Nokia & Ovi maps alert

Gestart door Staaled, mei 21, 2010, 13:45:20

Vorige topic - Volgende topic

Staaled

Mocht je overwegen een Nokia smartphone aan te schaffen en is de gratis Ovi maps een overweging, kun je dit gerust nalaten.

Kaarten zijn niet op te halen of te installeren en de PC suite is de moeder aller slechte software.
Lomp ,ontregelend en traag met niet aflatende verzoeken ter registratie. >:(

hou het fijn bij je Tomtom. :thumbs-up:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Martinus

ik heb geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt. Ik werk al maanden met ovi maps en downloaden installeren en werken met de bijhorende software. Je moet btw ook de ovi software hebben en geen nokia suite. Ik vind het een goed alternatief voor de TT. In een review wint tt daar ben ik ee4rlkijk in, maar voor gratis is het een prefecte applicatie.

Mss moet je een updaten/herinstal/wel lezen hoe het moet ??
............

Staaled

Citaat van: Martinus op mei 21, 2010, 13:54:24
ik heb geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt. Ik werk al maanden met ovi maps en downloaden installeren en werken met de bijhorende software. Je moet btw ook de ovi software hebben en geen nokia suite. Ik vind het een goed alternatief voor de TT. In een review wint tt daar ben ik ee4rlkijk in, maar voor gratis is het een prefecte applicatie.

Mss moet je een updaten/herinstal/wel lezen hoe het moet ??
Ik ook niet, maar dit hoort m.i. in 30 min. te werken terwijl ik er al  8 uur op heb zitten zonder enig tastbaar resultaat.

Ovi suite idd.
Geeft geen respons op maps of gedraagt zich, als het al geinstalleerd kán worden,onvoorspelbaar en niet inzichtelijk.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

advr

Citaat van: Hipster op mei 21, 2010, 13:45:20
Mocht je overwegen een Nokia smartphone aan te schaffen en is de gratis Ovi maps een overweging, kun je dit gerust nalaten.

Kaarten zijn niet op te halen of te installeren en de PC suite is de moeder aller slechte software.
Lomp ,ontregelend en traag met niet aflatende verzoeken ter registratie. >:(

hou het fijn bij je Tomtom. :thumbs-up:

helemaal mee eens!

Ad.
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Pjotr27

Ik koop in ieder geval nooit meer een Nokia smartphone, heb nu een E65 die niet meer wil opstarten ( wit scherm).
Hij is in de 2 jaar dat ik hem heb al 3x gerepareerd.
En de software is trager dan traag...
Lijkt me een Android mobiel met Google maps een betere optie...
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-500 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, Silindo stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, Silindo netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

tiptop

Daarom heb ik tegenwoordig Sony-ericsson. Samenwerking met de pc was altijd al dramatisch met nokia bij mij. SE doet het prima. :)

Alhoewel geeneen apparaat nog perfect is. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

wil

hm, ik heb een N97mini en dat werkt perfect. Updaten van kaarten is ook geen probleem.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60