Slechtste films?

Gestart door Oracle, september 19, 2003, 09:50:26

Vorige topic - Volgende topic

ThinWhiteDuke

Adaptation was zoals ik al eerder zei HE_LE_MAAL nix!
Wat is er zo goed aan?
Kijk, Titanic vind ik ook nix, maar daarvan kan ik nog begrijpen dat mensen hem goed vinden.
Maar Adaptation.....ben de zaal uitgelopen.
Volgens mij vonden alleen de Academy leden hem goed en de "slechte" filmcritici  ;D
Vriend Jac. G. vond em geloof ik ook goed :(

Fight Club vind ik trouwens super!
Goed script, Top acteurs, origineel, visueel erg sterk....
een van mn all-time favorites!

Oracle

De BBC heeft ook een onderzoekje gehouden onder haar lezers/kijkers...

De commentaren zijn zeer bijzonder! ;D

Groet,
Mark

Erik

Witches of Eastwick, ik moest verplicht mee, ik heb me dan ook 1.5 uur stierlijk verveeld.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

daburnd

Memento en mi2

Memento vooral omdat ie zo voorspelbaar was... als je een te wilde fantasie hebt heb je em meteen door.

Resurrection van christopher lambert had ik na 10 minuten ook al in de gaten wie de moordenaar was.

Ik haat voorspelbaarheid.

Moviefreak

Citaat van: Roland op november  2, 2003, 23:51:28

Ik vond Adaptation wel de meest waardeloze film die ik afgelopen jaar heb gekeken.

...please, upgrade your taste...   ;)

CU,
MovieFreak.

AppleMies

Citaat van: daburnd op januari  7, 2004, 22:59:40
Memento en mi2

Memento vooral omdat ie zo voorspelbaar was... als je een te wilde fantasie hebt heb je em meteen door.

Resurrection van christopher lambert had ik na 10 minuten ook al in de gaten wie de moordenaar was.

Ik haat voorspelbaarheid.

Ach, dat weet je bij iedere aflevering van COLUMBO ook, toch blijf ik dat concept brilliant vinden.  Elke herhaling op tv vind ik nog steeds leuk...... :-[ :-[

gr.

Mies
NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

AppleMies

Citaat van: Scarp op september 24, 2003, 11:23:05
The Horse Wisperer .... arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....

Ik ben absoluut geen softie maar ik vond het toch een erg mooie film...........sorry :-[  Ik zal er geen dvd van kopen maar ik moet bekennen dat ik 'm op tv toch alweer 3x geheel heb uitgekeken.

gr.

Mies
NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

Sam

Dungeons & Dragons .. was daar met een hele groep waarbinnen al heel lang ge-RPG'd en ge-LARP'd wordt ... we hebben nog nooit zo hard gelachen! Gelukkig waren we vrijwel de enige in de zaal, want op een bepaald moment werden het bijna NoT-achtige taferelen  ;D
- Wat doet een Diplomatiek Infiltratie Commando, baas?
- Die infiltreert de vijand hard op hun smoelen en doet dat zo diplomatiek mogelijk!
Krän - Beroepsbarbaar

Grindtegel

Ik vond Bruce Almighty een verschrikking. Totaal niet grappig en er wordt weer met grof geweld een "wijze les en moraal" doorheen gedrukt zoals dat de laatste tijd altijd in Amerikaanse comedies wordt gedaan. Misselijk wordt ik daarvan...

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Kerstmanno

Citaat van: Grindtegel op januari  9, 2004, 12:28:09
Ik vond Bruce Almighty een verschrikking. Totaal niet grappig en er wordt weer met grof geweld een "wijze les en moraal" doorheen gedrukt zoals dat de laatste tijd altijd in Amerikaanse comedies wordt gedaan. Misselijk wordt ik daarvan...

