Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sailor Jan

Have Fun!

Deze stond in mijn agenda maar helaas geen tijd!
Wees lief voor jezelf

Sirius666

Het zal niet voor het eerst zijn dat een afgegeven code ietwat overdreven is voor bepaalde delen in het land. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat nu het geval is hoor, veiligheid voor alles.

chansig

Meer dan 300 ongelukken...dus ws wel terecht.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sirius666

Morgen 'moet' ik zelf vanaf A'dam naar Vaassen. Vrouwlief thuis zegt nee. Ik ga een monitor van iemand overnemen dus dat zal bij 'ja' blijven denk ik. Het gros zit ik op de A1/A50, moet te doen zijn.

Hoe presteren de D&D's daar?

chansig

Inmiddels thuis en het was er gezellig druk. Organisatie was ontspannen en goed. Muziek werd erg mooi weergegeven. Dus wat mij betreft een prima demo middag.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

Vanuit Den Haag vond ik het ook wat te spannend. Grote kans dat het goed zou gaan, maar wat als je nou net die kleine kans treft? Goed dat je het naar je zin hebt gehad! :thumbs-up:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

i2Paq

Ik heb de reis vanuit Noord-Holland ook niet ondernomen.

Baal wel maar wilde geen risico lopen al is het een lease auto.

Komt vast nog wel een kans.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

djoeri

Vandaag ook even geweest woon er praktisch naast. Het was er gezellig druk en wat me opviel allemaal jongens van rond de 30 die zeer enthousiast met audio bezig zijn!

De 8M was goed, maar merkte dat de 8C er toch een schep bovenop deed. Er komt ook een roon integratie, kun je gaan testen met utp kabels ;)

Gr Djoeri

chansig

Precies genoeg mogelijkheden voor de nerveuze audiofiel.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

#4385
 ;D [audiophilia nervosa]
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

djoeri

Cat5e, Cat6, Cat6a, Cat7, gewone connector, zilver connector of toch rodium!
Genoeg mogelijkheden zou ik zeggen.

Klinken ze bij jou net als vandaag bij bbg? Of hebben ze een andere software instelling?

Groet Djoeri

chansig

De 8M klonk vandaag beter. In de mijne zit een andere unit, er moet dus nog een (dode kamer) meting gedaan worden en de filterinstellingen worden dan vervolgens aangepast. Dan zal die ws net zo of beter klinken dan vandaag.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

minplus

Dat kurk zou best mooi kunnen werken, Hans.
De allermooiste huiskamerakoestiek die ik ooit waargenomen heb was hier met zo'n 60 vierkante meter riet tegen het schuine dak. Waanzinnig mooi.
Ik denk dat een kurkpaneel vergelijkbaar zal verstrooien als een rietmat.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Robiwan

Stekkerblok van bamboe is de ultieme upgrade, alles wordt zoveel beter..... :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

YamahaRXV

Citaat van: chansig op januari  8, 2017, 15:41:00
https://www.alpha-audio.nl/2017/01/verslag-dutch-dutch-beter-beeld-en-geluid/

Gr. Hans

Leuk en interessant stukje en filmpje  :thumbs-up:
Ik word eigenlijk steeds nieuwsgieriger om de D&D 8M eens goed te kunnen beluisteren...
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: Robiwan op januari  8, 2017, 16:32:52
Stekkerblok van bamboe is de ultieme upgrade, alles wordt zoveel beter..... :D

Zou het...?? Hans kan het ons binnenkort wel melden denk ik  :)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

chansig

Snap ik... :D

Je bent welkom...het is nu eigenlijk al wel goed. Wordt alleen maar beter. :D

Bamboeh (woordgrapje) blok van Onder13 gaat hier inderdaad op visite komen. Nieuwsgierig als dat ik ben wil ik die erg graag beluisteren... :crazy: :crazy:

Zal ik jullie samen uit nodigen zonder dat jullie het weten ?  :D :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

lynch1979

Citaat van: YamahaRXV op januari  8, 2017, 17:19:32
Leuk en interessant stukje en filmpje  :thumbs-up:
Ik word eigenlijk steeds nieuwsgieriger om de D&D 8M eens goed te kunnen beluisteren...

Zeker een keer doen, heb ze bij Abel gehoord en was zeer onder de indruk  :)

lynch1979

Citaat van: chansig op januari  8, 2017, 17:22:43
Snap ik... :D

Je bent welkom...het is nu eigenlijk al wel goed. Wordt alleen maar beter. :D

Bamboeh (woordgrapje) blok van Onder13 gaat hier inderdaad op visite komen. Nieuwsgierig als dat ik ben wil ik die erg graag beluisteren... :crazy: :crazy:

Zal ik jullie samen uit nodigen zonder dat jullie het weten ?  :D :D

Gr. Hans

:D als je het dan helemaal goed wil doen, verwacht ik ook wel een uitnodiging  :P

Martin!!!

Ik zou het zeker doen Hans, gezellig Yamaha en Lynch erbij. Onder013  zal er zeker geen problemen mee hebben....

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

mainly British stuff

YamahaRXV

Citaat van: chansig op januari  8, 2017, 17:22:43
Snap ik... :D

Je bent welkom...het is nu eigenlijk al wel goed. Wordt alleen maar beter. :D

Je uitnodiging neem ik zeker aan, ben echt wel benieuwd aangezien ik in het verleden al het plan had om met actieve speakers te gaan spelen.
Het betrof destijds de Adam Audio Tensor Gamma mk1 waar ik mee bezig was en die toen erg goed vond klinken.


Citaat van: chansig op januari  8, 2017, 17:22:43
Bamboeh (woordgrapje) blok van Onder13 gaat hier inderdaad op visite komen. Nieuwsgierig als dat ik ben wil ik die erg graag beluisteren... :crazy: :crazy:

Zal ik jullie samen uit nodigen zonder dat jullie het weten ?  :D :D

Gr. Hans

Een soort van ''blind date'' ?  :D

Nee, ik denk dat het beter is dat jullie in een wat kleiner en meer ''intiem'' comité de magie van het bamboe gaan beluisteren  ;D
Je mag wel Vik de groeten doen als hij meekomt  ;)

Heb hier alvast een mooi forum avatar plaatje voor je als je straks helemaal ''om'' bent....










Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Martin!!!

Jammer Jan........

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

mainly British stuff

chansig

Jullie zijn allemaal welkom. Daarnaast wil ik best wel wat verdienen...binnen een uur zijn jullie de grootste vrienden. Heeft mede met mijn uur prijs te maken (150 euro per uur).. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.