Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op maart 10, 2013, 12:48:13
Hallo J; PM. Zoals reeds aangegeven maak ik graag gebruik van jouw uitnodiging :thumbs-up:.

Ik zag hem net binnenkomen S. ;)
Antwoord is onderweg  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

#451
Jan, ook ik heb mijn bedenkingen over Harbeth als hét merk. Daar heb ik eigenlijk een broertje dood aan. Je beschreven kenmerken van de Harbeth vind ik treffend en ze niet nearfield opstellen is naar mijn mening eigenlijk zonde.

Adam heb ik nog nooit gehoord, maar zodra de kans zich voordoet, doe ik dat zeker. Nee, ik nodig mezelf niet uit, het is puur nieuwsgierigheid naar wat ik nog niet ken. :smile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

vanzomereng

#452
Hier nog een leuke grote vergelijkstest met o.a. de Adam Pencil en SF-Liuto

http://www.audio-reference.de/content/sonusfaber/liuto/liuto/TB-SONUSFABER-Liuto-STP-11-09.pdf
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Xander32

Citaat van: VANZOMERENG op maart 10, 2013, 13:27:15
Hier nog een leuke grote vergelijkstest met o.a. de Adam Pencil en SF-Liuto

http://www.audio-reference.de/content/sonusfaber/liuto/liuto/TB-SONUSFABER-Liuto-STP-11-09.pdf
Die ligt al standaard op mijn nachtkastje :D. De Tannoy DC8t maken ook deel uit van betreffende test. Echter zijn die mij erg tegen gevallen vorige week vrijdag ... Afstandelijk.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

frank2

Heb jij al nagedacht over een MD2 van usher?
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Xander32

#455
Citaat van: frank2 op maart 10, 2013, 13:57:22
Heb jij al nagedacht over een MD2 van usher?
Ja, prachtige speakers maar;
a) te fors voor de ruimte
b) passen electrisch gezien niet bij mijn gear
c) t.o.v. hetgeen ik er nu al heb staan meer van het zelfde
d) buiten mijn budget
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

Citaat van: Bas Akkerman op maart 10, 2013, 13:02:47
Jan, ook ik heb mijn bedenkingen over Harbeth als hét merk. Daar heb ik eigenlijk een broertje dood aan. Je beschreven kenmerken van de Harbeth vind ik treffend en ze niet nearfield opstellen is naar mijn mening eigenlijk zonde.

Adam heb ik nog nooit gehoord, maar zodra de kans zich voordoet, doe ik dat zeker. Nee, ik nodig mezelf niet uit, het is puur nieuwsgierigheid naar wat ik nog niet ken. :smile:

Bas, het is absoluut dan ook geen ''offence'' naar het merk Harbeth, daar vind ik ze gewoon te lekker voor klinken en de aangegeven punten durfde ik nu na een aantal keren goed objectief (en misschien wel ''technisch'') geluisterd te hebben weer te geven  ;)
Het zijn natuurlijk zoals aangegeven mijn persoonlijke ervaringen, maar ik vind het wel leuk dat je je er wel in kan vinden.
Eerlijk gezegd denk ik ook wel dat ik een redelijk technische luisteraar ben, maar ik merk zelf wel dat mijn voorkeur qua klankbeeld wel meer naar de wat warmere, muzikalere en minder analytische kant is gegaan de laatste tijd.
Ondanks het feit dat ik (uiteraard) ouder word merk ik dat ik (of beter gezegd mijn oren) steeds meer aversie krijgen tegen een teveel aan klinische en analytische weergave.
Vaak zie je dat mensen naarmate zij ouder worden en het menselijk gehoor afneemt juist meer weergave in het hoog gaan zoeken.
De Adam,s bieden mij een (h)eerlijke mix van snelheid, ruimtelijkheid, natuurlijke weergave in het gehele freq. spectrum en ik verbaas mij eigenlijk iedere dag weer dat ik niets te zeuren heb want in het verleden kon ik meestal niet volledig tevreden zijn  :(

