VAD show 2006

Gestart door hifiman, september 5, 2006, 14:00:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gekoppelde gebeurtenissen

  • VAD 2006

Martin_M

Citaat van: advr op oktober 19, 2006, 18:15:04
nou, veel plezier thuis op de bank ;D ;D
....of met een hinkende vriendin >:D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

advr

Citaat van: Martin_M op oktober 19, 2006, 18:16:12
....of met een hinkende vriendin >:D

we zullen het spoedig weten 8)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

vtuinen

Citaat van: Martin_M op oktober 19, 2006, 18:16:12
....of met een hinkende vriendin >:D

SAW IV is in de maak  ;D
Equipment check my avatar

vtuinen

Citaat van: luistervinkje op oktober 19, 2006, 18:15:56

Nou dat gaat in de toekomst ook wat worden om een mooie HT op de bouwen :'( :'(

(tenminste als dat nog moet)

Gelukkig mag ik in ons aanstaande huis daarvoor speciaal een kamer "opofferen"...

Erik
Equipment check my avatar

Midcall

Citaat van: harrytasker op oktober 19, 2006, 17:23:35
Als ik zo naar jouw apparatuur kijk, dan staat 10 euro niet echt in verhouding  ;D

Ja, ach.... als je naar de mediamarkt gaat om plasma's te bekijken zou je het toch ook idioot vinden om zeg 3 euro entree te betalen, waarom dan 10 euro betalen voor iets wat in principe niet veel anders is.

En zoals je begrijpt kan ik nooit nog geld over hebben met zo'n set, dus voor mij is het veel zwaarder deze 10 euro op te brengen dan iemand met een set van pak hem beet 300 euro heeft..... die moet nog bakken met geld over hebben  ;)
GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Callas Audio Clamprack - Sony VPL-VW590ES - Yamaha CX-A5000 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - XTZ A2-400 - NBS Statement XLR - Korsun D9

riwi

Is er al commentaar van mensen die vandaag geweest zijn?

jaco

Citaat van: Midcall op oktober 19, 2006, 18:46:27
Ja, ach.... als je naar de mediamarkt gaat om plasma's te bekijken zou je het toch ook idioot vinden om zeg 3 euro entree te betalen, waarom dan 10 euro betalen voor iets wat in principe niet veel anders is.
Als ik naar de mediamarkt ga moet ik 1 a 2 euro parkeergeld betalen. Bij de VAD mag je daarintegen gratis parkeren  ;D
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Peerless Monster

Zijn er nog geen foto's ?
;D ;D ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

tiptop

Ik zal morgen wat foto's nemen met mijn telefoon. Die van me camera krijg ik niet zo klein gecomprimeerd dat ze toegelaten worden hier. :P

Ik weet niet hoeveel er op passen, maar hij gaat vol ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Rielplayer

Citaat van: tiptop op oktober 21, 2006, 18:48:55
Ik zal morgen wat foto's nemen met mijn telefoon. Die van me camera krijg ik niet zo klein gecomprimeerd dat ze toegelaten worden hier. :P

Ik weet niet hoeveel er op passen, maar hij gaat vol ;D

Je kunt toch een programma als pixresizer gebruiken, moet lukken lijkt mij.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

tiptop

Citaat van: Rielplayer op oktober 21, 2006, 18:55:56
Je kunt toch een programma als pixresizer gebruiken, moet lukken lijkt mij.

Bedankt voor de tip Rielplayer,  ;) maar..

In ben niet zo handig met die programma's. Weinig verstand van.
Ik heb nu irfanview en dat lukt aardig, maar de foto's die ik met mijn camera maak blijven iedere keer te groot om hier te posten heb ik gemerkt.
Geeft verder niets. NU ik een andere telefoon heb kan ik de foto's die ik daar mee maak wel plaatsten.
Doe ik het gewoon zo. Ze hebben geen studiokwaliteit (uberhaupt niet als ik ze maak ;D) natuurlijk, maar om een indruk van de show te krijgen is het prima natuurlijk. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Jean Sibelius

Ik ga morgen samen met mijn vriendin (incl. camera).
We zullen proberen om morgenavond een paar leuke foto's te plaatsen ;D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Daklem

Citaat van: HSN op oktober 21, 2006, 19:11:02
Ik ga morgen samen met mijn vriendin (incl. camera).
We zullen proberen om morgenavond een paar leuke foto's te plaatsen ;D

Ik ga ook morgen en neem mijn Nikon D50 camera mee. Daar hoop ik toch een paar leuke plaatjes te schieten.

