Call Of Duty: Black Ops

Gestart door Robbert54, mei 1, 2010, 16:36:40

Vorige topic - Volgende topic

squeek

elke cod versie heeft gekampt met dergelijke problemen, en dienen dus steeds gepatched te worden. Niets nieuws maar wel lastig voor de fervente gamer.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Joris1971

Wat ik erg irritant vind is dat als je in een lobby zit, dat je iedere speler 1 voor 1 moet muten,
Hadden ze onderhand niet een optie kunnen maken met 1 klik op de knop MUTE ALL  >:(

Verder geen vastlopende PS3 gehad (heb het eerste dikke 60 gig model)

Marsh

Citaat van: Joris1971 op november 29, 2010, 07:39:31
Wat ik erg irritant vind is dat als je in een lobby zit, dat je iedere speler 1 voor 1 moet muten,
Hadden ze onderhand niet een optie kunnen maken met 1 klik op de knop MUTE ALL  >:(

Verder geen vastlopende PS3 gehad (heb het eerste dikke 60 gig model)

Precies, dat begrijp ik ook niet. Je zou denken dat die lui zelf dat spel ook heel de dag (of nacht) spelen, dus daar zelf ook wel op zouden komen.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

HTR

Hier heeft iemand flink wat geluk:

Zijn er nog mensen die dit spel spelen of is het grotendeel het spel zat?

Roger Black

Ik speel het nog, maar die vastlopers irriteren me wel mateloos.

Zit je er lekker in, 5 killstreak 0 death. Je ziet iemand, aimen: paf, vastgelopen. Kills tellen niet. aargh

Ronin79

Toch maar een 360 aanschaffen  ;)

ddejonge

Citaat van: Roger Black op januari 16, 2011, 15:16:40

Ik speel het nog, maar die vastlopers irriteren me wel mateloos.

Zit je er lekker in, 5 killstreak 0 death. Je ziet iemand, aimen: paf, vastgelopen. Kills tellen niet. aargh
Ik heb het opgegeven... Bovendien heb ik bij BlOps hetzelfde als bij MW2: in 3e prestige heb ik zoiets van "tja, nu weet ik het wel... booooring...  :yawnee:"

Ik wacht met smart op DEAD SPACE 2 en KILLZONE 3  :clapping: :headbanging:

Dennis (PSN: DutchSupra)
Stereo:- HTPC + Roon - Mytek Brooklyn+ DAC/Pre- NuForce R9V3SE - Nordost Valkyrja
           - Wilson Audio Sophia I

HT      :- OPPO 93 - TAG McLaren AV32R bp192 - JVC DLA-X5900 - 3x JOB 150
           - Wilson Audio CUB II surround
           - Wilson Audio Watch center

Stroom:- Aparte audiogroep - Electra Glide Ultra Kahn II kabels - HiFi tuning zekeringen

Ronin79

Wij (ik en forum member TealCrowd) hebben hetzelfde.

Ik zit met Black Ops tegen Prestige 5 aan, en met MW2 tegen Prestige 6.
spelen doe ik beide nog wel, maar het gaat een beetje vervelen.
Bij Black Ops zijn we nu wel eens toe aan een nieuwe mappack, waardoor de game weer wat interessanter gaat worden ... en bij MW2 stop ik met Prestigen, bij 5 Level 70 (nu level 46)
Ik wil dan nog wel die naam signs gaan halen, maar dan laat ik het erbij. Tenzij mijn broertje (TealCrowd), nog een keer 1 vs 1 wil gaan doen.  ;)

Daarbij slokt de MP heel veel tijd op, en aangezien ik nog vele games splinternieuw in de kast heb liggen ... kan ik mij beter daaraan wagen.
Hoewel een potje MP op zijn tijd best leuk kan zijn  ;)

HTR

wat ook belachelijk is is dat je om sommige dingen vrij te geven extreem vaak in prestige moet, zoals bijv gouden skin voor de wapens, je moet daarvoor 14 keer in prestige gaan..

ddejonge

Citaat van: SillentWolf op januari 17, 2011, 12:59:48
Daarbij slokt de MP heel veel tijd op, en aangezien ik nog vele games splinternieuw in de kast heb liggen ... kan ik mij beter daaraan wagen.

Check!!

Ik heb nog 3 nieuwe games liggen en ik kom er niet aan toe omdat BlOps alle tijd opslokt. Als je eenmaal bezig bent wil je in ieder geval je K/D ratio verbeteren, maar omdat je af en toe een paar potjes met *&^%& lag hebt... kost dat even iets meer tijd dan gepland tijd  :blink:
Stereo:- HTPC + Roon - Mytek Brooklyn+ DAC/Pre- NuForce R9V3SE - Nordost Valkyrja
           - Wilson Audio Sophia I

Stroom:- Aparte audiogroep - Electra Glide Ultra Kahn II kabels - HiFi tuning zekeringen

Ronin79

Dat is waar.

Het Kill Ratio zit het wel goed.
Bij MW2 zit ik op 0.96 ...  met zo'n 38.000 kills is dat nog redelijk.
Met Black Ops zit ik er ver boven ... iets van 1.14 of 1.24. Maar daar heb ik ook al zo'n 15.000 kills.

De games hebben dus aardig wat tijd opgeslokt.  ;)

Marsh

Citaat van: SillentWolf op januari 17, 2011, 12:59:48

Ik zit met Black Ops tegen Prestige 5 aan, en met MW2 tegen Prestige 6.
spelen doe ik beide nog wel, maar het gaat een beetje vervelen.
Bij Black Ops zijn we nu wel eens toe aan een nieuwe mappack, waardoor de game weer wat interessanter gaat worden ... en bij MW2 stop ik met Prestigen, bij 5 Level 70 (nu level 46)
Ik wil dan nog wel die naam signs gaan halen, maar dan laat ik het erbij. Tenzij mijn broertje (TealCrowd), nog een keer 1 vs 1 wil gaan doen.  ;)

Komt een nieuwe mappack aan, maar natúúrlijk weer eerst voor Xbox360.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Ronin79

Zo moet dat  ;D

Eerst had ik nog getwijfeld aan een PS3 versie van Black Ops. Maar ik ben blij dat ik mijn broertje heb kunnen overtuigen
dat een 360 versie wellicht een betere aankoop zou zijn. Heb ik achteraf gezien ...  toch gelijk gehad.  :P

Ik vind dat Sony de zaken niet echt goed aanpakt. In ieder geval niet met hun consoles en game handhelds (oa. het Playstation netwerk)
Wat dat betreft doet MS het een stuk beter, Je betaald bijvoorbeeld dan wel voor een Live Abo .... maar dan werkt het ook naar behoren.
Daarom heb ik ook veruit de meeste games die ik bezit, gekocht voor de Xbox 360.

MS had natuurlijk ook wel hun (hardware) probleempjes (ook de Slim), en ik ben ondertussen al aan mijn 5e of 6e 360.
Maar de games en het online gebeuren staat als een huis. Nu de hardware nog.  ;)

Nog even over die Mappack voor BlackOps

Zou dat niet ergens rond 24 Januari gereleased worden.
Of is dat toch later geworden.

Uitje

Ik moet wel zeggen dat van alle multiplayers zoals bijv. de Call of Duty Reeks, Kilzone 3, Battlefield enz.  BlackOps bij mij toch wel de meeste irritatie oplevert  >:(
Ik heb nu al meerdere malen gehad dat ik van ellende het spel maar aan de kant heb gelegd, zoveel disconnects, vastlopers enz. je krijgt. Ze hebben dit dus gewoon echt niet goed voor elkaar bij treyarch.
Ik vindt het met recht het slechtst speelbare spel wat ik tot nu toe heb gehad. Als ik dit van tevoren had geweten dat had ik het spel zeker niet gekocht (PS3).

Gaeje

Citaat van: SillentWolf op januari 17, 2011, 17:43:36
, en ik ben ondertussen al aan mijn 5e of 6e 360.

dat is toch ook niet normaal?? ik heb nog altijd mijn eerste ps3; hoewel ik daar ook geluk mee heb gehad blijkbaar. veel van mijn vrienden hebben die toch al ingeruild of ergens miserie mee gehad.

wat betreft online gamen met COD reeks is het inderdaad ALTIJD miserie. nog het minst bij COD4, behalve die ene hack naar het einde toe (vlak voor de 6 uitkwam) dan viel er geen deftige pot te spelen. En het afzetten van het spel door de host was natuurlijk ook een klassieker.

Helemaal om te huilen was de 5, qua vastlopers en niet kunnen connecten met vrienden. Gelukkig was dit spel zo slecht dat ik het vrij snel aan de kant gelegd heb.

De 6 was in het begin uitermate irritant dat je met vrienden geen party kon vormen, tenzij mits een workaround. en werd naar mijn insziens later enorm geplaagd door cheaters (naar mijn vermoeden, ik zag daar echt onmogelijke dingen gebeuren)
en wat ook zéér vervelend was was het killstreak halen in FFA met 2 gasten en tactical insertions. je kon geen normale pot FFA meer spelen op den duur.

Nu is het ook af en toe wel vastloper bij de 7, maar eigenlijk valt t nog enigszins mee bij mij. Ook wordt ik af en toe ZOOO zwaar ge-owned dat het ook ruikt naar cheaterij. Moest het elke keer zijn, ok, dan ben ik gewoon slecht, maar er zicht echt geen lijn in. Het is maar héél af en toe, en dan ook ineens ZWAAR erover. Dat je dus echt geen kill geplaatst krijgt. beetje verdacht.
ook vind ik deze niet zo leuk als de infinity ward versies, maar de vrienden spelen het dus als je een team wil moet je wel mee...

ddejonge

Citaat van: Gaetan op januari 20, 2011, 15:25:29
Ook wordt ik af en toe ZOOO zwaar ge-owned dat het ook ruikt naar cheaterij.

Dat heeft eigenlijk altijd te maken met lag. Als je de killcam terug kijkt kun je zien wat je tegenstander op dat moment zag. Erg handig!

Nadat ik een hele clip op iemand had leeggeschoten (point blank) werd ik vervolgens met een single shot ge-owned... WTF... :blink: even killcam checken: mijn tegenstander liep ongeveer 2 seconden voor om mijn "real time" beelden... Je ziet me op dat moment niet eens schieten!  :crazy:

Als er te veel lag is verlaat ik tegenwoordig de sessie... dan maar een andere...
           - Wilson Audio Sophia I

Ronin79

@ Geatan

Dat is idd niet echt normaal, dat ik aan de 5e 360 ben.
Mijn oudste huidige 360 begint ook al kuren te krijgen. Eigenlijk wil ik dan geen Slim ..
maar je hebt weinig keus als je een nieuwe wilt. Met de Slim heb ik ook niet zulke geweldige
ervaringen mee. Ik heb er wel een, maar die voeding .....

Verder heb ik zo'n 120 originele games, als ik telkens geen nieuwe terug koop ... is dat zonde
van die games.

Van de week toch maar weer begonnen met Black Ops (360). MW2 (360 versie, niet mijn PS3 versie) begon mij te vervelen.
Op een gegeven moment speel je alleen maar tegen gasten met Prestige 10, die met Nukes beginnen te gooien.
Dus zoals gezegd had ik eergisteren weer Black Ops in de Xdoos gestopt, en het verbaasde mij ... hoe lekker Black Ops eigenlijk speelt.
Ik heb ze (MW2 en Black Ops) van de week goed kunnen vergelijken ... voorlopig blijf ik deze maar spelen.

Ondertussen Prestige 4 level 43. Ik wou eigenlijk niet verder met Prestigen, maar ik ga denk ik toch overstag.
Zeker met de nieuwe Mappack die 4 februari gereleased word.

Voor degene die een PS3 en een 360 hebben ... raad ik toch aan om de COD reeks op de 360 te kopen.
Online problemen komen nagenoeg niet voor.

@ ddejonge

Lag zou kunnen. Zeker bij de PS3 versie.
Het kan ook wel bij bepaalde schermen voorkomen; dat je input-lag hebt.

Ik heb naast mijn normale schermen (LCD en een Plasma) ook een H-IPS Dell scherm (24 inch) op de computer kamer.
Een van mijn 360's (waar ik het meeste op speel) is daar met HDMI op aangesloten.
Door de techniek van een H-IPS scherm, (voor de leek; vergelijkbaar met Plasma eigenschappen), komt het voor dat je wat last heb van Input Lag (wat Plasma weer niet heeft)
Hierdoor zal je dus het beeld wat je ziet, iets later zien als iemand achter een Plasma of een goed LCD TV scherm.

Eigenlijk speel je dan met een handicap. Soms is dat wel wat te merken, maar de meest van de tijd
ben ik minstens net zo snel als hun (eigenlijk dus sneller, zonder input-lag).
Ik zal het een keer op mijn Pioneer of Loewe testen. Eens kijken of ik online dan beter speel, als met het Dell scherm.

Je kunt dus als je hiervan last hebt en redelijk kunt spelen, het gat dichten met de mensen die op een TV spelen of
die een 'goedkoop' TN paneel bij de PC (heeft geen Input-lag) hebben.

Wat dan wel handig is, is dat je bijvoorbeeld speelt met een Famas of AUG, en Slight Of Hand (Pro) als perk hebt.
Op de Aug of Famas zet je een dubbele magazijn, of een tube kan ook. Werkt uitstekend  ;)

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Marsh

SeriousCinema

ddejonge

Gisteren de laatste update geinstalleerd van BlOps voor de PS3...

Ik moet toegeven dat het een stuk stabieler was, minder lag en geen "hang ups"!
Gewoon lekker ge-gamed, geen stress en onvertogen woorden  8)

Zou het dan eindelijk zo ver zijn  :headbanging:
           - Wilson Audio Sophia I

Marsh

Citaat van: ddejonge op januari 28, 2011, 12:00:24
Gisteren de laatste update geinstalleerd van BlOps voor de PS3...

Ik moet toegeven dat het een stuk stabieler was, minder lag en geen "hang ups"!
Gewoon lekker ge-gamed, geen stress en onvertogen woorden  8)

Zou het dan eindelijk zo ver zijn  :headbanging:

Ik hoop het! Vanavond ook maar even de update binnen halen dan.. ik speel al een paar weken op training-mode, gewoon lekker knallen tegen de computer zonder gezeik en gezeur.

SeriousCinema

ddejonge

Citaat van: Marsh op januari 28, 2011, 12:01:25
Ik hoop het! Vanavond ook maar even de update binnen halen dan.. ik speel al een paar weken op training-mode, gewoon lekker knallen tegen de computer zonder gezeik en gezeur.

Succes, kick some %$...  :clapping:
           - Wilson Audio Sophia I

christa

ik heb een vraagje ik heb de nieuwe maps op de xbox360 gedowload maar mijn buurman niet.
ik speel vaak met hem samen maar doordat ik die nieuwe maps heb kan ik niet met met hem joinen en niet inviten
hij geeft dan aan dat hij eerst de nieuwe mappen moet hebben.
is dit normaal en is er een oplossing zonder dat hij de nieuwe mappen hoeft te kopen
groetjes christa
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

Ronin79

In principe mag het niets uitmaken.
De DLC die jij hebt gedownload zal worden uitgeschakeld als jij je buurman invite.

Misschien staat een van jullie verbindingen op strict of moderate. Het zal open moeten wezen.
Dit kun je in je router instellen. Hetzelfde geld voor je buurman.

Uit mijn hoofd zou ik de poorten zo niet weten, maar met een beetje googlen kom je er wel achter.