Mijn liefde voor de klankeigenschappen en de hoogwaardige afwerking van het merk is eigenlijk gegroeid door het feit dat ik in de loop van de jaren op meerdere shows en demo,s bij dealers meerdere merken componenten heb horen spelen i.c.m. Adam en waarbij het mij telkens opviel hoe goed de verschillen in klankbeeld tussen de verschillende merken/types versterkers en bronnen werden weergegeven. Het was dus meer een belevenis van luisteren naar componenten, dan naar luidsprekers en dan weet jij vast wel wat ik bedoel  ;)

Jouw nieuwsgierigheid is een ''gezonde'' eigenschap en als je de Adam,s hier wilt beluisteren ben je zeker welkom  ;)
Misschien is er een mogelijkheid om op termijn wat te combineren met Sander ?
Kan je mogelijk de Marantz componenten op klankeigenschapen beoordelen bij hem op de Ushers en ze later nog eens op Adam horen spelen  ;)
Maar goed, daar kan ik niet over beslissen natuurlijk....


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

#457
Citaat van: Xander32 op maart 10, 2013, 10:39:40
Ik zal in de loop van de dag eens proberen de vraag van Bas te beantwoorden, de Usher 718's te vergelijken met de Glennies.


Een aantal verschillen zijn al door jullie zelf benoemd, maar beiden hebben eigenschappen die mij aanspreken, dat moge duidelijk zijn.

Usher BE 718 DMD
- open
- enorm gedetailleerd / veel muzikale informatie
- mooi strak stereobeeld welke volkomen los van de speakers staat (tussen maar ook er naast)
- een direct geluid welke door m.n. diens detaillering luisterplezier geeft

Tannoy Glenair 10"
- vloeiend
- natuurlijk
- muzikaal
- gemakkelijk / rust
- een heel gemakkelijk, vloeiend "live-geluid" waarbij je naar de muziek luistert, naar diens klanken en minder naar de detaillering


Heel kort door de bocht; details versus klanken, techniek versus muziek ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: YamahaRXV op maart 10, 2013, 14:08:18
Bas, het is absoluut dan ook geen ''offence'' naar het merk Harbeth, daar vind ik ze gewoon te lekker voor klinken en de aangegeven punten durfde ik nu na een aantal keren goed objectief (en misschien wel ''technisch'') geluisterd te hebben weer te geven  ;)
Het zijn natuurlijk zoals aangegeven mijn persoonlijke ervaringen, maar ik vind het wel leuk dat je je er wel in kan vinden.
Nee, ik zag het absoluut niet als aanval op Harbeth. In tegendeel, dat probeerde ik juist ook duidelijk te maken! Elk merk heeft zijn eigen voor- en nadelen (uiteraard kunnen en er tussen de verschillende types daarin verschillen zitten) en ik vind dat jij de "nadelen" van Harbeth goed verwoordde. Een beetje tegengas over een merk dat wel erg vaak de hemel in wordt geprezen is alleen maar goed.

CitaatEerlijk gezegd denk ik ook wel dat ik een redelijk technische luisteraar ben, maar ik merk zelf wel dat mijn voorkeur qua klankbeeld wel meer naar de wat warmere, muzikalere en minder analytische kant is gegaan de laatste tijd.
Ondanks het feit dat ik (uiteraard) ouder word merk ik dat ik (of beter gezegd mijn oren) steeds meer aversie krijgen tegen een teveel aan klinische en analytische weergave.
Vaak zie je dat mensen naarmate zij ouder worden en het menselijk gehoor afneemt juist meer weergave in het hoog gaan zoeken.
De Adam,s bieden mij een (h)eerlijke mix van snelheid, ruimtelijkheid, natuurlijke weergave in het gehele freq. spectrum en ik verbaas mij eigenlijk iedere dag weer dat ik niets te zeuren heb want in het verleden kon ik meestal niet volledig tevreden zijn  :(
Heel herkenbaar, al moet ik zeggen dat genieten en analytisch luisteren elkaar steeds afwisselen. Overigens zoals dat bij alles dat ik ervaar zo gaat. Mooi dat je nog steeds verrast kan zijn en tegelijkertijd een soort van vertrouwdheid voelt met je luidspreker, een leuke paradoxale combinatie.

CitaatMijn liefde voor de klankeigenschappen en de hoogwaardige afwerking van het merk is eigenlijk gegroeid door het feit dat ik in de loop van de jaren op meerdere shows en demo,s bij dealers meerdere merken componenten heb horen spelen i.c.m. Adam en waarbij het mij telkens opviel hoe goed de verschillen in klankbeeld tussen de verschillende merken/types versterkers en bronnen werden weergegeven. Het was dus meer een belevenis van luisteren naar componenten, dan naar luidsprekers en dan weet jij vast wel wat ik bedoel  ;)
Inderdaad weet ik goed wat je bedoelt. ;) Eenzelfde ervaring heb ik met de Magnepan 1.6. Nou ja, daar spelen meer de "doorzichtige" klankeigenschappen dan de hoogwaardige afwerking. ;)

CitaatJouw nieuwsgierigheid is een ''gezonde'' eigenschap en als je de Adam,s hier wilt beluisteren ben je zeker welkom  ;)
Misschien is er een mogelijkheid om op termijn wat te combineren met Sander ?
Kan je mogelijk de Marantz componenten op klankeigenschapen beoordelen bij hem op de Ushers en ze later nog eens op Adam horen spelen  ;)
Maar goed, daar kan ik niet over beslissen natuurlijk....
Het was geen zelf-uitnodiging, echt! ??? Maar ik ontmoet je graag, de Adams zijn dan een mooie bijkomstigheid. Ik heb mijn ideeën over Marantz (sorry!), maar als Sander dat goed vindt, vind ik het zeker leuk eens langs te komen. Wellicht overbodig, maar jij bent natuurlijk ook welkom bij mij.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

#459
Citaat van: Xander32 op maart 10, 2013, 14:21:09
Usher BE 718 DMD
- open
- enorm gedetailleerd / veel muzikale informatie
- mooi strak stereobeeld welke volkomen los van de speakers staat (tussen maar ook er naast)
- een direct geluid welke door m.n. diens detaillering luisterplezier geeft

Tannoy Glenair 10"
- vloeiend
- natuurlijk
- muzikaal
- gemakkelijk / rust
- een heel gemakkelijk, vloeiend "live-geluid" waarbij je naar de muziek luisterd, naar diens klanken en minder naar de detaillering


Heel kort door de bocht; details versus klanken, techniek versus muziek ...
Beide op verschillende sets neem ik aan Sander, of ben ik gewoon lui en heb je dat al eens genoemd? Als ik zo tussen de regels luister, zoek je eigenlijk een combinatie van beide (eigenschappen van de) merken...

.....Harbeth? Sorry, dat was een grapje naar aanleiding van de WC-eendreclames hier. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

vanzomereng

Op 1 of andere manier, ben ik erg geinteresseerd geraakt in dit merk.
Wellicht iets voor jouw Xander32

zoals deze europese speaker AUDIO SOLUTIONS RAPSHODY 80
Kosten ca. 4.200 Dollar p/paar



http://www.audiosolutions.lt/collections/rhapsody/rhapsody-80/

http://www.soundstagehifi.com/index.php/equipment-reviews/508-audiosolutions-rhapsody-80-loudspeakers


Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Xander32

#461
Citaat van: Bas Akkerman op maart 10, 2013, 14:27:44
Beide op verschillende sets neem ik aan Sander, of ben ik gewoon lui en heb je dat al eens genoemd? Als ik zo tussen de regels luister, zoek je eigenlijk een combinatie van beide (eigenschappen van de) merken...

.....Harbeth? Sorry, dat was een grapje naar aanleiding van de WC-eendreclames hier. ;D
Je bent idd. lui ;).

Toen ik de eerste keer de Glenairs hoorde spelen had ik direct al het idee dat dit het geluid was waar naar ik op aan het zoek was. De tweede sessie een identieke ervaring, sterker nog; dat gevoel werd alleen maar versterkt. Een bevestiging? Op veel fronten heel erg anders dan de Ushers.

