hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

hifiman

Citaat van: riwi op december 15, 2011, 16:09:39
Ik ben benieuwd naar het resultaat met de lamp. Heb je bij die vervangjelampje site besteld?
Ja dat klopt, ik ben in afwachting van een bevestiging van verzending...

williams

Vandaag even bezig geweest met een kleine uprade voor Ronald zijn hometheater.
Ik heb 2 nieuwe panelen gemaakt van mdf 9mm en deze met zwart plakvilt bekleed.
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

hifiman

O joh, ze zijn al klaar  :o Helemaal geweldig  :wub: , harstikke bedankt   :satisfied: en tot morgen!   :coffee:

Volgend weekend (dit weekend komt het er niet van) op zoek naar gordijnrails en indien ik slaag de boel gelijk ophangen. Voor degenen die het nog niet begrepen hadden, deze panelen gaan mijn masking gordijntjes vervangen.  :wub:

Groetjes,

Ronald

hifiman

Citaat van: Audioloog op december 15, 2011, 17:49:50
Ja dat klopt, ik ben in afwachting van een bevestiging van verzending...
De nieuwe projectorlamp zit er overigens al een paar weken in en doet het prima  ;)

riwi

Goed nieuws dus die lampen.

Mooie nieuwe masking panelen. Ziet er strak uit. Die William die kan dat wel  8)

hifiman

Citaat van: riwi op januari  6, 2012, 19:07:32
Goed nieuws dus die lampen.
Inderdaad, een originele lampmodule voor een hele nette prijs  :)

Citaat van: riwi op januari  6, 2012, 19:07:32
Mooie nieuwe masking panelen. Ziet er strak uit. Die William die kan dat wel  8)
:worship:

Erik van Voorst (in memoriam)

HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Kjelt

Citaat van: Audioloog op januari  6, 2012, 19:16:40
Inderdaad, een originele lampmodule voor een hele nette prijs  :)
Het is dus een originele JVC module? Dat is mooi voor dat bedrag  :thumbs-up:

reza

Het wordt dus weer eens tijd dat ik langs kom en de boel in levende lijven kom bekijken 8)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

searcher

Citaat van: Audioloog op januari  6, 2012, 18:41:00
O joh, ze zijn al klaar  :o Helemaal geweldig  :wub: , harstikke bedankt   :satisfied: en tot morgen!   :coffee:

Volgend weekend (dit weekend komt het er niet van) op zoek naar gordijnrails en indien ik slaag de boel gelijk ophangen. Voor degenen die het nog niet begrepen hadden, deze panelen gaan mijn masking gordijntjes vervangen.  :wub:

Groetjes,

Ronald

Volgens mij heb ik die nog niet gezien,......karren dus naar D..

                                                                  Gr Searcher



searcher

Citaat van: reza op januari  6, 2012, 20:48:00
Het wordt dus weer eens tijd dat ik langs kom en de boel in levende lijven kom bekijken 8)

Terug in HT land broeder ?  :lookaround:

                                                 gr searcher



reza

Citaat van: searcher op januari  6, 2012, 20:50:49
Terug in HT land broeder ?  :lookaround:

                                                 gr searcher



Niet zelf, dat weet je..
Maar om de broeders van het HT forum niet te vergeten kom ik graag nog langs. Als ik nog steeds welkom ben dan :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

searcher

Reza wie ?  :pompom:



kermit

Citaat van: williams op januari  6, 2012, 17:48:36
Vandaag even bezig geweest met een kleine uprade voor Ronald zijn hometheater.
Ik heb 2 nieuwe panelen gemaakt van mdf 9mm en deze met zwart plakvilt bekleed.

Dat ziet er super strak uit William.  :D Ronald zal er echt blij mee zijn. Ik weet dat Ronald niet helemaal happy is met de gordijnen. Ronald komt er ook nog een motortje bij? Dan zou het helemaal af zijn!. Maar een mooie upgrade hoor!

hifiman

Citaat van: Erik van Voorst op januari  6, 2012, 20:11:16
Gaaf en lekker strak  ;)
Nu nog even strak ophangen  ;) Dat strak is inderdaad het key woord, de gordijntjes kreukelen bij mij enorm en ik heb dat er nooit uitgekregen.

hifiman

Citaat van: Kjelt op januari  6, 2012, 20:13:05
Het is dus een originele JVC module? Dat is mooi voor dat bedrag  :thumbs-up:
Volgens de bon wel ja en zo zag het er ook uit (netjes in een doos met JVC erop enzo).

hifiman

Citaat van: searcher op januari  6, 2012, 20:49:16
Volgens mij heb ik die nog niet gezien,......karren dus naar D..

                                                                  Gr Searcher
Nog heel even geduld Bob, de panelen liggen nog in R..   ;)

hifiman

Citaat van: reza op januari  6, 2012, 20:48:00
Het wordt dus weer eens tijd dat ik langs kom en de boel in levende lijven kom bekijken 8)
Je bent welkom! Op stereo gebied is er ook een flinke stap gemaakt sinds de laatste keer dat je hier was  :music:

Harry HT

Hi,
Citaat van: Audioloog op januari  7, 2012, 09:22:37
Nu nog even strak ophangen  ;) Dat strak is inderdaad het key woord, de gordijntjes kreukelen bij mij enorm en ik heb dat er nooit uitgekregen.
Gewoon iedere week strijken  :D

Zal weer mooi worden zo  O0

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Zaagstra

Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Audiofiel

Citaat van: Audioloog op januari  7, 2012, 09:24:15
Volgens de bon wel ja en zo zag het er ook uit (netjes in een doos met JVC erop enzo).

Ziet de doos er zo uit? http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=98793.0
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman


Kjelt

Citaat van: Audiofiel op januari  7, 2012, 09:28:27
Ziet de doos er zo uit? http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=98793.0
Als de doos er zo uit had gezien dan was het de verkeerde lamp geweest  :D  voor de HD350 is het de 5010.

Audiofiel

Citaat van: Kjelt op januari  7, 2012, 11:50:23
Als de doos er zo uit had gezien dan was het de verkeerde lamp geweest  :D  voor de HD350 is het de 5010.

Lolbroek. Het gaat om de tekst 'Victor Company of Japan'.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: Audioloog op januari  6, 2012, 18:43:12
De nieuwe projectorlamp zit er overigens al een paar weken in en doet het prima  ;)

Al stond er toen op de doos " wrong lamp"  ;)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!