Afstandbediening werkt niet meer op Windows 7

Gestart door Dennistattoo, april 27, 2010, 10:20:30

Vorige topic - Volgende topic

Dennistattoo

Hey mannen

Heb sinds een paar dagen Windows 7 op mijn HTPC staan, alleen gebruik ik Mediacenter van Windows niet. Vind Mediaportal beter werken, en hiervoor gebruik ik de  Philips RC197 afstandbediening. Deze werkte helemaal perfect op mijn Vista Ultimate, maar nu Windows 7 Ultimate er op staat werken bijna al mijn knoppen niet meer.

Heb alles ingesteld maar kom er niet uit, hebben jullie enig idee?

Bvd, Dennis
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Dennistattoo

Lees dat het een Vista afstandbediening is. Maakt dit wat uit dan? Hij werkt wel met Mediacenter, maar mediacenter kan niet zoals mediaportal werken, met aparte folders zoals Blu-ray Dvd Dvd muziek Avi enz enz

Ik gebruik allemaal aparte mappen, voor elke soort film 1

Grt Dennis
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

marcel1970

Ik heb een soortgelijk probleem hier met een of andere Chinese mce ab. In mc van win7 werkt ie prima in mediaportal niet...Hierom heb ik EventGhost geïnstalleerd daarmee kun je commands van je ab toewijzen aan MP functies. 
--LG OLED65C7V--NAD M10v2--B&W 707S2--Dune Real Vision--AppleTV4K--

Ejorne

Wellicht dat de IR-suite plugin voor mediaportal uitkomst biedt?

Ik gebruik hier ook win7 (nog in een testopstelling) in combinatie met een Philips OVU4100 IR ontvanger.

Ejorne

Dennistattoo

zal hem er eens bij op zetten, maar denk niet dat het zal helpen.

Ik hou jullie op de hoogte,

Dennistattoo

Gelukt, werk op 1 puntje na helemaal. Als ik dicht bij mijn ontvanger sta dan gaat hij gewoon, als ik op me bankstel zit schiet hij steeds 3 verder als ik een dvd zoek. Dus inplaats van A naar B gaat hij nu van A naar C hij schiet over B heen.