Mijn weg richting audio-walhalla: de laatste loodjes?

Gestart door HuubF, januari 14, 2018, 15:55:52

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Leeuwarden

Jemagbestgewoonachterelkaaraantypen,hoor,danwordthetietsmakkelijkerleesbaar.Alvastbedankt.

MarKath

Citaat van: Leeuwarden op januari 19, 2022, 10:50:39
Jemagbestgewoonachterelkaaraantypen,hoor,danwordthetietsmakkelijkerleesbaar.Alvastbedankt.

Hier wordt Bram op het High-End forum ook al over aangesproken en daar is ie nu weg ondanks alle goed bedoelde adviezen.
Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

Leeuwarden

Citaat van: MarcelHLX op januari 19, 2022, 11:39:59
Hier wordt Bram op het High-End forum ook al over aangesproken en daar is ie nu weg ondanks alle goed bedoelde adviezen.

Nou, hier mag Bram blijven hoor. Maar enigzins je conformeren aan hoe een en ander leesbaar te maken zou niet verkeerd zijn. Zo te zien is het een kwestie van niet te vaak op de return toets drukken. Het lukt mij ook, kan hij het ook.

MarKath

Citaat van: Leeuwarden op januari 19, 2022, 11:43:07
Nou, hier mag Bram blijven hoor. Maar enigzins je conformeren aan hoe een en ander leesbaar te maken zou niet verkeerd zijn. Zo te zien is het een kwestie van niet te vaak op de return toets drukken. Het lukt mij ook, kan hij het ook.

Daar is al bijna een topic op het High-End forum over geschreven maar Bram schijnt het niet te lukken.

By the way, hij moet daar niet weg hoor, hij wilde alleen niet zijn teksten aanpassen tot ergernis van een aantal forummers die toch steeds weer een poging deden om Bram zover te krijgen en dat heeft hem doen besluiten om daar te stoppen, ik citeer;

Wet je ik heb het idee dat ik onder cencuur zit dus daar heb ik een gruwelijke hekel aan ....brammetje verlaat dus dit forum.😜

Dus als je Bram hier niet weg wilt hebben, zal je toch zijn verhalen in zijn tekst opbouw moeten accepteren anders is Brammetje hier ook weg.

Tot zover!
Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

Mitch--

Citaat van: Leeuwarden op januari 19, 2022, 11:43:07
Nou, hier mag Bram blijven hoor. Maar enigzins je conformeren aan hoe een en ander leesbaar te maken zou niet verkeerd zijn. Zo te zien is het een kwestie van niet te vaak op de return toets drukken. Het lukt mij ook, kan hij het ook.

Inderdaad, het is zo echt niet te lezen, dit gaat uiteraard over de opmaak en niet de inhoud....
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Cyreg

Misschien is Bram wel dyslectisch en kost zo'n lang verhaal opschrijven nu toch al moeite genoeg??
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > BlackCable Ruhr47  > Furutech e-TP60E > BlackCable Ruhr18 (3510), AH! KB10 (PSU1), BlackCable Ruhr18 (8SE)

bramsat

Kijk het bovenstaande comentaar werd zonder waarschuwing of dreigban....dus annoniem weg gekieperd.

ik noemde dat cencuur....door een mod die gewoon onbeschoft is...want dat flikte hij 3x en dat is de maat vol bij mij.

Want diegene blijft anoniem en dat vind ik onbeschoft.....ik ben 72 heel veel 70+ kunnen niet goed omgaan met een

laptop of pc....is dat een drama? en de reden dat ik weggepoets werd was niet om mijn schrijfwijze of wat dan ook.

Het bovenstaande stuk komt ongeveer overeen...dat was alles....en jawel ik heb een mening die velen niet pruimen

dat is ook zo.Bemerk ik van wij lusten Brammetje niet....en dat groeps gewijze dan vertrek ik....en nee zit 15jr op hifi

forums....en nog nooit 1 ban gehad. >:(
Cambridge CXA61.yamaha S500,nad 7130,aiwa 8700,akai, AIYIMA 07.
AM 2650,philips AH 386 etc.Wharfedale diamond 10.7
Wharfedale evo 4.4.philips mfb 587.sennheiserHD 598
sennh HD 650 dragonfly red en black.LG oled 65 inch 2x

MarKath

Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

HJ

Citaat van: bramsat op januari 19, 2022, 14:35:45
Kijk het bovenstaande comentaar werd zonder waarschuwing of dreigban....dus annoniem weg gekieperd.

ik noemde dat cencuur....door een mod die gewoon onbeschoft is...want dat flikte hij 3x en dat is de maat vol bij mij.

Want diegene blijft anoniem en dat vind ik onbeschoft.....ik ben 72 heel veel 70+ kunnen niet goed omgaan met een

laptop of pc....is dat een drama? en de reden dat ik weggepoets werd was niet om mijn schrijfwijze of wat dan ook.

Het bovenstaande stuk komt ongeveer overeen...dat was alles....en jawel ik heb een mening die velen niet pruimen

dat is ook zo.Bemerk ik van wij lusten Brammetje niet....en dat groeps gewijze dan vertrek ik....en nee zit 15jr op hifi

forums....en nog nooit 1 ban gehad. >:(
Steeds gekker hier. Een aantal wil graag iets vinden om te vinden en te zeiken om het zeiken, helaas vaak dezelfde personen[emoji38]
Bram blijf lekker je ding doen ik lees het graag[emoji109]

vanzomereng

Bram,

Ik prefereer ook een schrijfstijl zonder onnodige witregels maar als dit voor jouw wat problematisch is,
zou ik zeggen, lekker doorgaan zo op jouw manier en dan schik ik me wel een beetje in, zijn wel ergere dingen om me druk over te maken.

Vergeet niet Bram, dat vele hiero naast gouden oortjes ook gouden oogjes hebben en nu ten eindeloze raad zijn, hoe deze "hobbel" nu weg te tweaken is.

Dus Bram, voel je gewoon welkom hiero en gewoon doorgaan   ;)
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

HuubF

Ik heb daarnaast ook nog een gouden keutel, maar aan de tekstopmaak van Bram ben ik al lang gewend hoor!  :worship:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

minplus

Hoe iemand iets schrijft is belangrijk voor mensen met leesproblemen.
Wat iemand schrijft is vaak heel zinnig, ook al snappen mensen met leesproblemen soms iets niet.
Maar Bram levert veel zinnige info.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

vanzomereng

Citaat van: minplus op januari 19, 2022, 17:35:18
Hoe iemand iets schrijft is belangrijk voor mensen met leesproblemen.
Wat iemand schrijft is vaak heel zinnig, ook al snappen mensen met leesproblemen soms iets niet.
Maar Bram levert veel zinnige info.
Verder nog het volgende, ik probeer altijd m.b.t. de postings van iedereen, vooral de context goed te begrijpen en daarom
is het belangrijk om ook goed tussen de regels door te kunnen lezen en laat dit nu toevallig bij Bramsat zeer vlotjes verlopen  :D
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Kwabbernoot

Citaat van: minplus op januari 19, 2022, 17:35:18
Hoe iemand iets schrijft is belangrijk voor mensen met leesproblemen.
Wat iemand schrijft is vaak heel zinnig, ook al snappen mensen met leesproblemen soms iets niet.
Maar Bram levert veel zinnige info.
Ah, ik heb dus een leesprobleem.  :laugh:

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

minplus

Citaat van: Kwabbernoot op januari 19, 2022, 19:12:46
Ah, ik heb dus een leesprobleem.  :laugh:

Blijkbaar. :D
Maar trek het je niet aan, hebben veel mensen last van.  :)
Sommigen hebben last van veel ergere dingen...
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

addesmo

Citaat van: VANZOMERENG op januari 19, 2022, 18:37:30
Verder nog het volgende, ik probeer altijd m.b.t. de postings van iedereen, vooral de context goed te begrijpen en daarom
is het belangrijk om ook goed tussen de regels door te kunnen lezen en laat dit nu toevallig bij Bramsat zeer vlotjes verlopen  :D
Dat van tussen de regels is natuurlijk de ultieme humor........daar staat namelijk niets ;D

sschot

Citaat van: addesmo op januari 19, 2022, 22:06:36
Dat van tussen de regels is natuurlijk de ultieme humor........daar staat namelijk niets ;D

Dan moet je beter lezen  ;D
NAD M10 V2 | SA Bonn N8 + Studer900 LPSU | KEF R3 + Focal F900 | REL T5i | Supra MD06 EU/SP MKIII | Supra Lorad SPC | Atlas Hyper 3.5

bramsat

Citaat van: MarcelHLX op januari 19, 2022, 14:42:31
Volhouden hier Bram!

Kijk Marcel jij dacht dat ik met het woord cencuur....dat het dan over over mijn schrijfwijze ging....alleen dat was niet het geval.

Dus je slaat dan de plank mis...ik vertel dan de ware reden, dan denk jij shit dat wist ik niet, je draait dan 180 graden om

en zie plotseling....volhouden Bram! Ik persoonlijk verlaat een forum en dat laat ik achter mij dus daar praat ik niet over.

En zo hoort het! .....want op elk gewezen forum waar ik was, die kom ik hier ook tegen....toch?

En voor je het in de gaten heb krijg je hommeles. zo werkt dat vaak....Kijk op dat andere forum heb ik 1 persoon op de

korrel die ik niet ken.....en met de rest is dat niet aan de orde...en nogmaals over mijn schrijfwijze word ik al 10 jr

achtervolgd...dus alles went....Huub ik zal jouw topic niet langer vervuilen.....alleen ik was niet de aanstichter.sorry.
Cambridge CXA61.yamaha S500,nad 7130,aiwa 8700,akai, AIYIMA 07.
AM 2650,philips AH 386 etc.Wharfedale diamond 10.7
Wharfedale evo 4.4.philips mfb 587.sennheiserHD 598
sennh HD 650 dragonfly red en black.LG oled 65 inch 2x

twani

Ik kan Bram prima volgen. Niks aan veranderen en vooral blijven Bram. :)

Fletse HT forummers hebben we er al genoeg van....

HuubF

Citaat van: bramsat op januari 19, 2022, 22:27:46
....Huub ik zal jouw topic niet langer vervuilen.....alleen ik was niet de aanstichter.sorry.

Nee joh je vervuilt niet.  :wub:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

MarKath

Citaat van: bramsat op januari 19, 2022, 22:27:46
Kijk Marcel jij dacht dat ik met het woord cencuur....dat het dan over over mijn schrijfwijze ging....alleen dat was niet het geval.

Dus je slaat dan de plank mis...ik vertel dan de ware reden, dan denk jij shit dat wist ik niet, je draait dan 180 graden om

en zie plotseling....volhouden Bram! Ik persoonlijk verlaat een forum en dat laat ik achter mij dus daar praat ik niet over.

En zo hoort het! .....want op elk gewezen forum waar ik was, die kom ik hier ook tegen....toch?

En voor je het in de gaten heb krijg je hommeles. zo werkt dat vaak....Kijk op dat andere forum heb ik 1 persoon op de

korrel die ik niet ken.....en met de rest is dat niet aan de orde...en nogmaals over mijn schrijfwijze word ik al 10 jr

achtervolgd...dus alles went....Huub ik zal jouw topic niet langer vervuilen.....alleen ik was niet de aanstichter.sorry.

Hallo Bram, nee dat wist ik niet.

En dat volhouden wat ik hier heb geschreven is meer een hart onder de riem om je niet door een ieder uit het veld te laten slaan.

Ga zo door.

Groeten,
Marcel
Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

Leeuwarden

Nou, ik heb kennelijk wat losgemaakt :blink: We weten nu in ieder geval meer over Bram. Dus maar weer door met de dagelijkse gang van zaken!

Vanmiddag maar even horen hoe BOOS Tim Hofman is...

katwax

Er moest iets in het topic, want Huub spreekt over simpele voeding en microrendu.
Toch tijd om die luidsprekers is te vervangen  ;D
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

HuubF

Citaat van: katwax op januari 20, 2022, 10:29:43
Er moest iets in het topic, want Huub spreekt over simpele voeding en microrendu.
Toch tijd om die luidsprekers is te vervangen  ;D

Haha nou daar heb ik voorlopig geen geld voor.  ;)
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)