Stereo set Alex Groningen.

Gestart door Alex Groningen, mei 13, 2009, 10:13:15

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

YamahaRXV

Citaat van: Joris1971 op mei 18, 2016, 15:45:44
Behalve die lelijke buitentrap in de woonkamer.....  :'(

Dat is tegenwoordig ''in''....noemen ze de industriële look  ;D
Kan het ook niet echt mooi vinden zo,n gegalvaniseerde trap; doe het dan goed en maak het van RVS en dan bij voorkeur hooggepolijst  :headbanging:

Voor de rest prachtige woning hoor, mijn ogen rollen uit mijn kop als ik zie hoeveel woning je krijgt voor de vermelde prijs  :o
Is hier (randstad) gewoon puur onvoorstelbaar  :crazy:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

addesmo

Citaat van: Joris1971 op mei 18, 2016, 15:45:44
Behalve die lelijke buitentrap in de woonkamer.....  :'(
Heb je wel gezien hoe groot die woonkamer is.........?

Alex Groningen

De Wharfedales + stands gaan hoogst waarschijnlijk in de verkoop.
Wat ervoor terug gaat komen is nog niet bekend.

Maro

Citaat van: Alex Groningen op juli 19, 2016, 17:01:29
De Wharfedales + stands gaan hoogst waarschijnlijk in de verkoop.
Wat ervoor terug gaat komen is nog niet bekend.

Kijk uit voor een clown.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Alex Groningen

Het zal aan de brandende zon en de genuttigde Bacardi cola liggen, maar ikke niet begrijpen.

Bas Akkerman

#7255
Ik ook niet? Sinds wanneer moet Alex voor mij uitkijken? :unsure: :laugh:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

#7256
Citaat van: Bas Akkerman op juli 20, 2016, 17:24:58
Ik ook niet? Sinds wanneer moet Alex voor mij uitkijken? :unsure: :laugh:

Alleen al maar melding maken dat je je eigen spullen gaat verkopen in je eigenste topic is mij (en een aantal andere forumleden) door jou ten strengste verboden in het recente verleden.

Die onzin zijn sommigen kennelijk nog niet vergeten Bas :D

Bas Akkerman

Haha, dat je dat nog zo terughaalt. ;D Was de gestoorde clown in mij, die met die rode letters (in bloed...) :devil:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op juli 20, 2016, 17:35:13
Haha, dat je dat nog zo terughaalt. ;D

Heeft geestelijk diepe sporen getrokken bij mij :tounge2:

Alex Groningen

Aha, nu begrijp ik Maro. :D

Is ook zo dat Bas een tijd terug boven op dit soort aankondigingen zat. Was ik helemaal vergeten.
Maar dat is nu niet meer aan de orde? Mag ik het nu gewoon aankondigen als er wat in de verkoop gaat?

twani

Citaat van: Alex Groningen op juli 20, 2016, 17:41:04
Aha, nu begrijp ik Maro. :D

Is ook zo dat Bas een tijd terug boven op dit soort aankondigingen zat. Was ik helemaal vergeten.
Maar dat is nu niet meer aan de orde? Mag ik het nu gewoon aankondigen als er wat in de verkoop gaat?

Wat mij betreft wél maar ik heb dan ook geen rood haar en geschminkte tronie :D

Mitch--

Citaat van: Alex Groningen op juli 20, 2016, 17:41:04
Aha, nu begrijp ik Maro. :D

Is ook zo dat Bas een tijd terug boven op dit soort aankondigingen zat. Was ik helemaal vergeten.
Maar dat is nu niet meer aan de orde? Mag ik het nu gewoon aankondigen als er wat in de verkoop gaat?

Mits het forum beleid net zo strak word gehandhaafd als voorheen het geval was is dat nog steeds aan de orde... maja nu lijkt dit al niet meer het geval te zijn ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Alex Groningen

Citaat van: twani op juli 20, 2016, 17:42:43
Wat mij betreft wél maar ik heb dan ook geen rood haar en geschminkte tronie :D

:D

Citaat van: Mitch-- op juli 20, 2016, 17:43:46
Mits het forum beleid net zo strak word gehandhaafd als voorheen het geval was is dat nog steeds aan de orde... maja nu lijkt dit al niet meer het geval te zijn ;)

Beter. Zou mooi zijn als deze regel inderdaad is opgeheven.

Bas Akkerman

Geen zorgen, ik was er destijds "ietsje" te strak in. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Alex Groningen


Alex Groningen

#7265
Met een beetje geluk heb ik volgende week de Tannoy Mercury 7.4 in huis staan.
Lijken mij fijne luidsprekers voor een even fijne prijs.

Xander32

Had je genoeg van de Denons?


Citaat van: Alex Groningen op juli 22, 2016, 15:58:50
Met een beetje geluk heb ik volgende week de Tannoy Mercury 7.4 in huis staan.
Lijken mij fijne luidsprekers voor een even fijne prijs.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Alex Groningen

#7267
Citaat van: Xander32 op juli 22, 2016, 18:07:25
Had je genoeg van de Denons?

Nee hoor. Wilde gewoon weer eens wat anders. Wat betreft de Wharfedale luidsprekers was ik juist erg tevreden, deden het hier erg goed in de woonkamer. Enige minpuntje was dat ik soms wat laag miste bij bepaalde nummers.

En beetje bij beetje ga ik toch weer terug naar de jeugd liefdes van vroeger waar ik verlekkerd naar stond te kijken.
Wie weet volgend jaar toch maar naar de hoogste serie van Denon de PMA 2500 en de  DNP 2500 streamer, als deze laatste in Nederland verkrijgbaar zal worden, anders maar eens kijken of het lukt om deze te importeren. Verder wil ik deze vakantie nog langs bij Marcel om de Tannoy's in de hogere prijsklasse te beluisteren i.c.m. Denon.

VlisChris

Citaat van: twani op juli 20, 2016, 17:40:58
Heeft geestelijk diepe sporen getrokken bij mij :tounge2:

Donders. Ik heb laatst met die Clown aan tafel gezeten in een restaurant.
Serieus. Boeken vol kon je er over schrijven :angel:
Ik sta op de wachtlijst bij het gestoorden instituut hier 20 minuten verderop :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

YamahaRXV

Citaat van: Christiaan S op juli 23, 2016, 03:04:09
Donders. Ik heb laatst met die Clown aan tafel gezeten in een restaurant.
Serieus. Boeken vol kon je er over schrijven :angel:
Ik sta op de wachtlijst bij het gestoorden instituut hier 20 minuten verderop :D

Wist niet dat het zo erg gesteld was met hem.... :o  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Veel plezier met de Tannoys Alex!

Citaat van: YamahaRXV op juli 23, 2016, 08:48:26
Wist niet dat het zo erg gesteld was met hem.... :o  :D
Dat weet je ook niet, totdat het te laat is... :devil:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Alex Groningen

De Wharfedale luidsprekertjes staan sinds woensdag ergens anders en de Tannoy's komen met een beetje geluk maandag of dinsdag. Ben benieuwd.

Xander32

Goed dat je ook naar Tannoy gaat luisteren bij Marcel. Welke hebben jouw interesse?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

#7273
Citaat van: Alex Groningen op juli 29, 2016, 16:51:05
De Wharfedale luidsprekertjes staan sinds woensdag ergens anders en de Tannoy's komen met een beetje geluk maandag of dinsdag. Ben benieuwd.

Benieuwd of je komende vanaf de muzikale (klankmatig nogal easy en Brits afgestelde) Wharfedale speakers kunt wennen aan de agressie van de Tannoys Alex. :)


Alex Groningen

Ik heb nu gewoon een goedkope serie van Tannoy gekocht, namelijk de Mercury 7.4. Veel geld wil ik nog niet in audio steken, dit omdat ik maar 2 a 3 dagen in de 2 week in huis zit. De hogere series van Tannoy staan zeker op het lijstje om een serieus beluisterd te worden.


Citaat van: Xander32 op juli 29, 2016, 18:29:58
Goed dat je ook naar Tannoy gaat luisteren bij Marcel. Welke hebben jouw interesse?