HDI, DVIXPLAYER en ITC een uitleg en oproep

Gestart door J.A.F._Doorhof, december 14, 2009, 18:52:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

boekhour

Citaat van: Roeland op december 14, 2009, 20:28:43Er komen heus weer betere streamers.

Hoop het ook maar heb ze nog niet gezien. Ik moet ook wat anders aanschaffen heb mijn buggy Tvix 4100 (ook alweer zo een rel is nooit wat geworden met dat klote ding, maar daar hoor je niemand meer over) laatst verkocht. Heb de 3 hoofdrolspelers c200 Tvix6600 en prime een 2 uur mogen proberen. De Prime trok echt de zware 1080p bestanden een als zonnetje waarbij de Tvix en vooral de c200 steken lieten vallen. Tvix heeft een veel mooiere en vooral snellere userinterface in het gebruik.
Anthem MRX 540 /  Parasound HCA 1206 / Dynaudio Compound 4 / Dynaudio Contour s1.4/ Dynaudio S CX / SVS SB13-PLUS / SVS SB13 Ultra / Epson TW8100

lincoln

Citaat van: J.A.F._Doorhof op december 14, 2009, 18:52:20

Ik neem aan dat sommige mensen even moeten ventileren........ :unsure:


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGHHHHHH :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :turn: :turn: :unhappy: :unhappy: :sly: :sly: :hmmm: :hmmm: :yin-yang: :yin-yang: :dozingoff: :eh: :notify: :notify: :confused:  :mad: :mad: :sneaky2:



Sorry hoor, moest er effe uit... ;D ;D

maarreh, hoe nu verder? Wat gaat het worden?
wat IK zoek, is gewoon een mediaspeler die domweg alles afspeelt met 1 druk op de knop, zonder gezeur over codec, ondertitels, etc.etc.
Ik heb een prachtige mediacenter staan, maar dat is niet vrouw/kind/humeurvriendelijk...

Ik hoor het wel.

En ik neem het je niet persoonlijk kwalijk, uitleg is PERFECT.  :pompom:

J.A.F._Doorhof

Aangezien we nooit klanten laten zitten (zo zit ITC niet in elkaar) hebben we een oplossing.

ALLEEN de klanten die vooruit betaald hebben en BEVESTIGD voor levering kunnen alsnog de speler krijgen voor de beloofde prijs.
Zoals vele weten ken ik Jan van JVB al een paar jaar en reken hem tot een goede kennis.
Ik heb bet met hem gebeld over deze zaak omdat het mij gewoon ENORM dwarszit. Wij hebben nog nooit klanten laten zitten en komen altijd onze beloftes na.
Dit weet Jan ook en zo zit hij ook in elkaar.

Vandaar dat deze mensen contact kunnen zoeken met JVB en via hun de speler alsnog voor de ITC prijs kunnen krijgen. Let wel JVB krijgt een lijst met namen dus aub alleen mailen als je er recht op heb.

Nu maar hopen dat JVB hier geen last mee krijgt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

hamond

Citaat van: J.A.F._Doorhof op december 14, 2009, 20:28:13
Hammond ik snap je reactie. Echter vergeet niet dat we tot ongeveer een uurtje geleden nog in de veronderstelling waren dat we geleverd kregen. We hebben een order bevestiging we hebben vooruit betaald en zaterdag nog te horen gekregen dat de spelers maandag uiterlijk dinsdag weg gingen.
Ik dacht ook dat ik een tw3500 en BDprime geleverd zou krijgen..... tjah.  

Citaat
Wat kunnen wij hieraan doen ?
Nogmaals de frustatie snap ik maar waarom bij ons een rel willen trappen. We posten zonder dingen achter te houden dit verhaal met een uitleg.
Frank.. waar er 2 "vechten" hebben er 2 schuld wordt vaak gezegd.....helaas ten kosten van de klanten.

