Sjors's Cinemascope (Update Pagina 63)

Gestart door Sjors, september 30, 2004, 02:16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjors

Citaat van: Fransvis op februari 24, 2005, 09:27:04
Waar kun je die sweater precies bestellen, Sjors ? Staan die op de SVS site ? En wat kosten ze ?


Frans,

Ik ben er stil van.............................................................................

Je ben echt geweldig  :D :D :D  als je er nou ook nog eentje met Hepta maakt  ;D ;D  nee geintje Frans  ;) 

Wist niet dat zoveel leuke dingen met 'photo shop' kon doen  :)


Sjors

Citaat van: el-jorge op februari 24, 2005, 12:03:55
wat zou het toch mooi zijn als ze echt hier zouden zitten, zou behoorlijk wat in de kosten schelen!

Nou dat weet ik zojuist net niet, ik denk dat als ze SVS hier verkopen het bedrag minimaal vertweevoudigd word :-\

Jan-Willem

Citaat van: Sjors op februari 22, 2005, 19:36:21
Nee, voorlopig draai ik 'centerloos' even budget opbouwen  ;)  maar een center komt er zeker! waarschijnlijk ook van de kappa series, of de 'super-center' van Hepta, dat moet ik nog even bekijken.


Groet, Sjors

Duidelijk Sjors  :)
I love my S8 :-)

Fransvis

Citaat van: Sjors op februari 24, 2005, 16:08:14
Frans,

Ik ben er stil van.............................................................................

Je ben echt geweldig  :D :D :D  als je er nou ook nog eentje met Hepta maakt  ;D ;D  nee geintje Frans  ;) 

Wist niet dat zoveel leuke dingen met 'photo shop' kon doen  :)


Tja....je moest eens weten wat je er allemaal mee kunt....en dan ben ik nog maar een beginnende gebruiker. Maar een beetje die hard gebruiker kan foto's manipuleren waar je eng van wordt... >:D

R

Kijk maar eens op www.worth1000.com Daar zitten de echte gebruikers. Ik ook af en toe trouwens. Er zijn niet veel dingen die ik niet met photoshop kan.

Sjors

Gaaf man! ik ga mij er toch eens wat meer in verdiepen  >:D ;D

Sjors

Oké ik ga plat, straks om kwart voor 5 op :-\ een daggie skieën in Winterberg (Duitsland)  :)

Morganavond ben ik weer online  :)

Groet, Sjors

Sjors

Zo ben er weer  :D en alles is nog heel  :)

Groet, Sjors

Sjors

Net even bij mijn dealer geweest (weekelijks praatje)  toen het ter sprake kwam, dat ik tijdelijk 'centerloos' draaide zij hij meteen: Ah man dat kan toch niet, en pakte van boven een splinternieuwe 'Audio-Pro' Centerluidspreker! "hou hem maar zolang je hem nodig hebt"  dat noem ik nog eens vertrouwen en service!

Groet, Sjors

OscarTango

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Sjors

Citaat van: OscarTango op februari 26, 2005, 17:17:07
waar blijft mijn PM-etje ?  ;) ;D

Net mee bezig!  ;)

Verzonden  :)

R

Citaat van: Sjors op februari 26, 2005, 17:11:04
Net even bij mijn dealer geweest (weekelijks praatje)  toen het ter sprake kwam, dat ik tijdelijk 'centerloos' draaide zij hij meteen: Ah man dat kan toch niet, en pakte van boven een splinternieuwe 'Audio-Pro' Centerluidspreker! "hou hem maar zolang je hem nodig hebt"  dat noem ik nog eens vertrouwen en service!

Groet, Sjors

Wat een BS, je kan prima zonder center. Maar ja, wel goede service.

Sjors

Citaat van: Ruben op februari 26, 2005, 17:21:20
Wat een BS, je kan prima zonder center. Maar ja, wel goede service.


Nouja... ik heb idd meer gehoord dat je best zonder kan spelen, maar ik miste het toch wel! vooral als je s'avonds een film keek en het volume wat zachter had, dan was het bij rustige scenes waar ze dus praten het te zacht, volume verhogen, oké prima. Zodra de actie weer kwam, was het weer veels te hard, en zo bleef ik dus bezig.

Nu verledentijd, ik vind het beter zo, absoluut  ;)


Groet, Sjors

R


Sjors

Citaat van: Ruben op februari 26, 2005, 18:08:32
Dan is het goed. Simpel

Ja idd.

Maar ik merkte toch ook wel dat het niet verkeerd was! het spraak, was mooi gecentreerd en leek vanuit het midden te komen.....

