Spijkie's Stereo -> toch andere versterking…

Gestart door Spijkie, december 26, 2009, 12:51:34

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spijkie

#725
Citaat van: pameijer op mei 14, 2024, 22:58:09Kunnen we het nu over de muziek gaan hebben  ;). Wat draai je zoal?

Mijn muziek smaak is nogal breed:

Muziek uit de serie tour of duty, veel jaren 60. Opgegroeid met rolling stones, Beatles , the Who, Led zeppelin,Rod stewart.

Daarnaast vind ik Elvis erg goed, met name de unedited versies zoals t album Elvis back in Nashville.

Katie Melua , Norah jones op zijn tijd, Loreena mckinnet.

Meer van nu: Fink, Chris stapleton, Sara bareilles brave enough, Milow live.

Merk dat ik steeds meer live luister, het hoeft van mij niet zo clean getuned te zijn.
Lumin,audioquest, T+A 1100e,Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

AudioEnZo

Dan is jouw leeftijd vast geen 44 zoals in je profiel staat  ;D

Xander32

1944 🤔 😄

Citaat van: AudioEnZo op mei 19, 2024, 10:02:33Dan is jouw leeftijd vast geen 44 zoals in je profiel staat  ;D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

AudioEnZo


Spijkie

Citaat van: AudioEnZo op mei 19, 2024, 10:02:33Dan is jouw leeftijd vast geen 44 zoals in je profiel staat  ;D

Hahaha, ja toch wel. Een vader die ook een goede set had staan, hij is nu 74.  :colgate:
Lumin,audioquest, T+A 1100e,Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

AudioEnZo


mmuetst

Citaat van: Spijkie op mei 15, 2024, 09:01:44Mijn muziek smak is nogal breed:
Geen juiste opvoeding gehad? Smakken is niet netjes  :D
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

Peerless Monster

Citaat van: mmuetst op mei 20, 2024, 10:54:52Geen juiste opvoeding gehad? Smakken is niet netjes  :D

Is niet echt een gedragen opmerking. Er zijn hele bevolkingsgroepen (velen malen groter dan de Nederlandsche), waarbij smakken een andere betekenis heeft, dan dat jij aangeeft... :blink:

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

mmuetst

Citaat van: Peerless Monster op mei 20, 2024, 11:39:44Is niet echt een gedragen opmerking. Er zijn hele bevolkingsgroepen (velen malen groter dan de Nederlandsche), waarbij smakken een andere betekenis heeft, dan dat jij aangeeft... :blink:


Maar hij smakt door de muziek heen, en ook nog eens breed. Dat is geen enkele cultuur wenselijk en voor al niet in de High-end wereld  ;D
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

Peerless Monster

Citaat van: mmuetst op mei 20, 2024, 12:05:17Maar hij smakt door de muziek heen, en ook nog eens breed. Dat is geen enkele cultuur wenselijk en voor al niet in de High-end wereld  ;D

Jij lult je ook overal onderuit  :D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Spijkie

Citaat van: mmuetst op mei 20, 2024, 12:05:17Maar hij smakt door de muziek heen, en ook nog eens breed. Dat is geen enkele cultuur wenselijk en voor al niet in de High-end wereld  ;D

Ik smak niet als ik muziek luister  :colgate: , scherp opgemerkt. Ik zal m aanpassen. :clapping:
Lumin,audioquest, T+A 1100e,Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

Laan

#736
Je zal maar misofonie hebben. En dan naast een paar mensen uit bepaalde culturen zitten in de mcdonalds die dat niet hebben. Kan maar zo dat die mensen ineens een wats voor hun kop krijgen.
Woonkamer:  Atoll st 300 | Audiolab 8300 xp | GoldenEar Triton reference
Man-cave: Ayon Spirit V | Focal Scala Utopia Evo | Atoll st 300 | Atoll cd 100 | Rega P3, neo psu, exact | Atoll ph 100