Citaat
Als we al fout zouden zijn is het in het feit dat we HDI wel erg verdedigt hebben tot gisteren. Ik voel me nu gewoon letterlijk belazerd en bedonderd door HDI. Wat zou het hun uitmaken waar wij kopen ?
Dit isgewoon moetwillig een bedrijf proberen een slechte naam te geven door onze nieuwe dealer blijkbaar enorm onder druk te zetten eNt ook hun missen nu een behoorlijke order
Het voelt momenteel anders.....en dan heb ik niet over terleurstelling...

Ik ga verder ook niet met je bekvechten omdat ik 100% zeker weet dat ik dit nooit niet ga winnen van je op dit forum... Ik heb er verder ook niks aan en koop er niets voor.
Die TW3500 zal er ook niet sneller door in bedrijf komen.
Alternatieven van goede kwalitied en formaat (42cm) zijn er domweg niet......

Citaat van: J.A.F._Doorhof op december 14, 2009, 20:57:54
Aangezien we nooit klanten laten zitten (zo zit ITC niet in elkaar) hebben we een oplossing.

ALLEEN de klanten die vooruit betaald hebben en BEVESTIGD voor levering kunnen alsnog de speler krijgen voor de beloofde prijs.
Zoals vele weten ken ik Jan van JVB al een paar jaar en reken gem tot een goede kennis.
Ik heb bet met gem gebeld over deze zaak omdat het mij gewoon ENORM dwarszit. Wij hebben nog nooit klanten laten zitten en komen altijd onze beloftes na.
Dit weet Jan ook en zo zit hij ook in elkaar.

Vandaar dat deze mensen contact kunnen zoeken met JVB en via hun de speler alsnog voor de ITC prijs kunnen krijgen. Let wel JVB krijgt een lijst met namen dus aub alleen mailen als je er recht op heb.

Nu maar hopen dat JVB hier geen last mee krijgt.

wat gaat dit betekenen voor de levertermijn? en het geldverkeer?  uhhh garantie afhandeling?   verzendkosten??  etc

J.A.F._Doorhof

Lees bovenstaande post.
Als je me mailt kun je de hele casus krijgen zodat je kunt zien dat ik niet lieg. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Wij hebben er alles aan gedaan geloof me. 
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

hamond

Edit in vorige post....

Geloof me.. ik heb dit meerdere keren met kromme tenen gelezen....
Ik heb een hoop gekke dingen meegemaakt maar ik kan er in mijn hoofd momenteel even helemaal niets mee.

lincoln

Citaat van: jaco op december 14, 2009, 21:05:54
$449.00 in de USA

255 Euro. Shipping naar USA  adres (20,00), opnieuw in laten pakken en versturen om alle invoerrechten omzijlen.. (40,00)
Geschat 315 Euro.

Groupbuy?

10% extra laten komen als garantiegevallen, om eventuele defecten mee te wisselen, en los te verkopen indien ze per ongeluk allen goed mochten blijken en dus overblijven?
Idee voor Frank?

Robbert54

Citaat van: J.A.F._Doorhof op december 14, 2009, 21:03:09
Lees bovenstaande post.
Als je me mailt kun je de hele casus krijgen zodat je kunt zien dat ik niet lieg. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Wij hebben er alles aan gedaan geloof me. 
denk dat als jou 1 ding te verwijten valt, het alleen is, dat je misschien iets te goed van vertrouwen bent. als de service en bereikbaarheid al zo slecht lopen zou ik er al erg snel klaar mee zijn, maar goed dit is achteraf natuurlijk makkelijk praten. wel een hele nette oplossing die hebt geregeld met JVB. wat ook maar weer laat zien wat voor bedrijf JVB is. petje af voor jullie allebei..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Toni ( JVB Digital )

Citaat van: jaco op december 14, 2009, 21:05:54
$449.00 in de USA

255 Euro. Shipping naar USA  adres (20,00), opnieuw in laten pakken en versturen om alle invoerrechten omzijlen.. (40,00)
Geschat 315 Euro.

Tuurlijk Jaco

Allemaal jou adres opgeven maar dan ?:)



qapla

Beste Frank begrijp ik hier nu uit dat morgen mijn geld terug gestort gaat worden? Of moet ik voor de zekerheid nog een mail sturen met mijn gegevens?

Na dit stuk gelezen te hebben staat mijn besluit vast, ik blijf gewoon werken met de prime 1.0 en koop tzt misschien wel een losse blu-ray speler erbij.

ps. Ik stuur voor de zekerheid wel een mail met mijn gegevens.


boekhour

Ze zijn nog druk aan het solderen bij mpcclub:

toch maar even weggehaald.
Anthem MRX 540 /  Parasound HCA 1206 / Dynaudio Compound 4 / Dynaudio Contour s1.4/ Dynaudio S CX / SVS SB13-PLUS / SVS SB13 Ultra / Epson TW8100

hamond

Ik denk dat dit een oplossing voor jaco zelf zou kunnen zijn.....  als iedereen dit individueel doet KAN dit werken.....
Helemaal niets vreemds..... dat veel EU  leveranciers zich op deze manier in de zak gescheten voelen omdat ze flinke inkomsten mislopen als iedereen dit gaat doen is dan het gevolg.

Helaas zijn er nu een 20tal klanen die momenteel kompleet naast de pot pissen en dus uitwegen zoeken zonder wederom terleurstelling.

Echter ik heb mijn BDprime besteld bij een NL bedrijf waar ik garantie van kan verlangen.
Wellicht is dat de reden voor veel mensen die hem net als ik op de normale wijze hebben willen kopen.

Toni ( JVB Digital )

Citaat van: jaco op december 14, 2009, 21:05:54
$449.00 in de USA

255 Euro. Shipping naar USA  adres (20,00), opnieuw in laten pakken en versturen om alle invoerrechten omzijlen.. (40,00)
Geschat 315 Euro.

Jaco

Deze dan ? 

Allemaal jouw adres maar opgeven ivm aanzetten tot belasting ontduiking ?


:)



edgnoj

DivXPlayer lijkt wat de slechte communicatie betreft toch een beetje de hand in eigen boezem te steken getuige hun reaktie in dit topic:

http://www.mpcclub.com/forum/showthread.php?t=22129&page=6

het gaat om bericht #59

Woonkamer: JVC DLA X5000; Sony KD-65XE9005; Denon AVR-4311; Dune HD Solo 4k; Ken Kreisel DXD-12012 subwoofer; Cabasse Bora luidsprekers.

Slaapkamer: Philips 55PFS8109; Dune HD-Max; Ken Kreisel DXD-808 subwoofer; Avi ADM 9.1T actieve luidsprekers.

corival

Om mee te beginnen vind ik dat je het heel netjes oplost voor jouw klanten Frank. Ik denk dat menig handelsonderneming een voorbeeld kan nemen aan jouw service en nazorg. Daarnaast denk ik dat het succes van HDI in Nederland zeker voor een deel door jouw promotie komt.

Toch ook een kritische noot.
Ik vind het van HDI, ongeacht alles wat ze fout hebben gedaan, zeer netjes dat ze het opnemen voor hun importeurs en ze (ook al is het inderdaad volgens het vedrag van Maastricht verboden) hun dealernetwerk beschermen tegen parallelimport.

Zelf ben je ook importeur en heb je ongetwijfeld ook te maken met wederverkopers die liever het importeurschap van een bepaald merk zelf hadden gehad. De kans dat er in deze gevallen een breuk komt in een samenwerking is zeker aanwezig. Door de Nederlandse importeur te passeren en via een ander land in te kopen, heb je m.i. een risico gelopen, waarvan deze situatie nu het gevolg is. De situatie had nog slechter kunnen aflopen als de buitenlandse leverancier zich pas had teruggetrokken als er veel garantieclaims waren gekomen op de nieuwe apparatuur.

Dit is nogmaals geen kritiek op hoe je nu omgaat met je klanten en de reeds bestelde producten, want dit vind ik super.
Pioneer PDP-LX508D  |  Emotiva UMC-1  |  Emotiva XPA-5  |  Crown K1  |  PS3  |  PS4 | Apple TV4 | Humax iHDR-5200C  |  Olive One |  Audiophysic TEMPO 25 / CELSIUS HHCT II / STEP  |  SVS CS-Ultra  |  Finite Elemente Modul Classic  |  Kabels Emotiva X-Series  |  Harmony Ultimate

hamond

Citaat van: Toni ( JVB Digital ) op december 14, 2009, 21:45:45
Jaco

Deze dan ? 

Allemaal jouw adres maar opgeven ivm aanzetten tot belasting ontduiking ?


:)




:) :) :) :) :) misschien is het beter als het regeltjes geschut op HDI wordt gericht...... EU handels verkeer ??  ;D ;D ;D ;D ;D

maxtrash

sterkte Frank. Wat een ballentent dat HDI (en divxplayer)

Toni ( JVB Digital )

Citaat van: hamond op december 14, 2009, 21:27:25
Ik denk dat dit een oplossing voor jaco zelf zou kunnen zijn.....  als iedereen dit individueel doet KAN dit werken.....
Helemaal niets vreemds..... dat veel EU  leveranciers zich op deze manier in de zak gescheten voelen omdat ze flinke inkomsten mislopen als iedereen dit gaat doen is dan het gevolg.

Helaas zijn er nu een 20tal klanen die momenteel kompleet naast de pot pissen en dus uitwegen zoeken zonder wederom terleurstelling.

Echter ik heb mijn BDprime besteld bij een NL bedrijf waar ik garantie van kan verlangen.
Wellicht is dat de reden voor veel mensen die hem net als ik op de normale wijze hebben willen kopen.

Hallo Hamond,

Frank heeft voor deze 20 tal klanten een oplossing aangedragen.
Deze kunnen de speler aanschaffen voor de prijs waarvoor ITC deze aanbood.

JVBTeam



maxtrash

Citaat van: corival op december 14, 2009, 21:59:47
Om mee te beginnen vind ik dat je het heel netjes oplost voor jouw klanten Frank. Ik denk dat menig handelsonderneming een voorbeeld kan nemen aan jouw service en nazorg. Daarnaast denk ik dat het succes van HDI in Nederland zeker voor een deel door jouw promotie komt.

Toch ook een kritische noot.
Ik vind het van HDI, ongeacht alles wat ze fout hebben gedaan, zeer netjes dat ze het opnemen voor hun importeurs en ze (ook al is het inderdaad volgens het vedrag van Maastricht verboden) hun dealernetwerk beschermen tegen parallelimport.

Zelf ben je ook importeur en heb je ongetwijfeld ook te maken met wederverkopers die liever het importeurschap van een bepaald merk zelf hadden gehad. De kans dat er in deze gevallen een breuk komt in een samenwerking is zeker aanwezig. Door de Nederlandse importeur te passeren en via een ander land in te kopen, heb je m.i. een risico gelopen, waarvan deze situatie nu het gevolg is. De situatie had nog slechter kunnen aflopen als de buitenlandse leverancier zich pas had teruggetrokken als er veel garantieclaims waren gekomen op de nieuwe apparatuur.

Dit is nogmaals geen kritiek op hoe je nu omgaat met je klanten en de reeds bestelde producten, want dit vind ik super.
ik vraag me af wat er mis is met parallel import, of peoratief ook wel grijze import genoemd.
Je koopt bij een winkel en dient garantie te krijgen van die winkel. Bij welke groothandel hij zijn spullen vandaan haalt is zijn keuze. Waarom zou er maar één groothandel (=importeur) per land mogen zijn? Natuurlijk zit de wederverkoper met een probleem als de importeur garantie niet goed afhandelt, maar dat hangt van de importeur af. Aangezien ITC al slechte ervaringen heeft met de huidige importeur is het eerder riskant daar mee door te modderen dan een goede betrouwbare leverancier in het buitenland te vinden.

J.A.F._Doorhof

Corival,
als wij onze dealers zo behandelen dan hebben ze alle recht ergens anders te kopen.
Maar geloof me met onze service willen ze dat meestal niet.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Toni ( JVB Digital )

Citaat van: hamond op december 14, 2009, 22:00:02
:) :) :) :) :) misschien is het beter als het regeltjes geschut op HDI wordt gericht...... EU handels verkeer ??  ;D ;D ;D ;D ;D





riwi

Citaat van: Toni ( JVB Digital ) op december 14, 2009, 22:05:58
Hallo Hamond,

Frank heeft voor deze 20 tal klanten een oplossing aangedragen.
Deze kunnen de speler aanschaffen voor de prijs waarvoor ITC deze aanbood.

JVBTeam




Ik heb hem helaas vanavond al bij een andere shop besteld. Hij gaat al vanavond op de post heb ik begrepen. Dan kan ik er met de kerstvakantie tenminste al van genieten.
Ik heb ITC een mail gestuud om het bedrag terug te laten storten. De 2 tientjes korting ivm de vroege bestelling bij ITC is dan maar weg, ik kan daar niet wakker van liggen.

J.A.F._Doorhof

Morgen krijgt iedereen automatisch zijn betaling terug gestort, don't worry.
Vandaag redde we niet meer omdat we hier enorm van balen en even eerst andere dingen wilde afhandelen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Toni ( JVB Digital )

Citaat van: riwi op december 14, 2009, 22:09:27
Ik heb hem helaas vanavond al bij een andere shop besteld. Hij gaat al vanavond op de post heb ik begrepen. Dan kan ik er met de kerstvakantie tenminste al van genieten.
Ik heb ITC een mail gestuud om het bedrag terug te laten storten. De 2 tientjes korting ivm de vroege bestelling bij ITC is dan maar weg, ik kan daar niet wakker van liggen.


Jammer

We hebben ons best gedaan.

hamond

Citaat van: Toni ( JVB Digital ) op december 14, 2009, 22:05:58
Hallo Hamond,

Frank heeft voor deze 20 tal klanten een oplossing aangedragen.
Deze kunnen de speler aanschaffen voor de prijs waarvoor ITC deze aanbood.

JVBTeam


toni   (bijna naam genoot),

ik heb de post van frank idd gelezen...en gereageerd.

Citaat
CitaatQuote from: J.A.F._Doorhof on Today at 20:57:54
Aangezien we nooit klanten laten zitten (zo zit ITC niet in elkaar) hebben we een oplossing.

ALLEEN de klanten die vooruit betaald hebben en BEVESTIGD voor levering kunnen alsnog de speler krijgen voor de beloofde prijs.
Zoals vele weten ken ik Jan van JVB al een paar jaar en reken gem tot een goede kennis.
Ik heb bet met gem gebeld over deze zaak omdat het mij gewoon ENORM dwarszit. Wij hebben nog nooit klanten laten zitten en komen altijd onze beloftes na.
Dit weet Jan ook en zo zit hij ook in elkaar.

Vandaar dat deze mensen contact kunnen zoeken met JVB en via hun de speler alsnog voor de ITC prijs kunnen krijgen. Let wel JVB krijgt een lijst met namen dus aub alleen mailen als je er recht op heb.

Nu maar hopen dat JVB hier geen last mee krijgt.


wat gaat dit betekenen voor de levertermijn? en het geldverkeer?  uhhh garantie afhandeling?   verzendkosten??  etc

Komen deze spelers niet bij de NL importeur vandaan?
Op jullie site staat vermeld dat er verzonden wordt vanuit Nederland....