spelcheck bij posten

Gestart door Erik, juli 10, 2010, 17:48:38

Vorige topic - Volgende topic

Erik

Heel leuk maar hij werkt voor geen meter, misschien eens op NL proberen in te stellen  :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Hoe staat je forum voorkeur ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Jeroen de Waal

NL Dictionary compiled en toegevoegd op de server.
Spelcheck moet nu beter werken.

Jeroen.

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

erik_backup

He he wat een ellende zeg. Ik dacht even frank zijn tip te doen, dus ik vond uiteindelijk de setting voor taal, die stond op engels. Op nl gezet, kreeg de melding emailadres verandert wacht op verificatie. Fijn die had ik dus niet verandert :) Stond nog een dummy email dus die bevestgings mail gaat nooit bij mij aankomen. Kon ook niet meer aanloggen om een bestaand adres er in te zetten. Steeds melding dat deze user eerst gechecked moest worden.

Dan maar een nieuw account gemaakt want anders weet ik het ook niet. Ontdekt dat standaard de taal op engels staat. NL misschien beter. En dat hij standaard je email adres laat zien terwijl default uit veiligfer is ivm privacy. Misschien kunnen beide meteen aangepast worden.

Taal op NL gezet, weer een mail om opnieuw te activeren  :crazy: dus hoelang ik ingelogd blijft met dit account geen idee.
Afijn doet het nog steeds niet bovendien zijn de knoppen net niet zicht/klikbaar scherm is net te klein.

Jeroen de Waal

Erik heb je account weer geactiveerd en je backup account verwijderd.

Jeroen.

Erik

Citaat van: Jeroen de Waal op juli 10, 2010, 19:46:20
Erik heb je account weer geactiveerd en je backup account verwijderd.

Jeroen.
Thansk dit wilde ik net gaan vragen voor ik eruit gegooid werd. :)
Taal lijkt nu wel te werken in ieder geval onder mijn andere ex account, durf niet meer onder mijn huidige account naar de settings te kijken voor ik er weer uit lig.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Yep spelchecker werkt nu goed. Ik weet niet of hij ook werkt als iemand engels als voertaal heeft staan of dan de engelse woordenlijst gaat gebruiken.
- Winston Churchill

Jeroen de Waal

Graag gedaan Erik.

Citaat van: erik_backup op juli 10, 2010, 19:43:05
Dan maar een nieuw account gemaakt want anders weet ik het ook niet. Ontdekt dat standaard de taal op engels staat. NL misschien beter. En dat hij standaard je email adres laat zien terwijl default uit veiligfer is ivm privacy. Misschien kunnen beide meteen aangepast worden.

Al geruime tijd geleden is besloten om de taal default op Engels te hebben staan ivm mogelijke special guest die de Nederlandse taal niet (goed) beheersen.
Het mailadres verborgen hebben staan is een optie die je al kan aanvinken bij het registreren van een gebruikersnaam.
Ik vind zelf persoonlijk dat daar een stukje eigen initiatief moet zijn om te lezen waar je mee akkoord gaat en de optie om je mailadres te verbergen zelf moet activeren.

Jeroen.

Erik

Citaat van: Jeroen de Waal op juli 10, 2010, 19:56:58
Het mailadres verborgen hebben staan is een optie die je al kan aanvinken bij het registreren van een gebruikersnaam.
Ik vind zelf persoonlijk dat daar een stukje eigen initiatief moet zijn om te lezen waar je mee akkoord gaat en de optie om je mailadres te verbergen zelf moet activeren.
Waarom ik het zei was dat ik een keer ging googlen op mijn email en toen mijn naam ergens zag ophoesten. Bleek dat vinkje aan te staan. Wat ik dacht was dat jij en andere leden mijn email konden zien dat is geen probleem, maar ik hoefde niet zo nodig in Google te staan blijkbaar harvest Google ook email adressen van allerlei fora als dit vinkje uit staat.
Durf niet te zeggen of dat verhaal ook voor dit forum opgaat, ander systeem dus kan in theorie anders werken.

Maar je uitleg is duidelijk, iedereen kan het uitzetten als ze daar geen behoefte aan hebben. Op een gegeven moment verdwijnt hij dan weer uit Google.
- Winston Churchill

Audiofiel

Wat mag je verwachten van een knopje dat zelf al verkeerd gespeld is? ::)

Het is immers spellingcontrole, zonder koppel-s...      "Een beetje dom" zou Maxima zeggen. ;D

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Jeroen de Waal

Spellingscontrole wordt in de spellingcontrole van Word 2007/2010 goedgekeurd  ;D

Jeroen.

Audiofiel

Citaat van: Jeroen de Waal op augustus 14, 2010, 08:54:00
Spellingscontrole wordt in de spellingcontrole van Word 2007/2010 goedgekeurd  ;D

Maar het is wel onjuist. En dat geeft precies aan waarom je er dus niets aan hebt. ^-^

Overigens wordt dit woord al sinds jaar en dag fout geschreven. Bij WordPerfect 5.1 stond het al zo in de menubalk. :-X
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.