Et's HT - foto's nieuwe opstelling P42

Gestart door Etiennevh, augustus 10, 2010, 09:52:31

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Zefanja

Citaat van: Sk op oktober 26, 2011, 16:33:07
Dat wil ik wel zeggen voor je hoor

hee ik heb de oplossing! :)  ;D

En als je die nou ook nog echt heb  :P
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Etiennevh

Citaat van: Sk op oktober 26, 2011, 16:33:07
Dat wil ik wel zeggen voor je hoor

hee ik heb de oplossing! :)  ;D
Haha .. tsja.. bedankt voor het meedenken ;)

Citaat van: Zefanja op oktober 26, 2011, 16:43:43
En als je die nou ook nog echt heb  :P
Hehe :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Helaas nog geen oplossing.. :( Maarja.

Van de week een Sonos gebruikt bij een klant van mij. Wat een heerlijk apparaatje in combinatie met een iPad. Geluid was prima!

Ik denk dat dat één van mijn volgende aankopen gaat worden,, :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Ik heb ook de eerste klanken van mijn PM via een Sonos mogen ervaren. De kwaliteit op Spotify was wisselend, maar met een goede kwaliteit was het best indrukwekkend wat uit dat kleine doosje kwam :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Citaat van: HTip op november  5, 2011, 07:11:20
Ik heb ook de eerste klanken van mijn PM via een Sonos mogen ervaren. De kwaliteit op Spotify was wisselend, maar met een goede kwaliteit was het best indrukwekkend wat uit dat kleine doosje kwam :music:
Inderdaad. Ik heb maar een klein referentiekader wat betreft Spotify, maar ik moet zeggen dat die Sonos er best een mooi muzikaal plaatje neer zet. Ik vind het apparaatje vooral handig voor als je visite krijgt en gauw even een leuke afspeellijst wilt maken. Voor "echt" luisteren geef ik nog wel de voorkeur aan CD.

Ander voordeel is dat je niet meer CD's hoeft te kopen waarbij er maar 1 mooi nummer op staat ofzo. Dat deed ik nog wel eens in het verleden.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Toch ook weer wat leuke titels besteld die ik nog niet had..

Dire Straits SACD


Pink BR


The International


Queen DVD A


Adèle Blu Ray (verwacht 28e)


Coldplay Mylo Xyloto
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

dronebone

Ik heb dit probleem als ik mijn films decodeer in de HTPC als PCM en dan over HDMI naar buiten stuur, ipv als bitstream.

Soms bij pauzeren hoor je dan ook een bonk of een serieuze tik.

Golden ears: pitch test results tonedeaf test results

HTip

Op de laatste 2 na, allemaal uit M&G's. Zo ben ik ook aan hele leuke films, concerten en muziek gekomen. Veel kijk- en luisterplezier!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Citaat van: HTip op november  8, 2011, 22:29:25
Op de laatste 2 na, allemaal uit M&G's. Zo ben ik ook aan hele leuke films, concerten en muziek gekomen. Veel kijk- en luisterplezier!
Klopt! Maar wel m&g waardig materiaal! Dat moest er gewoon een keer bij in de collectie. Nu nog op zoek naar de DVD - A van de Eagles.. Die is zo monsterlijk goed opgenomen..echt wauw!

Oh trouwens vergeet er nog 1: Was een goedkope voor 8 pondjes ;) Dacht even luisteren voor dat geld :)

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: Etiennevh op november  8, 2011, 22:57:48
Klopt! Maar wel m&g waardig materiaal! Dat moest er gewoon een keer bij in de collectie. Nu nog op zoek naar de DVD - A van de Eagles.. Die is zo monsterlijk goed opgenomen..echt wauw!

