Huize Dirc

Gestart door Dirc, december 10, 2007, 09:30:08

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirc

Citaat van: Raphie op mei 31, 2010, 23:10:26
precies €900 @ 35% marge, een prosituee moet er langer voor werken...

Serously? Hoe weet jij dat?

Dirc

Citaat
Thank you for your interest for usher product. The x-616 is 650 . Also available Be-616 that incorporate Beryllium Tweeter which is 1050. Delivery price is 35. If you need more information about those products please call on this number 

Hmm hebben ze die ook al met beryllium!?!?!?
Shit dat wordt doorsparen als ik die zou willen. Weet alleen nog niet of het de moeite is bij een center.

Zowieso van de week nog eens goed luisteren of ik de center mis. Wellicht bij films, daar heb ik nog geen tijd voor gehad.

Robbert54

Citaat van: Dirc I op mei 31, 2010, 23:32:08
Hmm hebben ze die ook al met beryllium!?!?!?
Shit dat wordt doorsparen als ik die zou willen. Weet alleen nog niet of het de moeite is bij een center.

Zowieso van de week nog eens goed luisteren of ik de center mis. Wellicht bij films, daar heb ik nog geen tijd voor gehad.
Denk dat de center dan wel beter zal integreren..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Dirc


Dirc

Lijkt me zeker een discussie waardig, maar graag niet in mijn topic.
Blij dat je er zo over denk S@m, dat een verkoper beter geen centers van 800-900e kan verkopen.

S@m

Citaat van: Dirc I op mei 31, 2010, 20:49:54
die paar knaken zijn er wel bijna 900.

Ik was in de veronderstelling dat je budget voor 'maar' een center in de lijn zou liggen met je budget voor de fronts.

Dirc

De fronts waren 2e hands. De center is 2e hands niet te vinden......en ik noemde toch de x616?

Dirc

Beetje jammer. De verschillende winkels in NL leveren ze niet meer. Ik de UK heb ik 1 leverancier gevonden voor 650 pond.
Als alternatief wordt de be versie aangeboden maar die is rond de 1300 euro wat wel erg veel is voor een center.

Wellicht even kijken of ik een center ga missen en of er wellicht alternatieven zijn...

frank2

Citaat van: Dirc I op juni  1, 2010, 18:36:05
Beetje jammer. De verschillende winkels in NL leveren ze niet meer. Ik de UK heb ik 1 leverancier gevonden voor 650 pond.
Als alternatief wordt de be versie aangeboden maar die is rond de 1300 euro wat wel erg veel is voor een center.

Wellicht even kijken of ik een center ga missen en of er wellicht alternatieven zijn...

bel wenw, hij is de importeur van Usher.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Dirc

Citaat van: frank2 op juni  1, 2010, 19:06:33
bel wenw, hij is de importeur van Usher.

Al gedaan:
Citaat
Hallo Dirk,

De X-616 is niet meer leverbaar.
Laatste verkocht voor 550 euro.
Nieuwe model is X-616 BE voor 1280 euro.


Met vriendelijke groet,
Best Regards,
Mit freundlichem Grüssen,
W&W Audio
Karel Wind
+31-53-4781870

Had ik die van 550 maar :devil:

Audia

Woonkamer: SF Amati Futura | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | Acoustic System Resonators

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Dirc


frank2

klopt, kan ook, ik gebruik al jaren geen center en mis 'm ook niet (heb er ooit wel 1 gehad)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Dirc

lastig testen. ik heb er niet even eentje die ik uit de schuur haal maar op t eerste gezicht mis ik niets met 4.1
wellicht een keer goed luisteren bij een film.

Martijnst1990

Ach, tegen de tijd dat je het geld hebt voor de center heb je al genoeg kunnen testen ;)

Overigens érg mooie speakers zeg!  :inlove:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Dirc

dat zal wel meevallen, maar tegen de tijd dat ik het de meerprijs waard vind...

Audia

Woonkamer: SF Amati Futura | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | Acoustic System Resonators

Dirc

tegen de tijd dat ik de BE versie kan betalen wellicht een goede optie idd

Robbert54

Citaat van: Dirc I op juni  1, 2010, 20:31:07
lastig testen. ik heb er niet even eentje die ik uit de schuur haal maar op t eerste gezicht mis ik niets met 4.1
wellicht een keer goed luisteren bij een film.
je mist niks zeg je, dus waarom testen :turn: straks blijkt dat je dan wel wat mist :plain: wat niet weet, wat niet deert :D ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

martin_2703

Citaat van: Dirc I op juni  1, 2010, 09:10:16
De fronts waren 2e hands. De center is 2e hands niet te vinden......en ik noemde toch de x616?

Hallo Dirc,

Even een belletje naar onze sponser W&W... want ik heb mijn center (BE 616) ingeruild en weet niet of hij deze al kwijt is?

Groet en succes

Dirc

Als je mij even PM'med voor hoeveel, dan weet ik of ik een mooie prijs krijg.

gr

S@m

Citaat van: Dirc I op juni  2, 2010, 11:30:37
Als je mij even PM'med voor hoeveel, dan weet ik of ik een mooie prijs krijg.

gr

Flauw zeg...dat hangt van zoveel factoren af. Wat is bijv. teruggekocht....

Dirc

Citaat van: S@m op juni  2, 2010, 11:32:28
Flauw zeg...dat hangt van zoveel factoren af. Wat is bijv. teruggekocht....

Kan ik jou niet definitief bannen uit mijn topic?

S@m

Citaat van: Dirc I op juni  2, 2010, 11:33:27
Kan ik jou niet definitief bannen uit mijn topic?

Alleen omdat ik je soms confronteer met iets wat niet in je straatje past..?