Spacebass


dvd-fan

Ben vandaag met William en zijn broer geweest. Was niet heel druk. Wat erg opviel was dat er heel veel hd te zien was.
JVC, Marantz, Sim2 projectoren en nog een paar andere merken. Beelden waren goed tot zeer goed. Als bron was er pc, snazio, blue-ray en hddvd.
Wat ook erg mooi was waren de plasma's van pioneer aangestuurd met gewone dvd en al het scalen ward door de plasma gedaan.
Qua geluid vond ik het een beetje tegenvallen. Von Schweikert klonk goed, maar om nu te zeggen wow, nee.
Ook de roomprefect van Lingdorf viel tegen. Geluid was erg boomerig.
Wel een heel leuke dag gehad.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Wowly

Ik hoor het wel weer, blij dat ik niet ben gegaan. Ieder jaar weer dacht ik "voor die twee of drie leuke demo's ga ik de volgende keer niet meer". Dit jaar ga ik maar us nie, en het bevalt prima! ;D

Wowly

Deleted member

Citaat van: dvd-fan op oktober 21, 2006, 21:21:11
Qua geluid vond ik het een beetje tegenvallen. Von Schweikert klonk goed, maar om nu te zeggen wow, nee.
Ook de roomprefect van Lingdorf viel tegen. Geluid was erg boomerig.

Je moet de cominatie eens horen! Vuurwerk!  ;D ;)

dvd-fan

Het beste wat ik gehoord heb was de set met ls van Kharma. De slechtste was toch wel Klipsch.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

dre73

ik ben gisteren ook geweest,voor mij was de topper de combinatie met totem mani-2 icm de einstein versterker en cd-speler 8)
wat ik ook erg mooi vond was de cd-speler van esoteric,wat een bouwkwaliteit,zelf de lade was uit 1 stuk aluminium.
verder was het zeker in de ochtend niet erg druk waardoor je lekker de tijd kom nemen.
voor de rest was er niet echt veel was een onuitwisbare indruk heeft gemaakt,laat ik er nog 1 niet vergeten tannoy icm met chord vond ik ook zeer de moeite waard.
de opstellingen van musical fidelity en linn vond ik naar mijn smaak overdreven neutraal.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

ajbeefde

Citaat van: Martin_M op oktober 19, 2006, 18:16:12
....of met een hinkende vriendin >:D

Heb je ook karretjes voor..... kun je toch samen naar de beurs.... :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

vtuinen

Citaat van: ajbalmere op oktober 22, 2006, 09:01:32
Heb je ook karretjes voor..... kun je toch samen naar de beurs.... :)

Vriendin toch maar thuisgelaten, en zelf gisteren wel geweest. Ik ben 's middags geweest en vond het toen eigenlijk net iets te druk. Erg mooi (maar waarschijnlijk niet te betalen) de luidsprekers van Kharma. Ook erg mooi vond ik de Rega/Totem combo die stond te spelen.

Ik vond persoonlijk de Lyngdorf setup toch wel aardig indrukwekkend. Twee kleine Dali's en subs en dan de behoorlijk grote ruimte toch vullen met een goed geluid chapeau.

Erik
Equipment check my avatar

Summer

Citaat van: dvd-fan op oktober 22, 2006, 00:37:16
Het beste wat ik gehoord heb was de set met ls van Kharma. De slechtste was toch wel Klipsch.
Robin

Helemaal mee eens!

Ikzelf vond de Kharmas het best klinkende van de hele beurs.

jan-rotterdam

Citaat van: Summer op oktober 22, 2006, 11:26:11

Ikzelf vond de Kharmas het best klinkende van de hele beurs.

Welk type had men staan ?

Groeten Jan

dre73

volgens mij waren het de cermique 3.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

jan-rotterdam

#124
Deze ?

Ceramique CE-3.1 (ceramische tweeter)



of deze

Ceramique CRM-3.2FE



Groeten Jan


Edit:

prijs CE-3.1 volgens prijslijst 2005: 8.500,-
prijs CRM-3.2FE volgens prijslijst 2005: 15.750,-