Raphie

Citaat van: Ruben op februari 26, 2005, 17:21:20
Wat een BS, je kan prima zonder center. Maar ja, wel goede service.

Ruben, ben het vaak met je eens, maar nu even niet, heb vandaag met 3 nieuwe SACDs weer een bevestigd gekregen hoe belangrijk een goede center is. SACD maakt nameljk gebruik van de "multichannel input" van je processor, dus je hebt geen mogelijkheid om je center naar je mains te mixen. Tevens vandaag weer een aantal "in your face!" effecten gezien/gehoord die zonder center echt niet met zo veel kracht naar voren zouden zijn gekomen. Daarnaast als je niet de ideale zitpostie hebt (in de sweetspot van de 5.1 circle) of met meer personen film kijkt, dan is die center ook onontbeerlijk. Dus ben je tevreden zonder, dan is dat prima, maar er zijn ook mensen die een goede center wel kunnen waarderen.
JBL PRX Power!

blue-eyes

Citaat van: Raphie op februari 26, 2005, 22:00:05
Daarnaast als je niet de ideale zitpostie hebt (in de sweetspot van de 5.1 circle) of met meer personen film kijkt, dan is die center ook onontbeerlijk.

Hier kan ik het mee eens zijn,  overigens is dit het enige wat ik als negatief bestempel van het zonder fysieke center spelen. Voor wat film kijken betreft dan. Mbt SACD etc. kan ik geen oordeel over geven. Ik heb dit nooit met DVD-A of SACD getest.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

R

Citaat van: Raphie op februari 26, 2005, 22:00:05
Ruben, ben het vaak met je eens, maar nu even niet, heb vandaag met 3 nieuwe SACDs weer een bevestigd gekregen hoe belangrijk een goede center is. SACD maakt nameljk gebruik van de "multichannel input" van je processor, dus je hebt geen mogelijkheid om je center naar je mains te mixen. Tevens vandaag weer een aantal "in your face!" effecten gezien/gehoord die zonder center echt niet met zo veel kracht naar voren zouden zijn gekomen. Daarnaast als je niet de ideale zitpostie hebt (in de sweetspot van de 5.1 circle) of met meer personen film kijkt, dan is die center ook onontbeerlijk. Dus ben je tevreden zonder, dan is dat prima, maar er zijn ook mensen die een goede center wel kunnen waarderen.

Ben ik met je eens raphie. Ik draai zelf ook mijn SACD's in stereo via de downmix. Ook dan geen behoefte aan de center. Speelt wel mee dat films echt maar een 10% aandeel vertegenwoordigen.

Raphie

De Arcam speelt dan toch gewoon de PCM layer, niet de SACD layer? (geen SACD ondersteuning op Arcam) dus kan je deze sowieso niet multikanaals luisteren toch?
JBL PRX Power!

R

Beetje OT aan het worden, maar mijn DV 6500 is wel een SACD speler. Ben er nog niet uit wat beter klinkt in sommige gevallen.

Raphie

Tuurlijk de DV, had ik niet aangedacht, nu weer terug naar Sjors ;D SVS Rulez!!!!!! O0
JBL PRX Power!

Sjors

Citaat van: Raphie op februari 26, 2005, 22:33:56
Tuurlijk de DV, had ik niet aangedacht, nu weer terug naar Sjors ;D SVS Rulez!!!!!! O0


Idd!  :D maar ik heb er geen moeite mee als jullie even met elkaar babelen  ;)

Goed onder het motto: hoe deel je een kleine ruimte zo economisch mogelijk in, ben ik met het volgende bezig: mijn bed, het is dat een goede nachtrust nodig is , anders............

Dus ik ben bezig met een mechanisme, zodat ik het bed overdags weg te klappen :)

Hier een paar foto's














op deze foto zie je dat mijn bed verdwenen is achter de gordijnen O0










OscarTango

Cool gedaan.... je bent in ieder geval wel inventief !

En bedankt voor de PM over Winterberg... volgende week eens kijken !
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Rappie

Eigenaar van Paulthé

Sjors

Citaat van: OscarTango op februari 28, 2005, 00:09:58
Cool gedaan.... je bent in ieder geval wel inventief !

Bedankt! ik zit er al een tijdje mee in mijn hoofd, maar wist het niet in de praktijk uit te brengen.
Opeens wist ik het, toen ben ik er meteen mee begonnen  :D

Het is nog niet klaar, zodra het af is, laat ik meer foto's zien ook met de gordijnen open  ;)


Citaat van: OscarTango op februari 28, 2005, 00:09:58
En bedankt voor de PM over Winterberg... volgende week eens kijken !

Jep, geen probleem

Het is er erg mooi! en goed koud!


Groet, Sjors