B.Loft - Submerged

Gestart door VlisChris, augustus 24, 2004, 17:33:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

eduard

Hoi Christiaan geen idee of je al klaar was met je vensterbank. Maar als je laminaat voor je vensterbank gaat gebruiken dat raad ik wel aan een laminaat te kiezen welke nat mag worden.

Eduard

VlisChris

Hi Eduard,

Ze zijn vandaag begonnen met de vervanging van de eerste erkers. Jammer genoeg ben ik waarschijnlijk als laatste aan de beurt, maar och. Daar merk ik na afloop niets meer van ;)
Nat zal het in de praktijk niet worden. Als de erkers vervangen zijn heb ik ook meteen geen lekkage meer ;) Dat is de enige reden dat het nu af en toe wat nat is ;)

Maar hartelijk dank voor het meedenken!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Hehe.

Hopelijk brengen scherven geluk voor de aannemer ;)
Zit op de bank kop thee te drinken en peukje te roken, hoor je opeens een gigantisch kabaal en een hoop brekend glas.
Je springt meteen op en kijkt naar buiten. Waarschijnlijk een raam gevallen, maar niks te zien.
Dus in de hal kijken: zo'n karretje waar zes ramen voor de buren op klaar stonden was omgevallen. Niet 1 raam kapot, maar alle 6 :-X

Foutje bedankt. . .
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VTEC_genieter

#2503
Of de scherven brengen aan jou geluk ;)
Koop een staatslot en misschien word je rijk! ;D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

HTip

Zo zeg, dat zal me een te..ngherrie geweest zijn.

Hoe staat het met de erker?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

VlisChris

Ik mag woensdag mijn erker ontruimen, en dan donderdag/vrijdag dat ze mijn huidige gaan wegbreken en gaan vervangen 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

De reden dat in het stikdonker (op een klein beetje omgevingslicht dat recht in je ogen schijnt na) over het strand lopen zo heerlijk is?
Koptelefoon op, langs de waterlijn lopen, en tot je stomme verbazing binnen een minuut of 3 van elkaar 2 keer een prachtige vallende ster mogen zien 8)
Dat zijn de momenten waarop je de kleine geneugten van het leven erg op prijs kunt stellen ;D :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

HTip

Goed dat je van die kleine geneugten kunt blijven genieten :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

VlisChris

Oh, ik kan er ook zeker van genietej dat ze vandaag aan mijn erker begonnen zijn :D ;) 8)
Beetje een een combnaatie van de kleine en grote dingen :)
Heb je altijd iets van geluk en altijd wat om voor te gaan ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

#2510
Wordter alleen minder gelukkig van dat ik na een dag van 5.5 uur fors postlopen en ruim een uur sporten nu echt even te ver ben gegaan.
Laatste oefening werd ik duizelig tijdens de laatste 5 minuten. Och. Zo eens eten en dan komt dat ook wel weer goed ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

AbZ


VlisChris

#2512
Inderdaad.
Vandaag had ik sowieso in de planning om thuis te blijven ipv te gaan sporten.
Donderdag weer cardio. Vrijdag thuis en dan zaterdag weer cardio. Zit er even wat tijd tussen :)
Moet er even rekening mee houden dat mijn werk weer verdubbeld is. Daar ging het gister even op fout ;)

Edit. Dat wordt morgen vroeg opstaan voor mijn doen :D
Half acht wordt begonnen met het wegbreken van de erker. Mooi. Dan zit dat er maar mooi op ;)

Vandaag overigens heerlijk kleding ingekocht. Altijd leuk. Zeker als je het cadeau krijgt :inlove:
Schoenen, polo, blazer en overhemd. En nog leuk op elkaar afgestemd ook ;D 8) Schoenen lekker gewaagd met een knal-knal blauwe zool. Zal tzt eens een fotootje plaatsen.
Afvallen is leuk. Paar jaar geleden moest ik nog echt een uur met de auto naar een winkel in Roosendaal om voor grote maten te gaan shoppen. Overhemd is al gekrompen tot XL. Is toch een leuke verandering ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Oud fotootje voor het archief zoals het er op 2 juni 2012 uitzag ;)


het wordt wit by Sauer Fotografie, on Flickr
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Zo. Eerste raam is uit mijn erker weg.
In andere woorden: ze zijn begonnen :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Eddye

Dan heb je in ieder geval geluk dat het niet zo koud meer is....
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

VlisChris

Och. Wat is koud?

Afgelopen winter meer dagen gehad dat ik mijn vingers en tenen niet meer voelde dan dat ik ze wel voelde tijdens mijn werk ;)
En toen ik nog samenwoonde was dat in een huis dat zo slecht geïsoleerd was dat als je in de winter op de bank tegen elkaar kroop, onder de dekens, met de hond daar overheen dat je nog lag te klappertanden :-X (zeg een graad of 10 binnen . . . ).

Dus in dat opzicht: och. Het is maar relatief, en erg tijdelijk ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Eddye

Citaat van: Christiaan S op april 16, 2013, 10:15:11
Dat zijn de momenten waarop je de kleine geneugten van het leven erg op prijs kunt stellen ;D :D
LOL, dit is alweer verleden tijd dus :D, alles wordt weer gerelativeerd?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

VlisChris

#2518
Citaat van: Eddye op april 18, 2013, 08:14:22
LOL, dit is alweer verleden tijd dus :D, alles wordt weer gerelativeerd?

CitaatDus in dat opzicht: och. Het is maar relatief, en erg tijdelijk

Neehoor :D Zoals ik schrijf: dit is maar tijdelijk; zit nu in mijn werkkamer achter mijn computer (gebruik ik die ook nog eens :P) en zit lekker warm met een muziekje aan. En krijg er een verdraaid net erkertje voor terug ;) Mij hoor je niet klagen.

Edit. Dit is overigens 1 van de grotere geneugten van het leven ;) Hoef hem gelukkig niet zelf te betalen, anders had ik daar ook een pracht van een HT voor kunnen neerzetten :-X
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Eddye

Citaat van: Christiaan S op april 18, 2013, 09:18:32

huis by Sauer Fotografie, on Flickr
Anderen zien werken, beter wordt het haast niet  ;D
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

VlisChris

ROFLOL.
Voordeel: ze zijn gewoon keihard aan het werk, en ik heb er totaal geen omkijken naar. Zal zo even vragen of ze koffie willen, maar zelfs dat betwijfel ik; de keet staat op de begane grond.
Zal wanneer ze klaar zijn mijn huis eens helemaal aan kant brengen (omdat ik dit al verwacht had loopt dat iets vertraging op) en dan zal ik daarna een nieuwe foto maken. En posten ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Ding staat gewoon al :)
Nog "even afwerken" en nuets meer te zien :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Kom ik thuis van mijn werk, zit de erker er volledig in, en zit het glas er ook al voor ruim 2/3e in.
Zou verbaasd zijn als ze het niet in het komende uur af weten te maken 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005