Echter ben ik momenteel "Renaissance" van Marcus Miller aan het luisteren via de SBT en dat klinkt toch ook wel erg fraai ... Echt nog geen uitgemaakte zaak.


@Bas; ik heb Jan een drietal data gestuurd, allen vrijdagen. Allicht is daar idd. e.e.a. te combineren. Maar dat is dan aan de gastheer en niet aan mij :).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

AbZ

@Jan en Bas,
Adam is heel helder in hoogweergave en niet opgeleukt in laagmid,
dat kan men als "koud" en/of "scherp" ervaren.

Xander32

Citaat van: VANZOMERENG op maart 10, 2013, 14:32:00
Op 1 of andere manier, ben ik erg geinteresseerd geraakt in dit merk.
Wellicht iets voor jouw Xander32

zoals deze europese speaker AUDIO SOLUTIONS RAPSHODY 80
Kosten ca. 4.200 Dollar p/paar



http://www.audiosolutions.lt/collections/rhapsody/rhapsody-80/

http://www.soundstagehifi.com/index.php/equipment-reviews/508-audiosolutions-rhapsody-80-loudspeakers
Dank je G.J. Voor het meedenken :thumbs-up:,echter heb ik het al redelijk helder welke kant het op gaat; of de Ushers blijven of de "G's" komen er voor in de plaats. Echter wil ik voordien eerst nog de Dynaudio Focus horen en de Adam Pencills.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op maart 10, 2013, 14:36:30
Je bent idd. lui ;).

Toen ik de eerste keer de Glenairs hoorde spelen had ik direct al het idee dat dit het geluid was waar naar ik op aan het zoek was. De tweede sessie een identieke ervaring, sterker nog; dat gevoel werd alleen maar versterkt. Een bevestiging? Op veel fronten heel erg anders dan de Ushers.

Echter ben ik momenteel "Renaissance" van Marcus Miller aan het luisteren via de SBT en dat klinkt toch ook wel erg fraai ... Echt nog geen uitgemaakte zaak.


@Bas; ik heb Jan een drietal data gestuurd, allen vrijdagen. Allicht is daar idd. e.e.a. te combineren. Maar dat is dan aan de gastheer en niet aan mij :).
Ik vroeg het, omdat de keten ervoor natuurlijk ook de uiteindelijke weergave bepaalt. Je lijkt me niet iemand die daar geen rekening mee houdt, maar toch. Zo te horen hebben de Glenairs hun eigen geluid en ik ben oprecht heel nieuwsgierig hoe dat op jouw set uit zal pakken.

Citaat van: AbZ op maart 10, 2013, 14:40:16
@Jan en Bas,
Adam is heel helder in hoogweergave en niet opgeleukt in laagmid,
dat kan men als "koud" en/of "scherp" ervaren.
Vaak wel, maar ook als schoon en gedetailleerd. Ik ben benieuwd!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

AbZ

Citaat van: Bas Akkerman op maart 10, 2013, 14:51:55Vaak wel, maar ook als schoon en gedetailleerd. Ik ben benieuwd!
Yep, gaat meer richting studio monitor sound.

vanzomereng

Citaat van: Xander32 op maart 10, 2013, 14:42:19
Dank je G.J. Voor het meedenken :thumbs-up:,echter heb ik het al redelijk helder welke kant het op gaat; of de Ushers blijven of de "G's" komen er voor in de plaats. Echter wil ik voordien eerst nog de Dynaudio Focus horen en de Adam Pencills.
Ik ga a.s. woensdag naar Schluderbacher / Willich (Dld.) om de Focus 260 eens naast de Liuto's te smurfen  ;D
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Xander32

Citaat van: VANZOMERENG op maart 10, 2013, 15:01:25
Ik ga a.s. woensdag naar Schluderbacher / Willich (Dld.) om de Focus 260 eens naast de Liuto's te smurfen  ;D
Mijn baas verwacht mij die dag, anders was ik graag met jou mee gereden!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op maart 10, 2013, 15:14:41
Mijn baas verwacht mij die dag, anders was ik graag met jou mee gereden!
Ik verwacht ook elke keer een pot aan het eind van de regenboog, maar krijgen? Ho maar! Ok... :-X
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: AbZ op maart 10, 2013, 14:40:16
@Jan en Bas,
Adam is heel helder in hoogweergave en niet opgeleukt in laagmid,
dat kan men als "koud" en/of "scherp" ervaren.

@AbZ   Dat beeld hebben meer mensen van Adam merk ik wel maar geloof mij dat het echt niet koud of scherp klink.
Schoon en gedetailleerd zoals Bas aangeeft kan ik wel beamen ja.
Adam heeft een hele goede naam opgebouwd in de monitor/studio wereld, maar hebben daar in hun ''home'' series een heel mooi onderscheid in weten te maken.
PMC is ook een merk wat goed bekend is in dezelfde wereld, maar persoonlijk vind ik dat het monitor/studio DNA bij hun nog te veel in de home series te vinden is en dat hoor je door het redelijk up-fronte karakter waar overigens de PMC Fact 8 het minste of geen last van heeft  ;)
De AMT tweeter van Adam heeft ook een heel ander afstraalgedrag (en filtering) dan de dome tweeter van PMC.
Verder staan de Eton mid/laag drivers die Adam toepast bekend als wat warmer en voller klinkende units.
Dit maakt de combinatie (met de toegepaste filtering) tot een mooi natuurlijk en neutraal klinkende speaker.
Als we het over neutraal hebben dan is het bewijs wel denk ik de grafiek met het mooie vlakke frequentie verloop in de test die VANZOMERENG heeft geplaatst  ;)

Uiteraard is VANZOMERENG blij met de puntenscore van de Liuto,s in de test, maar zo kijkende naar de grafieken/curves in het frequentie verloop dan zijn die Sonussen niet zo neutraal te noemen  :P :D
Wel mooie speakers overigens en die verdiende punten zullen heus niet zomaar aan komen waaien denk ik dan maar zo  :D

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op maart 10, 2013, 14:36:30
@Bas; ik heb Jan een drietal data gestuurd, allen vrijdagen. Allicht is daar idd. e.e.a. te combineren. Maar dat is dan aan de gastheer en niet aan mij :).

Datum is gepland, leuk hoor  :coffee:
Bas is uiteraard welkom hoor, maar het is jammer dat ik een beetje ''in het midden'' woon van ons drieen, althans logistiek gezien.... ???
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Citaat van: YamahaRXV op maart 10, 2013, 16:00:15
Datum is gepland, leuk hoor  :coffee:
Bas is uiteraard welkom hoor, maar het is jammer dat ik een beetje ''in het midden'' woon van ons drieen, althans logistiek gezien.... ???
Papendrecht is wel goed te doen met het OV, een kleine 2 uur.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op maart 10, 2013, 14:51:55
Ik vroeg het, omdat de keten ervoor natuurlijk ook de uiteindelijke weergave bepaalt. Je lijkt me niet iemand die daar geen rekening mee houdt, maar toch. Zo te horen hebben de Glenairs hun eigen geluid en ik ben oprecht heel nieuwsgierig hoe dat op jouw set uit zal pakken.
Vaak wel, maar ook als schoon en gedetailleerd. Ik ben benieuwd!
Ja Bas, het verschil dat een versterker en bron geven neem ik uiteraard deels mee.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

#473
Citaat van: Bas Akkerman op maart 10, 2013, 16:17:58
Papendrecht is wel goed te doen met het OV, een kleine 2 uur.
... ik zat er een klein beetje naast, ik had Rotterdam in mijn hoofd ... Voor mij is Papendrecht slechts een drie kwartier rijden.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op maart 10, 2013, 16:22:20
Ja Bas, het verschil dat een versterker en bron geven neem ik uiteraard deels mee.
Lol, het was niet onaardig bedoeld hoor. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten