Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

... wachten op het verlossende telefoontje/mail :unsure: ...







                           ... of gaat het nog een weekje langer duren?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

frank2

Ik hoop voor je dat ze d'r zijn, je hebt lang genoeg gewacht.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Martin!!!

mainly British stuff

Xander32

Citaat van: Martin!!! op januari 15, 2014, 07:32:47
Komen de Glennies vandaag?
Nee, ik hoop op bericht dat ze a.s. vrijdag komen 8). Of anders de vrijdag erop, of de vrijdag daarop,  of ...  :sarcasm:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

H&C Hifi

Citaat van: Xander32 op januari 15, 2014, 08:11:59
Nee, ik hoop op bericht dat ze a.s. vrijdag komen 8). Of anders de vrijdag erop, of de vrijdag daarop,  of ...  :sarcasm:

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat je a.s. Vrijdag een paar nieuwe speakers in huis hebt  :music:

quattronl

Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

lynch1979

 :headbanging:

Dat wordt genieten en gelijk een paar weken vrij nemen  :D

twani


twani

Citaat van: HcHifi.nl op januari 15, 2014, 12:22:02
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat je a.s. Vrijdag een paar nieuwe speakers in huis hebt  :music:
Ik kan niet wachten!  Oh nee ze zijn niet voor mij :tounge2:

Xander32

Citaat van: HcHifi.nl op januari 15, 2014, 12:22:02
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat je a.s. Vrijdag een paar nieuwe speakers in huis hebt  :music:
... ik weet dat nu zeker ;).


En weet je wat; ik laat ze eerst nog fijn in de verpakking staan!
Het is hier een grote tering- stofbende door de verbouwing van douche en toilet.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

weust

 :pompom: wait, what?  :nopompom:
Verkeerde timing dus ;)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Xander32

Citaat van: weust op januari 15, 2014, 19:17:28
:pompom: wait, what?  :nopompom:
Verkeerde timing dus ;)
...klopt. De stroom gaat er ook steeds op en af omdat ze leidingen aan het verleggen zijn. Uit voorzorg alle dure gear van de spanning verwijderd.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

sultankat

Citaat van: Xander32 op januari 15, 2014, 19:02:35
... ik weet dat nu zeker ;).


En weet je wat; ik laat ze eerst nog fijn in de verpakking staan!


Kijk dan wel even goed naar de afleveringsvoorwaarden. Soms moet je binnen 24 of 48 uur reclameren bij transportschade.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

H&C Hifi

Citaat van: Xander32 op januari 15, 2014, 19:02:35
... ik weet dat nu zeker ;).


En weet je wat; ik laat ze eerst nog fijn in de verpakking staan!
Het is hier een grote tering- stofbende door de verbouwing van douche en toilet.

Toppie !

Actionhost

Spannend man! En wat zal dat lastig zijn om ze in de verpakking te laten  ;D
Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

Mr.M

Nog even dan en we kunnen de fotos zien ....
Je hent er bijna....pffff
**UNDER CONSTRUCTION**

Xander32

#1767
Citaat van: sultankat op januari 16, 2014, 09:09:58
Kijk dan wel even goed naar de afleveringsvoorwaarden. Soms moet je binnen 24 of 48 uur reclameren bij transportschade.
Dank voor het advies, daar heb ik zelf ook al over nagedacht. Ik neem ze zelf in ontvangst, bekijk de dozen zorgvuldig op schade en bij maar de geringste twijfel haal ik de Glennies er ff uit. Maar daarna gaan ze weer snel de doos in  8).

Wel jammer, maar soms loopt het zo. Enne, hoezo ongelukkige planning; morgenmiddag wordt er ook de nieuwe bank bezorgd ...  :blink:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Citaat van: Actionhost op januari 16, 2014, 12:49:53
Spannend man! En wat zal dat lastig zijn om ze in de verpakking te laten  ;D
... Tja, deels wel, maar vind het ook zonde om ze zien te verstoffen nieuw uit doos ...

Citaat van: maz op januari 16, 2014, 18:49:37
Nog even dan en we kunnen de fotos zien ....
Je hent er bijna....pffff

... Een paar plaatjes van de dozen zijn zeer wel mogelijk ja :smile:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

3 maanden lang zitten we met je méé te "lijden", te wachten op je nieuwe speakers.

Nú, net nadat je ons "op hóógspanning" hebt gezet vertel je ons "doodgemoedereerd" dat je ze voorlopig lekker in de doos laat zitten.... :devil:

"Gij zijt eenen Bruut" heer Xander :tounge2:

Xander32

Citaat van: twani op januari 16, 2014, 19:18:56
3 maanden lang zitten we met je méé te "lijden", te wachten op je nieuwe speakers.

Nú, net nadat je ons "op hóógspanning" hebt gezet vertel je ons "doodgemoedereerd" dat je ze voorlopig lekker in de doos laat zitten.... :devil:

"Gij zijt eenen Bruut" heer Xander :tounge2:
Mea culpa :P.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted Member 2

Citaat van: Xander32 op januari 16, 2014, 20:15:26
Mea culpa :P.

'maxima' mag daar wel tussen staan >:(

Veel plezier er mee. ik snap er niks van dat je zoveel geduld kan opbrengen ;D

Xander32

Citaat van: Onder013 op januari 16, 2014, 20:56:46
'maxima' mag daar wel tussen staan >:(

Veel plezier er mee. ik snap er niks van dat je zoveel geduld kan opbrengen ;D
Haha  ;D.

... ik had het ook liever anders gehad, maar met al die bouwstof, daar wil ik de fraaie Glennies niet aan bloot stellen. Daarnaast heb ik de cdp en versterker ook van de spanning afgehaald, zolang ze nog leidingen aan het verleggen zijn. Balen, maar het is nu ff niet anders.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Doubleoz

Heb je in ieder geval straks ook een mooi gepimpt huisje waarin je mooie speakers staan opgesteld.
Linn Majik DSM | Majik 109 | Audioquest Rocket 44 | Chord Powerchord | Synology DS214play | Raspberry Pi 2 | Apple TV3

Xander32

Citaat van: Doubleoz op januari 16, 2014, 21:17:15
Heb je in ieder geval straks ook een mooi gepimpt huisje waarin je mooie speakers staan opgesteld.
Juist ja :thumbs-up:..
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT