Jumping Jack

Gestart door Jumping Jack, maart 14, 2011, 10:58:47

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maikel_audionerd

Erg mooie set inderdaad. Genieten  :music:
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Jumping Jack

Bedankt voor de leuke commentaren!

Gisteren bracht de koerier nog een leuk cadeautje: een blitse blauwe hoofdtelefoon van Hama, gewonnen op dit forum met een actie van sponsor Allekabels!  :pompom:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Robiwan

#2277
Citaat van: remco320 op november  5, 2016, 00:03:15
Oprecht een van de mooiste opstellingen die ik me kan bedenken. Mocht het ooit lukken zou ik iets vergelijkbaars nastreven:)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

nou dan moet dat meubel tussen de speakers wel weg ;)
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Jumping Jack

Gisteren overstag gegaan voor een nieuwe tv, het was al eventjes aan het kriebelen. Het is een Samsung 55ks7000 geworden, UHD 4k, HDR, de hele reutemeteut.
Wat een scherm! Morgen komt normaal gezien de muurbeugel (Vogel's thin 305) toe, dan kan ik hem mooi ophangen...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

WickedGame

Citaat van: Jumping Jack op december  2, 2016, 14:49:02
Gisteren overstag gegaan voor een nieuwe tv, het was al eventjes aan het kriebelen. Het is een Samsung 55ks7000 geworden, UHD 4k, HDR, de hele reutemeteut.
Wat een scherm! Morgen komt normaal gezien de muurbeugel (Vogel's thin 305) toe, dan kan ik hem mooi ophangen...

Nog vergeleken met andere TV's en vanwaar de Samsung? Ben ook een klein beetje aan het orienteren op een nieuwe tv in de 55/60 inch klasse.

Jumping Jack

Ik ben vooral voortgegaan op de lovende reviews en heb de tv een paar keer in levende lijve bezig gezien. Ik wou eerst voor een 49'' gaan, maar ben toch gezwicht voor een maatje groter.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

BMWX6M

Citaat van: Jumping Jack op december  2, 2016, 14:49:02
Gisteren overstag gegaan voor een nieuwe tv, het was al eventjes aan het kriebelen. Het is een Samsung 55ks7000 geworden, UHD 4k, HDR, de hele reutemeteut.
Wat een scherm! Morgen komt normaal gezien de muurbeugel (Vogel's thin 305) toe, dan kan ik hem mooi ophangen...

Geen foto's....? dan is het niet gebeurd...!  :P
Samsung 65" LED TV UE65KS7000, Himedia Q5 Pro, Panasonic DMP-BDT460 blu-ray, Marantz SR5010, Sub Quadral Qube 10 active, 2x Dali Zensor 5, Dali Zensor Vocal, 2x Dali Zensor pico front high en 2x art sound inbouw surround achter.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=159775.0

DofN

Mooie spullen hoor! Fijn ook dat het zo goed bevalt.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

felix01

Citaat van: Jumping Jack op december  2, 2016, 14:49:02
Gisteren overstag gegaan voor een nieuwe tv, het was al eventjes aan het kriebelen. Het is een Samsung 55ks7000 geworden, UHD 4k, HDR, de hele reutemeteut.
Wat een scherm! Morgen komt normaal gezien de muurbeugel (Vogel's thin 305) toe, dan kan ik hem mooi ophangen...

veel kijkplezier! :colgate:
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

henkt1

Wat een akelig mooie set   :clapping: :clapping: :clapping:

JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

Jumping Jack

Allez vooruit, als toegeving een brakke gsm-foto. Je ziet de 42" er nog achter hangen. Als ie hangt, volgt er nog wel een deftige foto  ;D.

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Robiwan

Citaat van: Jumping Jack op december  2, 2016, 14:49:02
Gisteren overstag gegaan voor een nieuwe tv, het was al eventjes aan het kriebelen. Het is een Samsung 55ks7000 geworden, UHD 4k, HDR, de hele reutemeteut.
Wat een scherm! Morgen komt normaal gezien de muurbeugel (Vogel's thin 305) toe, dan kan ik hem mooi ophangen...

nu het beeld nog laten calibreren door Frank Doorhof en dan ben je helemaal blij!
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Graphtuner

cool!
ik heb hier ook nog geen spijt om destijds voor die gigantische 60 te gaan... ik wou een 55 en kwam thuis met een 60... jij net één stapje minder blijkbaar  :P
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Jumping Jack

De tv hebben we gisteren opgehangen en dat ging niet van een leien dakje. Samsung levert speciale spacers mee (om de lichte kromming van de achterzijde te compenseren en voldoende ventilatie te voorzien) en natuurlijk zat er bij de muurbeugel (Vogel's thin 205) geen enkele bout die lang genoeg was (M8, 42-47 mm). Dus nog bouten moeten gaan zoeken en die op de juiste lengte gezaagd met de dremel...

Maar eind goed, al goed: de tv hangt en ziet er geweldig uit! Nu hij aan de muur hangt, vindt mijn vrouw het ook perfect  ;D.



Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Maro

Mooi hoor. Ook dat je geen enkele kabel ziet. Top gedaan.  :thumbs-up:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

YamahaRXV

Ziet er strak uit zo  :thumbs-up:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

bert50

Prachtig zo mooi gedaan

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk

devialet 250 expert pro Rega P10 
Luidsprekers Dynaudio Confidence 20.
Furutech 609 NFC stekkerblok met Siltech 880 LS bekabeling. En Siltech 880P

beetle99

prachtig!
Prettige F40 in beeld :-)

felix01

Citaat van: Jumping Jack op december  4, 2016, 13:48:40
De tv hebben we gisteren opgehangen en dat ging niet van een leien dakje. Samsung levert speciale spacers mee (om de lichte kromming van de achterzijde te compenseren en voldoende ventilatie te voorzien) en natuurlijk zat er bij de muurbeugel (Vogel's thin 205) geen enkele bout die lang genoeg was (M8, 42-47 mm). Dus nog bouten moeten gaan zoeken en die op de juiste lengte gezaagd met de dremel...

Maar eind goed, al goed: de tv hangt en ziet er geweldig uit! Nu hij aan de muur hangt, vindt mijn vrouw het ook perfect  ;D.





mooi gedaan :colgate:
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

Kingpin

Prachtig, "... een niveau dat nooit eerder werd bereikt", was dat een hint  ;D
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Jumping Jack

Haha, stom toeval. Dat is een scène uit Apex, een 4k docu op Netflix over supercars.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

beetle99

Citaat van: Jumping Jack op december  4, 2016, 19:01:06
Haha, stom toeval. Dat is een scène uit Apex, een 4k docu op Netflix over supercars.

Moet ik eens gaan kijken dan, tx voor de tip!

Bas Akkerman

Mooi! Kleedje erover als je serieus gaat luisteren?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

#2298
Nee man, als ik muziek ga luisteren is het gewoon voetjes op tafel en genieten  ;D.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Haha, zeker blijven doen natuurlijk! :thumbs-up:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten