HuubF's settje, de karavaan trekt voort... - De laatste en hopelijk beste set -

Gestart door HuubF, februari 8, 2007, 23:28:32

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Raphie

Citaat van: Mitch-- op april 18, 2017, 15:49:04
het is bij jouw kwart voor vier op dinsdag middag..... dat bedoel ik meer ;)
voor jou toch ook? Waar maak jij je druk om?
JBL PRX Power!

Mitch--

Citaat van: Raphie op april 18, 2017, 15:49:51
voor jou toch ook? Waar maak jij je druk om?

ik woon in een andere tijdzone ;) dus ik maak me echt nergens druk om....
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Raphie

Citaat van: Kwabbernoot op april 18, 2017, 15:49:20
Tja, hoe kom je anders aan bijna 30.000 posts. En de helft van die tijd is hij nog geband geweest ook. Top lid dus.

Groeten...
minder op de persoon, meer op de inhoud, anders heb je zo een ban.
JBL PRX Power!

Kwabbernoot

Ik lees helaas geen inhoud in jouw posts dus dat wordt moeilijk.

Groeten...

HuubF

Citaat van: Kwabbernoot op april 18, 2017, 15:49:20
Tja, hoe kom je anders aan bijna 30.000 posts. En de helft van die tijd is hij nog geband geweest ook. Top lid dus.

Groeten...

Zeker een stevig lid, maar niet bepaald verkoop-bevorderend. Na zijn coming out dan hè?
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Mitch--

Citaat van: Kwabbernoot op april 18, 2017, 15:52:56
Ik lees helaas geen inhoud in jouw posts dus dat wordt moeilijk.

Groeten...

als ie teveel van zn 'nette' postgedrag afwijkt weet ie dat ie ook een ban krijgt, alleen is ie dan weer eens 6 maanden lang ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

HuubF

Citaat van: Mitch-- op april 18, 2017, 15:54:04
als ie teveel van zn 'nette' postgedrag afwijkt weet ie dat ie ook een ban krijgt, alleen is ie dan weer eens 6 maanden lang ;)

Ach zolang het onschuldig is...
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Raphie

We zullen zien of het ze een curieus item waardig is, misschien wel niet.
JBL PRX Power!

Kwabbernoot

Lijkt mij sterk. Als ze in beperkte kring al een 50 tegels hebben verkocht lijkt het mij al veel. Daarnaast een tiental lampen? Nee, die mensen worden daar slapend rijk van.
Daarnaast mag je zo'n tegel een maand proberen en als het niet bevalt geef je hem weer terug. Niets voor jou Raphie?

Groeten...

HuubF

Citaat van: Raphie op april 18, 2017, 15:57:02
We zullen zien of het ze een curieus item waardig is, misschien wel niet.

Tip: laat je eerst even benadelen.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Raphie

JBL PRX Power!

HuubF

Citaat van: Raphie op april 18, 2017, 16:03:08
het gaat om het onderzoeken van het fenomeen.

Die programma's doen alleen maar iets als iemand genaaid is. Doe ik graag voor je! Ruil je TAD's voor mijn Guru's plus 1 tegel.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Raphie

Citaat van: HuubF op april 18, 2017, 16:06:10
Die programma's doen alleen maar iets als iemand genaaid is. Doe ik graag voor je! Ruil je TAD's voor mijn Guru's plus 1 tegel.
never nooit niet :D
JBL PRX Power!

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Sirius666

Citaat van: HuubF op april 18, 2017, 16:06:10
Die programma's doen alleen maar iets als iemand genaaid is. Doe ik graag voor je! Ruil je TAD's voor mijn Guru's plus 1 tegel.

:D

Zonder kurkjes gaat Raphie nooit overstag!

Alle heisa omtrent zijn persoon is overigens lachwekkend. Er is enkel een formulier ingevuld, niets meer/minder. Heren toch.

Het zou wel ongekend mooie tv opleveren denk ik. Raphie lekker stoïcijns aan tafel en met wat ongeluk zal hij ook nog eens helemaal zichzelf zijn  :P Huub en wat anderen uiteraard in het publiek :D

CZ79

Citaat van: HuubF op april 18, 2017, 15:01:10

Je hebt je dagelijkse zuur-aanval begrijp ik?  ;D

Is niet dagelijks, is een blijvend en permanente staat van beiing vermoed ik  :D
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Thanatos

Citaat van: HuubF op april 18, 2017, 15:56:40
Wow mooi. Hoe groot?

Misschien is het iets warme en vergevingsgezinde van Tannoy wel precies wat je zoekt..

Als je eens echte Tannoy wilt horen Huub ben je hier van harte welkom

Xander32

 :thumbs-up:

Citaat van: Thanatos op april 18, 2017, 16:44:11
Misschien is het iets warme en vergevingsgezinde van Tannoy wel precies wat je zoekt..

Als je eens echte Tannoy wilt horen Huub ben je hier van harte welkom


... en voor ietwat meer compact dan die van T, ben je ook hier welkom. Maar ik ben bang dat na een visite bij Thanatos voorts alles gaat tegenvallen aangaande Tannoy.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Thanatos

Citaat van: Kwabbernoot op april 18, 2017, 16:00:27
Lijkt mij sterk. Als ze in beperkte kring al een 50 tegels hebben verkocht lijkt het mij al veel. Daarnaast een tiental lampen? Nee, die mensen worden daar slapend rijk van.
Daarnaast mag je zo'n tegel een maand proberen en als het niet bevalt geef je hem weer terug. Niets voor jou Raphie?

Groeten...

Rijk zullen ze er niet van worden. Maar er zijn toch wel wat mensen die er mee spelen.

Die kurkjes resoneren voornamelijk in de bovenkamer. Die lamp daar hebben ze wel iets te pakken wat invloed heeft op de mens.

Alle levende organismen zijn gevoelig voor licht. Mensen ook behoorlijk, onder invloed van diverse soorten licht maken wij ook bepaalde hormonen aan. Die lampen zijn flinke 100W kooldraad lampen.

Eventuele uitwerking moet je dan niet 'structuur info' zoeken maar gewoon in de biologie ;-)

HuubF

Citaat van: Thanatos op april 18, 2017, 16:50:30
... Eventuele uitwerking moet je dan niet 'structuur info' zoeken maar gewoon in de biologie ;-)

Ik geloof ook niet zo in die 'structuur info' maar niet omdat het niet zou werken. Mijn ervaring met esoterische dingen is dat iedereen maar een slag slaat naar de oorzaak.

Tegels zijn voor mij het krachtigste gehakt-product, ik heb er maar weer 2 van het nieuwste type besteld. Wat betreft de lamp; hij staat as I speak wel aan maar bij daglicht zie je het licht niet. Als ik aan het internetten ben (favo bezigheid bij het luisteren) kijk ik er niet eens naar.

Maar het geluid is toch prachtig. Onder andere het laag knapt er van op, het lijkt nu geen trucje van de Guru meer maar gewoon diep en gedefinieerd. De illusie van sfeer en ambiance (alsof je bij de opname bent) is ook erg verslavend. Uiteraard waarnemingen vanuit een oud, stoffig en wellicht dementerend brein.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Contour

Een klacht indienen over iets dat je zelf niet eens hebt geprobeerd, en waarover alle echte gebruikers juist erg positief zijn, tamelijk 'apart' moet ik zeggen...

HuubF

Citaat van: Contour op april 18, 2017, 17:15:23
Een klacht indienen over iets dat je zelf niet eens hebt geprobeerd, en waarover alle echte gebruikers juist erg positief zijn, tamelijk 'apart' moet ik zeggen...

Ja hij wordt 'niet ontvankelijk' verklaard. Zelf geen belang en degenen die hij wil beschermen worden allemaal boos op hem.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

cccp

Citaat van: HuubF op april 18, 2017, 13:17:09
Maar een Dynaudio C1 zou ik zonder na te denken aanschaffen voor een duizendje of 2. :)
Voor die prijs zijn ze tweedehands niet te krijgen. Ik vraag me overigens af of ze in je kamer passen. Ze hebben namelijk best veel ademruimte nodig.