Hmmm... ik vond de eerste helft van de film toch wel zeer vermakelijk.
De tweede helft zat ik echter wel zo ongeveer te kotsen in mn popcornbekertje.
En toen hij door het raam van Jennifer Aniston naar binnenkeek die huilend in zichzelf zat te praten... oooooh, toen moest ik echt moeite doen om nog naar het scherm te kijken!!

Kerstmanno

De echt slechte films die ik me zo kan herinneren zijn Hard Rain (mt Morgan Freeman) geloof ik, ben toen halverwege de film weggegaan en Star Wars (de eerste prequel). Nou ben ik gewoon niet zo'n Star Wars fan en daarom kon het me absoluut niet boeien. Ik zag hem toen in de bios in New York en wilde daar ook weggaan, maar een vriend van me wilde m toch uitzien.
En oh ja! Ik heb daar toen ook de 13th floor gezien. Die was echt WAANZINNIG slecht! Aanradertje hoor! ;D

Harry HT

American History Nix, echt een drama,

xXx kan ik weer wel waarderen, puur vermaak, lekker geen inhoud, mooie acties, mooie beelden, krijg te zien wat ik wil zien wanneer ik de naam Vin Diesel hoor. Nonstop spectakel, echt ongelofelijk, hoe verzin je het. :)
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

garmtz

Citaat van: Harry HT op februari  9, 2004, 12:13:13
American History Nix, echt een drama,

xXx kan ik weer wel waarderen, puur vermaak, lekker geen inhoud, mooie acties, mooie beelden, krijg te zien wat ik wil zien wanneer ik de naam Vin Diesel hoor. Nonstop spectakel, echt ongelofelijk, hoe verzin je het. :)

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaat??  :o :o ??? ??? Ik vind American History X GEWELDIG!!!

Grindtegel

't is voor mij inderdaad ook onbegrijpelijk, maar ja over smaak valt niet te twisten en er zullen hier ook genoeg mensen rondsurfen die mij voor gek verklaren dat ik Bruce Allmighty de grootste k u t film van de laatste jaren vond
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Harry HT

Citaat van: garmtz op februari  9, 2004, 12:36:13
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaat??  :o :o ??? ??? Ik vind American History X GEWELDIG!!!
Deze film valt ik het rijtje waarin ik ook Faces of Death (1978) en Romper Stomper zou indelen.
http://www.imdb.com/title/tt0077533/

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

garmtz

Citaat van: Harry HT op februari  9, 2004, 14:13:12
Deze film valt ik het rijtje waarin ik ook Faces of Death (1978) zou indelen.

Riiiiiight..........  :-X   Geweldige film versus wansmaak... Op IMdB een 8.3 voor A.H.X t.o.v. 3.4 voor Faces of Death... Zou jij me kunnen vertellen wat jou niet aansprak aan deze moordfilm???

Harry HT

Citaat van: garmtz op februari  9, 2004, 14:18:28
Riiiiiight..........  :-X   Geweldige film versus wansmaak... Op IMdB een 8.3 voor A.H.X t.o.v. 3.4 voor Faces of Death... Zou jij me kunnen vertellen wat jou niet aansprak aan deze moordfilm???
Aan de acteur ligt het niet, 25th hour vind ik weer zeer goed, lekker traag.

Ik denk dat ik de film net te realistisch heb ervaren, dat gekraak van die nek toen dat hoofd op de stoeprand belande vond ik helemaal niks. Ik heb een hekel aan die kaalkoppen.
Misschien een klein trauma van me, in Berlijn en in het Paard (te D-H) ruzie gehad (waarbij messen werden getrokken), met van die kaalkoppen. Romper Stomper vind ik ook niks, minder realistisch, maar wel met kaalkoppen.

NERD vind ik ook realistisch maar wel leuk, het begin van de film neemt me echt mee, geeft me echt het gevoel dat ik zelf die junk achtervolg.
Maar ook dat afranselen etc. verder in de film vind ik weer wel leuk om te zien.   

En tijdens Schindlers list ben ik in slaap gevallen, geen grap.

Ik kan zodoende niet aangeven dat ik totaal niet van realistische films hou.

Alleen Faces of Death (beelden lijken echt) wil ik echt niet meer zien, ook al krijg ik geld toe.

De mooiste
HT & DVD links verzameld

suyver

Citaat van: Harry HT op februari  9, 2004, 14:13:12
Deze film valt ik het rijtje waarin ik ook Faces of Death (1978) en Romper Stomper zou indelen.
Nou, dat ben ik absoluut niet met je eens. Ik vond Am. His. X een zeer sterke film. Maar ja: ieder heeft zijn eigen smaak (mijn vrouw vond er ook niets aan ;) ).

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

garmtz

Je kunt bijna zeggen dat American History X gewoonweg algemeen als een zeer goede film wordt gezien. Dat je niet van kaalkoppen houdt en en daarom de film slecht vindt, verbaast me gewoon. Ik hou ook niet zo van onaardige buitenaardse wezens en toch vind ik Mars Attacks best een leuke film. Net zo'n onzinnige reden om een film wel of niet af te kraken. Voor mij zijn films ervoor mij te raken, of dat nou schokken of ontroeren is boeit me eigenlijk niet.

Faces of Death vind ik gewoonweg ZIEK, omdat ik vermoed dat het echt is. Snuff is het laagste wat er is.

suyver

Van Faces of Death wordt vrij algemeen aangenomen dat het allemaal in scene is gezet en dat er niets echt aan is. Overigens is dat niet iets dat het minder ziek maakt...

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

garmtz

Dat hoop ik maar... Voor mij maakt het heel veel uit of het verzonnen is of echt. Ik kijk gerust naar de ergste gore, omdat ik weet dat het niet echt is, maar ook kijk ik gerust naar zeer serieuze zieke films als Salo, omdat die een bepaalde moraal/betekenis uitdragen.

Cube 2 mag trouwens gerust net als Cruel Intentions 2 behoren bij de slechtste films die ik ooit gezien heb... :)

Grindtegel

Wat vond je van Cube (1) ?

Harry HT

Citaat van: garmtz op februari  9, 2004, 16:08:33
Je kunt bijna zeggen dat American History X gewoonweg algemeen als een zeer goede film wordt gezien. Dat je niet van kaalkoppen houdt en en daarom de film slecht vindt, verbaast me gewoon.
Door het kijken naar deze film komen bij mij nare emoties naar boven, die mijn objectieve mening overstemt. Zodoende kan geen positieve punten noemen, behalve dan dat ik de film realistisch vind.

Tevens worden deze emoties verstrekt/bevestigd door de beelden en geluiden van het kraken van die nek.
Omdat ik het zo realistisch ervaar, lijkt het voormij op het genre waar Faces of Death toe behoort. Ook al weet ik dat AHX geen "echte" beelden bevat.

p.s. het klopt inderdaad, AHX wordt ook door mensen in mijn omgeving gewaardeerd;
De mooiste
HT & DVD links verzameld

crazyman

En dat is nu zo grappig aan deze thread  "slechtste film" , er is altijd wel iemand die een zogenaamde "slechte" film goed vind. Dus eigenlijk zijn er geen slechte films  ;) .

Maar goed, ik zelf ben er nu achter dat mijn smaak haaks op die van de meederheid staat. Blockbusters en kaskrakers vind ik over het algemeen geen reet aan.

mzzl, Remco
Spank  your own monkey all you want, but leave your hands off of mine !
(Beavis & Butthead)
Mijn DVD Shit

Oracle

AH-X is een van de weinige films waarin Edward Furlong fatsoenlijk acteert. Ik vond het een ijzersterke film. Vind het nog steeds doodzonde dat er geen goede R2 van is (S.E. anyone?  :-X ).

Maar laten we het inderdaad geen discussie worden!  ;)

Groet,
Mark