Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ronin79

idd. Achievements vind ik wel geinig. Leuker als die trophies van de PS3.
misschien komt dat door die plaatjes, en de scores die erbij zitten  ;)

Jeroen de Waal

 Ik vind de trophies beter. Bij 360 is het meestal gewoon tot 1000g terwijl je bij de ps3 een platinum krijgt.
Daarnaast werkt Steam ook in aantal trof. Ipv in punten te tellen. Jammer dat de 360 ook niet in aantal telt.


Jeroen.

Ronin79

Ik vind het wel mooi zo.  ;)

De achievements gaan wel verder als de 1000. Meetal worden die uitgebreid (bij een DLC) tot max 1750, zoals bijvoorbeeld bij Gears of War 2.
Ook zijn de achievement punten van de downloadable games omhoog gegaan. Van 200 naar 400.



Jeroen de Waal

Ja begrijp het wel met die punten.

Ik denk dat mijn voorliefde ook komt doordat ik veel op Steam speel en daarbij is de werkwijze van de achievements hetzelfde als de trophies.


Jeroen.

djaxx

Geen tijd aan verspillen Jeroen, het is een fanboy  :devil:

Zefanja

Citaat van: djaxx op maart 16, 2012, 20:21:59
Geen tijd aan verspillen Jeroen, het is een fanboy  :devil:

Ooeeehh die was onder de gordel  :devil:
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Ronin79

#2756
Gelukkig heb ik aardig wat kl*te :P

Een fanboy ... wellicht wel.

Ik heb beide consoles, maar ook alle vorige heb ik gehad.
Maar de 360, ondanks zijn flaws (stofzuiger geluid, dus heb ik de voeding aangepast ... lees; gesloopt), is veruit mijn favoriet.

Uitleggen waarom hoeft niet, dat kunnen jullie (afgezien van de geweldige stabiele online functies  :P) zelf wel raden.  ;D

djaxx

Citaat van: SillentWolf op maart 17, 2012, 00:29:33
Gelukkig heb ik aardig wat kl*te :P

Een fanboy ... wellicht wel.

Ik heb beide consoles, maar ook alle vorige heb ik gehad.
Maar de 360, ondanks zijn flaws (stofzuiger geluid, dus heb ik de voeding aangepast ... lees; gesloopt), is veruit mijn favoriet.

Uitleggen waarom hoeft niet, dat kunnen jullie (afgezien van de geweldige stabiele online functies  :P) zelf wel raden.  ;D

;D :P

Jeroen de Waal

Citaat van: SillentWolf op maart 17, 2012, 00:29:33
Gelukkig heb ik aardig wat kl*te :P

Een fanboy ... wellicht wel.

Ik heb beide consoles, maar ook alle vorige heb ik gehad.
Maar de 360, ondanks zijn flaws (stofzuiger geluid, dus heb ik de voeding aangepast ... lees; gesloopt), is veruit mijn favoriet.

Uitleggen waarom hoeft niet, dat kunnen jullie (afgezien van de geweldige stabiele online functies  :P) zelf wel raden.  ;D

Uitleggen hoeft niet? En toch doe je dat eigenlijk wel  :devil: ;)

Herhaaldelijk lees ik het argument over dat Live stabiel is itt SEN/PSN. SEN heeft er inderdaad een tijd uit gelegen vanwege een groot veiligheidslek. Buiten dat heeft het ook geweldige stabiele online functies.
Maar ja waar de PS3 dan weer beter in is, is het beveiligen van het systeem. +3.5x versies zijn (nog) niet te hacken, dit itt het lekke mandje dat Xbox 360 heet.

Tuurlijk hoor je daar mensen niet over klagen want velen willen illegale games spelen. Feit is wel dat de 360 daarin absoluut niet stabiel is.

Ik ga mij verder niet vermoeien met 360 vs PS3. Ieder heeft zijn eigen persoonlijke voorkeur....gelukkig.


