, 2010, 22:18:51
Volgens mij zijn wij de twee personen die het meeste lol gaan beleven :D

In kinderziekenhuizen hebben ze de cliniclowns, zo ook moet hier de kar geduwd worden.

dubbel blind.

Anton.

Ps.Maak je geen zorgen Eisse, ik heb een kind en er is er nog een op komst. ::)

ajbeefde

dekkersj

Citaat van: Raphie op augustus 23, 2010, 21:36:07
9 okt is voor mij ook beter hoorde ik net  :D
9 okt it is then....
Voor mij zou een week eerder beter uitkomen. Het weekend van 9 oktober heb ik mijn surrogaatzoon in het weekend en die krijgt voorrang van me.

Groet,
Jacco
"De introductie van digitale audio heeft getoond dat acceptatie van deze technische verbetering een zaak van emoties is." E. Stikvoort

Raphie

lokatie is huiskamer gaan we opdelen in 1/3 <> 2/3
1/3 is apparatuur kant
2/3 is publiek en presentatiekant
gescheiden door een laken
Anton en Eisse een plekkie bij het raam

Wat ik heb:
speakers
EV
3 DACS
3 verschillende spdif bronnen
3 identieke digitale interlinks

Wat ik eventueel nog nodig heb
- 3 identieke bronnen voor kabel / DAC test (kan ook met 1 bron maar is meer schakelen)
zijn er bijv meer mensen die een Dune 3 hebben? (dan hebben we 3x dune 3 via spdif bijv)

- een laptop met SPSS en statisticus die de testformulieren wil ontwerpen en uitslagen wil verwerken
- Amerikaans concept dus een catering coordinator  :D
- goed humeur van iedereen.

graag even ASAP bevestigen of je definitief komt dan kunnen we van start met de voorbereidingen.
JBL PRX Power!

Raphie

JBL PRX Power!

ivo1986

Citaat van: Raphie op augustus 23, 2010, 22:41:10
Jacco, evt de week erna?

Heb er niet veel mee te maken maar dan is er schoolvakantie in iig Zuid-Holland.

beunky

Mag ik ook nog plaatsnemen aan het tafeltje bij het raam?
Ik ga gewoon regelen dat de betreffende dag mij schikt ;D ;D
En zoals anderen wellicht weten: ik ben erg goed in catering (als in 'lekkere broodjes voor tussen de middag').
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Raphie

Ok, Beunky is chef catering  ;D
iemand bezwaar tegen 16 Oktober dan?
JBL PRX Power!

ajbeefde

dekkersj

Citaat van: Raphie op augustus 23, 2010, 22:41:10
Jacco, evt de week erna?
Dan heeft mijn betere helft inderdaad vakantie. Nee, dus.

Groet,
Jacco

chansig

Ik zou laatste week oktober gaan zitten, ivm vakanties ed..

Gr Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.