Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

Lion of Judah en 3 gasten bekijken dit topic.

Staaled

#1925
Citaat van: chansig op november 23, 2014, 18:53:33
Dank voor jullie meedenken...het probleem is opgelost. En ik ga lekker niet vertellen hoe.. :D

Gr Hans
Overkomt mij zelfs nog wel eens ......dat ik gewoon niet weet waarom/ door....is geen schande. :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

chansig

Citaat van: Staaled op november 23, 2014, 19:02:43
Overkomt mij zelfs nog wel eens ......dat ik gewoon niet weet waarom/ door....is geen schande. :D

:D

Citaat van: technative op november 23, 2014, 18:59:05
Eh... Moeten we nu gaan smeken ofzo? [emoji15]

Alleen als jij je daar prettig bij voelt. :D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Deleted member

Nah... Laat maar. Geen interesse.
Stereo-fan for life!

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Nu ik LMS werkend heb gekregen via de laptop kan de harde schijf ook aan de computer en heb ik eigenlijk de NAS niet meer nodig. Dus wat is wijsheid ? Vraag aan me zelf men hoeft niet mee te denken.  :D

Vandaag komt de Minidsp binnen en zaterdag gaat deze in de set geintergreerd worden. Vandaag komt ook de koptelefoon.

Gr Hans

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Oh, schreef ik dat niet al voor je een NAS ging kopen? Het is handig maar niet zo nodig?

Welke koptelefoon?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Deleted member

Mogen we wel reageren, of heb je dat ook liever niet? [emoji6]

Is er iets gebeurd waardoor je zo reageert, Hans? Kan zijn dat ik iets gemist heb ofzo... Is overigens een oprechte vraag, geen verwijt of grap ofzo.
Stereo-fan for life!

DofN

Misschien om van die flauwe ik-zei-het-toch reacties te voorkomen?  :shaun:
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Citaat van: doorofnight op november 25, 2014, 08:44:01
Oh, schreef ik dat niet al voor je een NAS ging kopen? Het is handig maar niet zo nodig?

Welke koptelefoon?

Zou goed kunnen dat je dat geschreven hebt. Maar ik ben inmiddels wel een paar maanden verder...en wijzer als het gaat om NASSEN ed. Nu ik spotify heb en deze oplossing...tsja..waar heb ik dan de NAS voor nodig ?

Een Sennheiser HD650 oid. Was volgens Baardmannetje een chique koptelefoon. Ik ga het vanavond (hoop ik) ervaren.

Citaat van: technative op november 25, 2014, 12:16:21
Mogen we wel reageren, of heb je dat ook liever niet? [emoji6]

Is er iets gebeurd waardoor je zo reageert, Hans? Kan zijn dat ik iets gemist heb ofzo... Is overigens een oprechte vraag, geen verwijt of grap ofzo.

Er staat een smiley achter..dus pak het ajb niet serieus op. Net zoals die andere:

Citaat van: chansig op november 23, 2014, 18:53:33
Dank voor jullie meedenken...het probleem is opgelost. En ik ga lekker niet vertellen hoe.. :D

Gr Hans

Zie ook de smiley...niets aan het handje dus.

Gr Hans

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Zowel de minidsp en de hoofdtelefoon zijn aangekomen. Nu nog even een wat langer snoertje halen en wachten tot zondag. Dan wordt de boel ingemeten en gedaan. Dan is de Anti Mode overbodig en kan ook in de verkoop.

Dan een besluit nemen over de NAS..maar ws gaat die weg. Synology DS 212+ + 2 x 2 TB harddisk. Maar eens een prijsbepaling gaan aanmaken.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Dan ben je én een deel van je CD-s kwijt, want verkocht, en je NAS? Dat zou ik niet doen. Die NAS staat er nu toch al.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Ik heb een back up op een externe HD, daar staat alles op wat er ook op de NAS staat. Dus nog een externe harde schijf erbij kopen voor een dan weer een back up....zou dan niet weten waarom ik de NAS zou moeten blijven behouden. Maar misschien heb je goede argumenten.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

#1937
Nee dan is het niet nodig denk ik.

Die HD kan je in geval van nood inpluggen en dan kan je alsnog naar je muziek luisteren, mocht Spotify er eens mee ophouden, of andere streamingdiensten.

Je gaat wel van FLAC naar de Spotify kwaliteit als je voortaan alleen nog Spotify luistert. Ik heb Spotify altijd beschouwd als leuk voor erbij zoals wanneer ik het album zelf niet heb, en geef de voorkeur aan een FLAC of aan de stream in CD kwaliteit.



You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Tsja...ik moet zeggen dat ik tot nu toe me nog niet heb gestoord aan het mogelijke verschil. Maw ik hoor geen verschil.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

#1939
Ik zou me zou moeten verlagen tot het gebruik van audiofiele termen om te kunnen duiden waarom ik CD-kwaliteit verkies boven Spotify. En dat doe ik niet :)

Ik denk.. gemoedsrust.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

#1940

Sennheiser HD800 ipv de 650..

Zijn behoorlijk wat stapjes vooruit.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Jumping Jack

 :worship: blijft een topper. Met wat stuur je hem aan?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

chansig

Met de Kenwood M2...

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=147094.0

Bovenstaande gekocht voor de aansturing van de HD800...met een beetje mazzel zaterdag in huis. Ich bin neugierig.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

lynch1979

Citaat van: chansig op december  3, 2014, 09:53:13
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=147094.0

Bovenstaande gekocht voor de aansturing van de HD800...met een beetje mazzel zaterdag in huis. Ich bin neugierig.

Gr Hans

Gefeliciteerd  :pompom:

Dat heb je snel gedaan en scheelt mij sjouwen  ;)

chansig

Daarom ook gekocht...anders ga jij ws zeiken.. :D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

lynch1979

Citaat van: chansig op december  3, 2014, 09:54:55
Daarom ook gekocht...anders ga jij ws zeiken.. :D

Gr Hans

Ik zeik nooit....dat laat ik aan anderen over....zal geen namen noemen Hans  :D

chansig

Nog 28 dagen....de tijd vliegt.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

lynch1979

#1948
Citaat van: chansig op december  3, 2014, 10:00:33
Nog 28 dagen....de tijd vliegt.

Gr Hans

Dan is de kerst al voorbij....of doelde je ergens anders op  :angel:

chansig

F*ck....het memorabele moment van 10.000 zinnige posts is totaal aan mij voorbij gegaan. Dan moet ik maar door naar de 15.000 zinnige posts.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.