Velodyne Zomerpromotie: 20% korting op alle Digital Drive modellen!

Gestart door garmtz, juni 23, 2010, 10:02:36

Vorige topic - Volgende topic

TheoPrime

Oke duidelijk, dan ga ik er nog even over nadenken  ;) :) Is de DD-12 ook gewoon aan te sluiten aan een voor versterker ipv een processor/voorversterker vanwege het afregelen van de subwoofer?

Groet

Citaat van: bmateijsen op juli 31, 2010, 18:06:02
Een DD-12 heeft meer instelmogelijkheden dan de SPL-1200 ultra en met de servo ingebouwd in de DD-12 is deze neutraler. Voor muziek zou ik vanwege integratie gaan voor een DD-12.

Groet,

Bjorn

Stereo: Mark Levinson No 532H - Classé cp-50, Sony xa-7es, Stello da100 Signature, JBL Century gold
      Kabels: Inakustik, Nordost, LAT International, Xindak, Supra Sword

bmateijsen

Natuurlijk, als je op de voorversterker een pre-out hebt, dan met interlinks. Anders met luidsprekerkabels vanaf de eindversterker.
Het inregelen gebeurt met een aparte interlink vanaf de subwoofer naar 1 van de ingangen op de voorversterker.

Wacht niet te lang met denken zou ik zeggen, anders is de promotie voorbij ;).

Groet,

Bjorn

Citaat van: TheoPrime op juli 31, 2010, 18:46:02
Oke duidelijk, dan ga ik er nog even over nadenken  ;) :) Is de DD-12 ook gewoon aan te sluiten aan een voor versterker ipv een processor/voorversterker vanwege het afregelen van de subwoofer?

Groet

TheoPrime

Jammer maar helaas te laat, ik ben er voor mijzelf nog niet helemaal uit, omtrent mijn keuze! Bedankt voor je advies Bjorn
Stereo: Mark Levinson No 532H - Classé cp-50, Sony xa-7es, Stello da100 Signature, JBL Century gold
      Kabels: Inakustik, Nordost, LAT International, Xindak, Supra Sword