Oh trouwens vergeet er nog 1: Was een goedkope voor 8 pondjes ;) Dacht even luisteren voor dat geld :)


Die van de Police is nostalgie. Ben benieuwd hoe die in 5.1 klinkt. De DVD-A van de Eagles is in een nieuwe mix uitgebracht op SACD en hier verkrijgbaar. In ieder geval een stuk betaalbaarder dan de DVD-A in het 2e-hands circuit.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Zefanja

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Etiennevh

Citaat van: HTip op november  8, 2011, 23:21:59
Die van de Police is nostalgie. Ben benieuwd hoe die in 5.1 klinkt. De DVD-A van de Eagles is in een nieuwe mix uitgebracht op SACD en hier verkrijgbaar. In ieder geval een stuk betaalbaarder dan de DVD-A in het 2e-hands circuit.
Ja ben ik ook wel benieuwd naar. Wel weer een leuke DVD Audio voor de collectie hoop ik.

Die SACD van Hotel California, heeft die het zelfde audio spoor? Dan is dat namelijk wel de moeite waard :)

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: Etiennevh op november  9, 2011, 09:52:33
Die SACD van Hotel California, heeft die het zelfde audio spoor? Dan is dat namelijk wel de moeite waard :)
De basis is dezelfde. Alleen de mix/mastering is anders. Ik heb ergens een vergelijk gezien tussen de DVD-A en SACD. Die zal ik "even" gaan zoeken ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Citaat van: HTip op november  9, 2011, 12:25:51
De basis is dezelfde. Alleen de mix/mastering is anders. Ik heb ergens een vergelijk gezien tussen de DVD-A en SACD. Die zal ik "even" gaan zoeken ;)
Is goed, bedankt! Ik ben benieuwd!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Volgens mij had ik nog steeds geen foto's van de badkamer gepost, maar de kranen zijn eindelijk functioneel dus het wordt nu tijd.

De Buitengevel af, nieuwe kozijnen boven.



Tijdens het tegelen



Douchegootje



Onze douchehoek


Foto's van de andere kant van de badkamer die moet ik nog maken. We zijn in ieder geval blij dat we weer kunnen douchen.. :) Tevens komt er nog een glazen wand tussen bad en douche.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Zefanja

Ziet er netjes uit hoor.
Alvast aan het oefenen om een HT ruimte te bouwen?  :pompom:
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Mooie geworden Etienne. Heb je hier ook 5.1 geïnstalleerd?

Citaat van: HTip op november  9, 2011, 12:25:51
De basis is dezelfde. Alleen de mix/mastering is anders. Ik heb ergens een vergelijk gezien tussen de DVD-A en SACD. Die zal ik "even" gaan zoeken ;)
Had je nog tegoed... http://www.xtremeplace.com/yabbse/index.php?topic=70458.555
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Citaat van: Zefanja op december  5, 2011, 16:23:20
Ziet er netjes uit hoor.
Alvast aan het oefenen om een HT ruimte te bouwen?  :pompom:
Haha ja een beetje wel ;-) thanks! De HT ruimte komt er ooit, tenminste, als de Maja kalender niet klopt ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Citaat van: HTip op december  5, 2011, 16:54:06
Mooie geworden Etienne. Heb je hier ook 5.1 geïnstalleerd?
Had je nog tegoed... http://www.xtremeplace.com/yabbse/index.php?topic=70458.555
Haha dankjewel .. Nee helaas geen HT in de badkamer ;)

Thanks, ik zal er eens een blik op werpen. ;)

wat betreft de HT ook nog een nieuwtje, zoals het er nu naar uit ziet ga ik in Januari de Sonus Faber Toys van Sonic Circle overnemen. Ik ben er tijdens de M&G erg van onder de indruk geraakt en ze lijken me een mooie vervanging voor de Opus M-lines.

Ik ben dus in blijde verwachting ;) En zie ze al staan :D


Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Zo! Jij bent dus de forumgenoot waar Sonic het over had. Had ik wel gedacht hoor, omdat je al had aangegeven erover na te denken. Mooie upgrade als rears :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sonic Circle

Gaaf hoor, gefeliciteerd!
Ik wilde zijn thunder niet stealen, Philip ;).

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive