Nieuwe Foto's

Gestart door Vincent, juli 6, 2003, 19:14:25

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erik van Voorst (in memoriam)

Ik denk dat je isolatiemateriaal voor een ongekend rustig geluidsbeeld zorgt...echt compromisloos.

Bij mij was het in ieder geval TOP  (ik gebruik hetzelfde)

Groetjes
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Vincent

Het helpt eecht zeker.. alleen is het nu misschien iets te rustig geworden...

Daarom ga ik in me volgende ruimte alles eerst netjes opmeten vooradt ik met dit soort isolatiemateriaal aan de slag ga.

Johan Van Gompel

Welk isolatiemateriaal? Ik volg even niet meer.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Vincent

Het noppen schuim dat aan de muren zit aan de zijkanten en de voorkant

Johan Van Gompel

Citaat van: Vincent op september 10, 2003, 14:28:34
Het noppen schuim dat aan de muren zit aan de zijkanten en de voorkant

Ah... Staan in een andere thread misschien foto's en een beschrijving van wat je precies gedaan hebt?
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Vincent

Nieuwe aanwinsten

Philips 963SA

en een:

Marantz SR12

Ik is happy..

Vooral op multichannel isde SR12 superieur aan de 8200 die ik had ... het geluid komt er nu met zo'n gemak uit.. de beleving is veel beter geworden..


Vincent

Nieuwe aanwinsten

Philips 963SA

en een:

Marantz SR12

Ik is happy..

Vooral op multichannel isde SR12 superieur aan de 8200 die ik had ... het geluid komt er nu met zo'n gemak uit.. de beleving is veel beter geworden..

Pb

Hallo,

Ik begrijp jij is happy ;D ;D

Pb
Stereo: Devialet, Marten
HT: Front loos, 99.25MKII, Focal SIB, Marantz 8801

Vincent

Hehe ;)

Ja het heeft even gedurud maar ja dan heb je ook wat :)

Rogier1988

Zeer mooie apparatuur!!!! 8) :o


Mvg
Rogier

Vincent

Thanx...  Versterker moet nog wel een beetje inspelen hij gaat iig steeds beter klinken dus dat is alleen maar goed :)

BOUBOU

Heey Vincent,

Mooi setje man..... ;D

Ga je nu trouwens in A'hem wonen ivm. je werk?

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Vincent

nee waarschijnlijk in utrecht moek nog even kijkne of ik daar blijf werken... moet eerst nog ff iets afbetalen ;)


marz01

gerbuik je de sr12 nu ook voor stereo of is de nad gebleven?
pana 65st50E , b&w m1,velodyne spl1000ultra, apple tv4, synlogy ds216j, yamaha rx-v673, subdude

Vincent

Nee de Nad heeft het veld moeten ruimen heb hem nog wel steeds misschien ene keertje gebruiken als versterker voor bassshakers..

Hertog_Martin

Hey Vincent,

Daar is je SR12 dan eindelijk :) gefeliciteerd ermee :)

Hoezo ga je ergens anders wonen? het huis uit?

Groeten,
Martin
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

Vincent

Ja het heeft even geduurd maar na lang regelen dan eindelijk voor mekaar..

Ja als ik mijn studie heb afgerond ga ik verhuizen naar utrecht.... Volgende aanschaf wordt een projectiescherm.. maar dat duurt voorlopig nog wel even.

Grtz

Vincent

Bjorn

mooi spul hoor vincent, ben erg jaloers op je sr12... Nu idd nog een projectiescherm, dat laken kan echt niet meer :P

Wat studeerde je ook alweer trouwens?

Vincent

MBO Management.. Had al een tijdje gelden klaar moeten zijn mar ja ben vrij lui ;)

SR12 is echt top hjij gaat oo ksteeds beter klinken.. dus zeker een hele vooruitgang

Richi

Hoi Vincent,

Leuk om te horen dat de SR-12 jou ook zo goed bevalt. Leuke set heb je trouwens.

Groet,
Richard
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Vincent

Nieuwe fototjes

Nieuwe aanwinst:

Podium gebouwd met 3 spotjes en 3 bassshakers

Vincent


Rappie

ziet er leuk uit, maar waarom de barco niet aan het plafond ?

En waar zitten de spotjes ?
Eigenaar van Paulthé

Jean Pierre

Staat geloof ik wat eerder in het topic. Btw kan dat wel dat het zo dicht bij elkaar staat die barco en scherm? lijkt niet meer dan 2 meter.

Vincent

Zo uit mijn hoofd is het 2.71.. :)

Hij hangt nog niet aan het plafond om dat dat niet kn aanegzien dan de zolder een verdieping naar beneden komt. :)

En ik ga ook snel op mezelf wonene (jaja nog steeds in de planning :) ) en dan voind ik he tzonde om half mijn kamer er voor te verbouwen

Grtz

Vincent