Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

norman

Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

katwax

Citaat van: norman op augustus  7, 2014, 15:32:39
Erg goeie serie, ben helemaal bij.
Zal hem maar op mijn lijstje zetten.

Ik had besloten om Orange is the new black te starten als "nieuwe" serie. Wat me tot nu toe ook bevalt.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

J0ell

Citaat van: katwax op augustus  7, 2014, 15:42:29
Zal hem maar op mijn lijstje zetten.

Zeker de moeite waard om hem op je lijstje te zetten. Gave serie en binnenkort Season 3   :pompom: Trailer staat online.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

modde239


mradem


Kjelt


riwi

Ik heb van de Killing nog niks gezien. Maar ik heb net de deense versie Forbrydelsen binnen. Die is toch beter dan de amerikaanse versie? Of moet je ze allebei zien?

Verder volg ik under the dome, the last ship, beide matig maar wel vermakelijk. Afgelopen weken Hemlock Grove gekeken 2 seizoenen. Wel aardig met Famke Janssen. En ik ben eindelijk met Falling Skies begonnen : S1 gekeken, S2 begonnen. Die is best leuk moet ik zeggen.

Vikings vond ik goed. Heb S1 en S2 vlot achter elkaar gekeken.
Met Suits moet ik S4 nog beginnen. Wordt wel meer van het zelfde vind ik, maar blijft toch wel aardig.

Arrow heb ik 1.5 seizoen van gezien, maar die laatste helft van S2 hik ik tegen aan. Is ook matig geacteerd en verhaallijn maar zo zo.

Op de to do list staan naast Falling Skies en Forbrydelsen nog :
Banshee, Defiance, Grimm, Utopia S2, Fargo, From Dusk till Dawn en the Following S2.

Person of Interest moet ik ook nog weer eens oppakken. Ben in S1 blijven steken ergens, maar wat ik zo lees zou dat steeds beter worden. Heb wel compleet tot S3 staan nog.


Kjelt

F*ck ik dacht dat dit over Forbrydelsen ging, dit is dus S4 van de amerikaanse serie? Nog niets van gezien inderdaad.

mradem

Dit is idd de Amerikaanse versie. Is net als de Deense top hoor. Ik heb persoonlijk meer met de us hoofdrolspelers.

LuPo

Zowel de Deense als Amerikaanse versie van The Killing wil ik nog gaan kijken!

J0ell

Zag gisteren wat langs komen op FOX over season 3. Zag er veel belovend uit! Misschien ook maar eens met die serie beginnen.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Xstream

Vikings S2 ook gekeken, goede serie waar je ook zo weer doorheen bent :)
Person of Interest S3 ook gekeken. Halverwege S1 was ik afgehaakt, zag er niet zoveel potentie in, toch weer opgepakt en warempel, het wordt per seizoen beter.

Suits begint me nu ietwat te vervelen. Het blijft wel heel erg hangen in 't zelfde concept zonder echt spannende ontwikkelingen met zoals eerder al gezegd een zooi steeds minder boeiende powerwalks en talks.

24 nieuwe seizoen gekeken, toch wel weer leuk :) Maar ook niet echt vernieuwend (helaas).

Game of thrones S4, beste seizoen tot nu toe!

Archer kijken ik zo nu en dan tussendoor, top :)

Black Sails S1 met enige moeite doorheen gekomen. De potentie zit er wel (concept sowieso), maar ze doen er te weinig mee.
Californication S7, weer meer van hetzelfde maar is nu ook klaar.

Misfits S5, blijft een top vermakelijke serie :)

Orphan Black S2, mwoah ... zit niet zoveel meer in na 't best sterke S1.

Sillicon Valley, leuke wegkijker :)

The 100, had ik echt 0,0 van verwacht, op aanraden van iemand toch maar een kans gegeven, en dat viel me alles mee.

Hell on wheels is weer begonnen zag ik, leuk!

Halverwege Shameless en Justified laatste seizoenen nu, maar begin wat interesse te verliezen. Waren een paar seizoenen top :)

Louie S4 ligt ook op de plank, misschien wel de beste comedy van de laatste paar jaar, samen met Curb Your Enthusiasm.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

John Aries

Citaat van: Xstream op augustus  9, 2014, 21:10:18

Louie S4 ligt ook op de plank, misschien wel de beste comedy van de laatste paar jaar, (...).

Ja, Louie is geweldig. Vooral het eerste seizoen. Er is nog een serie rondom Louie CK: "Lucky Louie" een traditionele sitcom met Pamela Adlon. Best aardig ook.
SOTA | Lyra | Bryston | Relco

Xstream

Citaat van: John Aries op augustus  9, 2014, 23:02:01
Ja, Louie is geweldig. Vooral het eerste seizoen. Er is nog een serie rondom Louie CK: "Lucky Louie" een traditionele sitcom met Pamela Adlon. Best aardig ook.
Die heb ik ook gezien idd. Best maffe serie.
Inmiddels S4 van Louie gekeken, wat een afknapper. Minste seizoen tot nu toe.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Martinus

Citaat van: Xstream op augustus 14, 2014, 21:06:52
Die heb ik ook gezien idd. Best maffe serie.
Inmiddels S4 van Louie gekeken, wat een afknapper. Minste seizoen tot nu toe.

voor mij waren 1 en 2 super, daarna slappe hap... ben dan ook gestopt met kijken.
............

John Aries

Het werd na de eerste twee seizoenen allemaal wat surrealistischer en ongemakkelijker, wat minder gericht op humor. Ik blijf het een hele toffe serie vinden, maar inderdaad S3 en S4 zijn minder.

SOTA | Lyra | Bryston | Relco

JB81

Kijkt er iemand ook naar The Americans? Wij hebben net seizoen (op 1 aflevering na) gekeken en vinden dit ook wel erg goed!

mradem

Ja ik vind het ook een topper! Ik heb net een oudere (2010) gekeken 'Luther' en die vond ik ook wel de moeite waard!

Hanky Panky

Citaat van: JB81 op augustus 15, 2014, 10:39:07
Kijkt er iemand ook naar The Americans? Wij hebben net seizoen (op 1 aflevering na) gekeken en vinden dit ook wel erg goed!

Jazeker, een echte topper.

Tyrant is trouwens ook erg goed.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Joris1971

De serie Jericho op netflix, nog 1 aflevering...

Ga daarna The Killing kijken.

snicky


Citaat van: Joris1971 op augustus 15, 2014, 19:52:00
De serie Jericho op netflix, nog 1 aflevering...

Ga daarna The Killing kijken.


Heel erg jammer dat ze de stekker uit deze serie hebben gehaald!!
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

Hanky Panky

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Martinus

Citaat van: JB81 op augustus 15, 2014, 10:39:07
Kijkt er iemand ook naar The Americans? Wij hebben net seizoen (op 1 aflevering na) gekeken en vinden dit ook wel erg goed!
S2 is ook ijzersterk, mooi gemaakte serie met echte feiten.
............

Joris1971

Citaat van: snicky op augustus 15, 2014, 20:23:21

Heel erg jammer dat ze de stekker uit deze serie hebben gehaald!!

Verdomme, ook al de zoveelste serie die je eigenlijk voor piet snot zit te kijken...net als bij Survivors

Ben nu bij de laatste aflevering van Jericho van seizoen 2, op google vind je wel info dat seizoen gerealesed is..

Cuball