Jeroen.

Hup en nu weer verder met Dead Island. Veel negatieve reviews over maar vermaak mij eigenlijk kostelijk hiermee.

Ronin79

#2759
Je hebt gelijk. De 360 was snel te kraken.

Er gaan geruchten dat de 720 ergens op de E3 in 2013 te zien zal zijn, en wellicht gebruik gaat maken van flashkaartjes.
Dit zal illegaal games spelen, terug moeten dringen.

Wat ook kan; is een deel van de game op een schijfje zetten ... de rest via cloud diensten downloaden.
Ik hoop op het eerste, dan zijn we ook van dat gehannes met die schijfjes af.

Er gaan zelfs geruchten; dat het niet meer mogelijk gaat zijn om; 2e hands games op een andere console te spelen.
Dus door verkopen zal ook geen zin meer hebben (wat ik toch al nooit doe).
Maar misschien gaan ze het toch nog anders doen. Het blijven immers geruchten, die op het net rondwaaien.  ;)

Ben benieuwd.

Wat Dead Island betreft;

De game heb ik voor de 360 nog in het plastic zitten.
Op de PC had ik hem al wel wat uren gespeeld.

Vermakelijke game, niks mis mee.  ;)

Starscream

Ik heb heel veel zin om Rayman 3 HD over 4 dagen te kunnen spelen :), dat word mijn eerste game die ik zelf van het PSN haal.
Ik weet dat veel gamers Rayman 2 leuker vonden, maar ik zelf mag deze game meer. Dat komt waarschijnlijk door de sfeer en door het verhaal. Ik heb Rayman 3 onwijs veel gespeeld op de ps2:), heb er zin in!

Snutchz



..Raid Mode  8) ..en die laatste twee achievements voor AW'sAN zijn friggin' pittig  :crazy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Citaat van: Snutchz op maart 17, 2012, 12:41:04
en die laatste twee achievements voor AW'sAN zijn friggin' pittig  :crazy:

Alan Wake DLC of wa?


Jeroen.

Jeroen de Waal

Wellicht een leuke app voor Android users en fervent pc gamers....

Kainy


Jeroen.

Starscream

Citaat van: Jeroen de Waal op maart 17, 2012, 14:04:14
Wellicht een leuke app voor Android users en fervent pc gamers....

Kainy


Jeroen.

Ziet er wel grappig uit Jeroen! Nooit van gehoord om eerlijk te zijn.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Zefanja

Zojuist ontvangen voor de Xbox360  ;D
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Ronin79

Wat heb jij ontvangen ? nu maak je me nieuwschierig  ;)

Zefanja

Citaat van: SillentWolf op maart 21, 2012, 14:21:53
Wat heb jij ontvangen ? nu maak je me nieuwschierig  ;)

Zie je de afbeelding niet?
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Ronin79

#2769
Ik ben bang dat niemand dat ziet  ;)
Alleen een gele smiley ... wacht eens .... Pacman  :P

Jumping Jack

Ninja gaiden 3 (als je quote zie je de link)  ;)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Ronin79

#2771
Die poppetjes die erbij zitten  8)

Zefanja

Ow stom van me, maar idd Ninja Gaiden 3 collectors edition  ;D
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Ronin79

Maakt niet uit.

Ziet er goed uit. Veel plezier met de game  ;)

Starscream

Zo, net effe met me ouwe roestbak fiets (joke) naar het dorp gefietst voor het dorp om een 20 Euro Playstastion Network kaart te halen om 20 euro in me PS portemonee te doen, waarom? Om Rayman 3HD voor de ps3 te halen! Mijn eerste PSN aanschaf :), en aangezien dat 10 euro koste (ja, Sony verkoopt volgens mij niet 10 euro kaarten... pff) heb ik nog wat money over voor de nieuwe DLC pakket van Battlefield 3.

Nu dus effe Raymanen :)