Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

blue-eyes

Zonder Sjors hebben we niemand om op Bose te schelden ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

reza

Citaat van: Blue-Eyes op juli 18, 2005, 11:55:28
Zonder Sjors hebben we niemand om op Bose te schelden ;)
ook dat!!!!!!!!!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Fransvis

#802

Sjors

Citaat van: Blue-Eyes op juli 18, 2005, 11:55:28
Zonder Sjors hebben we niemand om op Bose te schelden ;)

;D

*Update* Ik heb er na lang twijfelen en denken.. toch maar een tv bij genomen
De reden is dat ik uurtjes wil sparen (beamer) ook moet het iets speciaals blijven, je went namelijk erg snel aan een groot scherm, en dat wil ik voorkomen. Dus tv en andere "onbelangrijke" dingen op de tv en film's (DVD's )  op de beamer  :)

Foto zal ik starks even maken....

Jan-Willem

Citaat van: Fransvis op juli 18, 2005, 10:50:35
Volgens mij heet reza je wel gemist Sjors... ;) ;D

Dan is Reza..........  ::)
I love my S8 :-)

reza

Citaat van: Jan-Willem op juli 18, 2005, 14:09:29
Dan is Reza..........  ::)
Jij bent goed bezig!!!!!!!!!!!!!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjors

Citaat van: reza op juli 18, 2005, 16:11:19
Jij bent goed bezig!!!!!!!!!!!!!!

Jan Willem, je moet het topic van Reza even lezen (laatste 3 pag's )

reza

Waar ben je eigenlijk naar toe geweest op vakantie ???
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjors

Citaat van: reza op juli 18, 2005, 21:52:18
Waar ben je eigenlijk naar toe geweest op vakantie ???

Zuid-Duitsland, bij familie.. erg gezellig  :) ook een daggie naar Oostenrijk geweest (40min rijden) Plus dat de omgeving er gewoon prachtig is!

Fransvis

Citaat van: Sjors op juli 18, 2005, 22:28:43
Zuid-Duitsland, bij familie.. erg gezellig  :) ook een daggie naar Oostenrijk geweest (40min rijden) Plus dat de omgeving er gewoon prachtig is!

Is idd mooi gebied. Ik heb in Oostenrijk ook familie zitten.  ;)

Sjors

Citaat van: Fransvis op juli 18, 2005, 22:33:04
Is idd mooi gebied. Ik heb in Oostenrijk ook familie zitten.  ;)

Komen ze daar ook van oorsprong vandaan, of zijn ze er gaan wonen?  Mijn moeder is duitse al haar familie zit ook in duitsland en Oostenrijk  8)

Fransvis

Citaat van: Sjors op juli 19, 2005, 01:08:54
Komen ze daar ook van oorsprong vandaan, of zijn ze er gaan wonen?  Mijn moeder is duitse al haar familie zit ook in duitsland en Oostenrijk  8)

Mijn grootvader is Oostenrijker...grootmoeder Nederlands....samen kind gemaakt in de oorlog...en dat was mijn moeder... ;)

Sjors

Citaat van: Fransvis op juli 19, 2005, 22:21:14
Mijn grootvader is Oostenrijker...grootmoeder Nederlands....samen kind gemaakt in de oorlog...en dat was mijn moeder... ;)



Mijn oma (geboorte land Java) Opa geboorteland Duitsland hebben samen! ja ja samen  ;D kind gemaakt en dat is mijn moeder  :)

Sjors

Goed, hier meer even de foto van mn nieuwe TV, opstelling is van tijdelijke aart  ;)












En zo in het donker...






Fransvis

Mooi Sjors. Wat is het precies voor toestel ? Philips 70cm breedbeeld ?

molle

Heu wou zeggen prettige vakantie maar je bent blijkbaar al terug. Welkom terug dan ;D
Ben ook nog maar net terug en heb serieuze last van men jetlag :P 24 uur onderweg geweest.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

Citaat van: Fransvis op juli 24, 2005, 23:25:22
Mooi Sjors. Wat is het precies voor toestel ? Philips 70cm breedbeeld ?

Jep om precies te zijn de 28PW9763/32. Hij wint het dik tegen mijn beamer (is ook niet eerlijk) kwa blacklevel en scherpte, het beeld is echt zo giga scherp zelfs als ik er met mn neus tegen aan zit  :D

Hij heeft ook 120 watt geluid aan boord  8) inc subwoofer (ingebouwd) en Dolby Surround (draadloze rear's. Maar dat was niet de reden van de aankoop, ging mij puur om het beeld.

wil hem nog laten calibreren door Frank, evenals mn Beamer. Die trouwens weer gemaakt is!!!!  :D :D :D Nieuwe lamp,  en iets electronisch, allemaal gedekt door de verzekering  8)



Groet, Sjors

Sjors

Citaat van: molle op juli 25, 2005, 06:17:40
Heu wou zeggen prettige vakantie maar je bent blijkbaar al terug. Welkom terug dan ;D
Ben ook nog maar net terug en heb serieuze last van men jetlag :P 24 uur onderweg geweest.

Thanks! jij ook  ;)  waar ben je geweest man! beste trip achter de rug!

Fransvis

Citaat van: Sjors op juli 25, 2005, 11:20:10
Nieuwe lamp,  en iets electronisch, allemaal gedekt door de verzekering  8)

Groet, Sjors


Gedekt door de verzekering..???:o :o Heb jij ook familie in de verzekering zitten...?

Sjors

Citaat van: Fransvis op juli 25, 2005, 11:32:17
Gedekt door de verzekering..???:o :o Heb jij ook familie in de verzekering zitten...?

Nee was dat maar waar  :D alhoewel mag nu ook niet klagen  ;D  Neen mn pa heeft het geregeld, dat zijn dingen waar ik geen ervaring mee heb. Was wel een heel gedoe! bellen bellen enz.. maar de aanhouder wint (in dit geval)


Fransvis

Citaat van: Sjors op juli 25, 2005, 11:35:18
Nee was dat maar waar  :D alhoewel mag nu ook niet klagen  ;D  Neen mn pa heeft het geregeld, dat zijn dingen waar ik geen ervaring mee heb. Was wel een heel gedoe! bellen bellen enz.. maar de aanhouder wint (in dit geval)



Wij hadden laatst onze digitale camera stuk tijdens de verhuizing....ook gebeld gebeld etc. Maar nada....werd niet gedekt....

Sjors

Citaat van: Fransvis op juli 25, 2005, 11:38:44
Wij hadden laatst onze digitale camera stuk tijdens de verhuizing....ook gebeld gebeld etc. Maar nada....werd niet gedekt....

Toch niet de EOS 350!?  :-\

Fransvis

Citaat van: Sjors op juli 25, 2005, 17:50:34
Toch niet de EOS 350!?  :-\

Nee, die daarvoor. Toen is de EOS 350 ervoor in de plaats gekomen...

Sjors

Citaat van: Fransvis op juli 25, 2005, 18:45:32
Nee, die daarvoor. Toen is de EOS 350 ervoor in de plaats gekomen...


Pffff wat een opluchting  :)

Fransvis

Citaat van: Sjors op juli 25, 2005, 21:19:30

Pffff wat een opluchting  :)

Anders had ik jouw verzekering wel even gebruikt... ;)