Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Volumius

Zeer zeer zeer stoer ding die svs. Echt gewoon pure wreedheid. Dat zal vast wel klinken. Veel mensen wensen wel eens dat ze geen buren willen hebben ivm met een flinke sub, maar met dat ding kan je beter wensen dat je een hele straat voor je alleen hebt! Kben wel eens benieuwd of er nou ook ruimtes zijn waar je gewoon geen svs neer kan zetten omdat dan de boel instort. Dat is trouwens toch het grootste model van svs? Hoe hoog is hij nou precies in cm?

blue-eyes

Weten veel mensen niet dat je met een sub ook subtiel geluid kan toevoegen? Dat een sub niet per definitie enorme knallen hoeft weer te geven? Dat klinkt er soms wel eens door de reacties van diverse personen heen;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

wil

Citaat van: Blue-Eyes op juni 24, 2005, 19:23:51
Weten veel mensen niet dat je met een sub ook subtiel geluid kan toevoegen? Dat een sub niet per definitie enorme knallen hoeft weer te geven? Dat klinkt er soms wel eens door de reacties van diverse personen heen;)
Ja nou! Ik twijfel steeds meer aan het nut van vloerstaanders als je NIET in staat bent om een gescheiden HT- en stereo-set te realiseren. Het zou zo maar kunnen dat ik mijn hele 5-speaker-set ooit inruil voor mooie bookshelves met een subtiele sub.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

triple_A

Holy shit Sjors, hou daar nou es mee op man..
je blijft ons shockeren met je mooie app. ;D

Brrr..wordt steeds mooier daar :o ;)
mvg, Triple_A

Walter_PPK

ja en kkkkouder :P Ik moet toch zeggen dat (gisteren Startrek Insurrection gekeken) een sub toch bij bepaalde films flinke knallen mag geven. Als de enterprise geraakt wordt dan mag er toch wel het 1 en ander van m'n bureau trillen  ;D Het gaat me vaak meer om het dynamiek verschil wat in film gelukkig nog vaak intact blijft. Hoe extremer hoe beter.
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

Sjors

@ Volumius, Thx  ;)  sub zit ongeveer op de 1,50M met de Gramma eronder.

@ Triple_A, ook jij bedankt


Citaat van: Walter_PPK op juni 27, 2005, 14:40:58
ja en kkkkouder :P Ik moet toch zeggen dat (gisteren Startrek Insurrection gekeken) een sub toch bij bepaalde films flinke knallen mag geven. Als de enterprise geraakt wordt dan mag er toch wel het 1 en ander van m'n bureau trillen  ;D Het gaat me vaak meer om het dynamiek verschil wat in film gelukkig nog vaak intact blijft. Hoe extremer hoe beter.

Heb een hoop lol van die AC, was echt niet te harde anders man  :-\ en de apparatuur draagt daarbij ook nog een steentje bij...

Dynamiek en de kracht van de SVS is echt enorm, toch ben ik nog niet te tevreden.. (instellingen)


Groet, Sjors


Arno P

Citaat van: Sjors op juni 27, 2005, 16:10:05
@ Volumius, Thx  ;)  sub zit ongeveer op de 1,50M met de Gramma eronder.

@ Triple_A, ook jij bedankt


Heb een hoop lol van die AC, was echt niet te harde anders man  :-\ en de apparatuur draagt daarbij ook nog een steentje bij...

Dynamiek en de kracht van de SVS is echt enorm, toch ben ik nog niet te tevreden.. (instellingen)


Groet, Sjors



BFD  ;)

Sjors

Citaat van: Arno P op juni 27, 2005, 17:30:42
BFD  ;)

Hij is nog op vakantie :-\ anders had hij er al gestaan!  ;)

Volumius

Citaat van: Blue-Eyes op juni 24, 2005, 19:23:51
Weten veel mensen niet dat je met een sub ook subtiel geluid kan toevoegen? Dat een sub niet per definitie enorme knallen hoeft weer te geven? Dat klinkt er soms wel eens door de reacties van diverse personen heen;)

Logisch, maar jij gaat mij niet vertellen dat je geen glimlach op je gezicht krijgt als je stoel schud bij het kijken van een stevige aktiefilm.......

Sjors

Citaat van: Volumius op juli  8, 2005, 12:54:32
Logisch, maar jij gaat mij niet vertellen dat je geen glimlach op je gezicht krijgt als je stoel schud bij het kijken van een stevige aktiefilm.......


Yup yup  ;D heerlijk  8) af en toe  ;)

Sjors

Jongens, jullie moeten mij een week missen  :-\ Vakantie!  :D tot volgende week  ;)

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Dani1982


Romano


mikeske

tot binnenkort, ammuseer je  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sjors

Bedankt allemaal!!  :D hier een groet uit zuid duitsland, vanuit een internet cafe , kon het ff niet laten.. hoe bedoel je verslaafd  ;D jongens tot gauw!!

P.S. wat een klote toetsen board  :-\

Sjors

Ben er weer!  :D wat heb ik het forum gemist zeg   ;D

reza

Citaat van: Sjors op juli 17, 2005, 18:50:26
Ben er weer!  :D wat heb ik het forum gemist zeg   ;D
Welkom terug sjors!!!!!!!!!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjors

Citaat van: reza op juli 17, 2005, 23:13:47
Welkom terug sjors!!!!!!!!!!

Wat een warm welkom weer  :)

Dani1982

He kerel,

prettige vakantie gehad?

Sjors

Citaat van: Reinier Gunther op juli 18, 2005, 01:13:47
He kerel,

prettige vakantie gehad?

Ja zeker! altijd lekker om er even tussen uit te zijn :)  jammer dat het weer zo snel voorbij is :( op naar de volgende vakantie  :D

Fransvis

Citaat van: reza op juli 17, 2005, 23:13:47
Welkom terug sjors!!!!!!!!!!

Volgens mij heet reza je wel gemist Sjors... ;) ;D

reza

Citaat van: Fransvis op juli 18, 2005, 10:50:35
Volgens mij heet reza je wel gemist Sjors... ;) ;D
Ja jij niet dan!!!!!!!!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Fransvis

Citaat van: reza op juli 18, 2005, 11:44:09
Ja jij niet dan!!!!!!!!!

IK moet toegeven dat het erg rustig was op het forum... ;D

reza

Citaat van: Fransvis op juli 18, 2005, 11:46:02
IK moet toegeven dat het erg rustig was op het forum... ;D
Kijk dat bedoel ik, zonder SJORS geen HT forum....................................ik ga nu wel erg ver.
Ik weet het Vransvis!!!!!!!!!!!!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"