hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Audiofiel

Citaat van: Kjelt op december  7, 2010, 13:12:49
Nog steeds? Als we nou eens bij jou in de buurt gaan wokken dan kunnen we met minstens 8 man ze wel even op hun plek tillen  ;) 
Ik mag hopen dat je dit jaar nog gaat luisteren tenminste? Ik mag trouwens niets zeggen want ben al 1 maand bezig met draden vervangen en opbouwen van de installatie  :D

Nee, dat wordt al snel 2012 voordat ik ga luisteren... :P

Citaat van: Audiofiel op november 23, 2010, 08:44:50
Nee, ze zijn nog niet aangesloten. Ik hoop vandaag de Omega Pre te kunnen aansluiten, de Mono's kunnen pas als ik eerst ruimte kan maken tussen de speakers. Had ik al gezegd dat ik nog een mooi rack te koop heb staan? ;D

;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

SV..S

Citaat van: Kjelt op december  7, 2010, 13:12:49
Nog steeds? Als we nou eens bij jou in de buurt gaan wokken dan kunnen we met minstens 8 man ze wel even op hun plek tillen  ;) 
Ik mag hopen dat je dit jaar nog gaat luisteren tenminste? Ik mag trouwens niets zeggen want ben al 1 maand bezig met draden vervangen en opbouwen van de installatie  :D
ik ga eraan twijfelen of ze er wel inzitten, ik mocht er iig niet in kijken :P




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

riwi

Citaat van: Kjelt op december  7, 2010, 13:12:49
Ik mag trouwens niets zeggen want ben al 1 maand bezig met draden vervangen en opbouwen van de installatie  :D
Ik wilde er niet over beginnen  :withstupid:   :turn:
Maar hoe jij een nieuwe pre-pro 6 maanden in de kast kunt laten staan is mij een raadsel..   :blink: Ik snap het wel hoor : omstandigheden etc. Ik heb makkelijk praten als vrijgezel  ;D

@Ronald : zo zie je maar, er zijn genoeg voordelen te vinden, als je maar zoekt  :thumbs-up:

Kjelt

Citaat van: riwi op december  7, 2010, 13:26:48
Maar hoe jij een nieuwe pre-pro 6 maanden in de kast kunt laten staan is mij een raadsel..   :blink: Ik snap het wel hoor : omstandigheden etc. Ik heb makkelijk praten als vrijgezel  ;D
Ik heb 2 maanden geleden pas mijn laatste eindversterker gevonden  ;) Dan alle kabels vervangen  :'( en afscheid nemen van mijn vertrouwde Denoontje  :blink:

hifiman

Citaat van: Audiofiel op december  7, 2010, 11:05:18
Ik reken in ieder geval wel op de 21e. Lijkt me super leuk, Ronald (gaan we ook even bijkletsen over mijn nieuwste aankopen). 8)
Lijkt mij ook gezellig Arjen, tot dan!  :pompom:

hifiman

Citaat van: riwi op december  7, 2010, 13:26:48
@Ronald : zo zie je maar, er zijn genoeg voordelen te vinden, als je maar zoekt  :thumbs-up:
Ik vind het nog steeds helemaal niks, maar ja het is allemaal nog erg vers en wie weet wen ik er nog een keer aan  :huh2:
Begin in elk geval weer een beetje dit forum mee te lezen  ;)

hifiman

Citaat van: reza op november 29, 2010, 14:40:59
Ik heb even iedereen op 1 grote hoop gegooid ( sorry )

Hier komt uit dat de meeste op de 21ste kunnen :
Audioloog
Riwi
Tiptop
Kjelt
Audiofiel
Garmtz
Reza
Nog even ter reminder! Ik zie jullie de 21e vanaf 19:00  :coffee:  :popcorn:
Heb de mensen in dit lijstje nog even een PM gestuurd.

Zefanja

Hey Ronald
Kwam toevallig langs je topic en zag in je eerste post dat je ook met de paradigms speelt.
Heb je ze nog steeds? Welke zijn het?

Groeten Zefanja
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Audiofiel

Citaat van: Zefanja op december 16, 2010, 15:43:59
Hey Ronald
Kwam toevallig langs je topic en zag in je eerste post dat je ook met de paradigms speelt.
Heb je ze nog steeds? Welke zijn het?

Groeten Zefanja

Met nog dik 8100 posts te lezen weet je dat het antwoord ontkennend is. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

scrutinizer

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman


hifiman

Citaat van: Zefanja op december 16, 2010, 15:43:59
Hey Ronald
Kwam toevallig langs je topic en zag in je eerste post dat je ook met de paradigms speelt.
Heb je ze nog steeds? Welke zijn het?

Groeten Zefanja
Nee die heb ik al vele jaren niet meer.... Was er ook niet kapot van eerlijk gezegd, alleen voor HT vond ik ze wel wat hebben.

scrutinizer

Citaat van: Audioloog op december 16, 2010, 18:32:48
Heb reeds gereserveerd waarbij rekening gehouden met jouw aanwezigheid  ;)
:-X

Gracias, amigo. :-[

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

scrutinizer

Het was gezellig jongens. Leuk jullie ontmoet te hebben, en ik hoop dat de natuur jullie terugreis minimaal beïnvloed. ;)

Lets do it again.Staple Singers Some other place, somewhere, some other time APP ;D

:coffee:

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

riwi

Citaat van: scrutinizer op december 21, 2010, 23:41:39
Het was gezellig jongens. Leuk jullie ontmoet te hebben, en ik hoop dat de natuur jullie terugreis minimaal beïnvloed. ;)

Lets do it again.Staple Singers Some other place, somewhere, some other time APP ;D

:coffee:

Anton.

Zeker weten, het was gezellig vanavond en we hebben lekker getafeld :) Leuk om je ook eens te ontmoeten Anton.

Zowel de heen als terug reis waren volledig fileloos, da's wel zo prettig.
Ik had eerder op de dag al een retourtje Heerlen gedaan met voldoende file voor een week ;)

Tot de volgende keer :)

reza

Mannen,

Ik vond het zeker wer gezellig! Heerlijk gegeten ( mijn buik zit nog vol).
En zeker weer voor herhaling vatbaar.

Blij dat iedereen ook weer veilig thuis is gekomen!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

hifiman


Audiofiel

Goed te horen dat het gezellig is geweest! Helaas kon ik er op het laatste moment niet bij zijn, ik was druk bezig om door alle sneeuw vanuit de Ardennen weer thuis te geraken en kon het daarom niet meer bijtijds halen. Andere keer beter. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Kjelt

Ik vond het ook gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Inderdaad aangenaam kennis maken Anton.

scrutinizer

Citaat van: Kjelt op december 22, 2010, 10:55:04
Ik vond het ook gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Inderdaad aangenaam kennis maken Anton.

:smile:
Ik was alleen wel verbaast, en in dit geval zeker van Ronald's aandeel, dat er zo weinig gegeten is  :-\....... Er was nog zat over.  :P

Until next time,

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Erik van Voorst (in memoriam)

Een volgende keer ben ik er zeker bij....kwam voor mij jammer genoeg niet uit... :-\
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

hifiman

Citaat van: Erik van Voorst op december 22, 2010, 12:22:45
Een volgende keer ben ik er zeker bij....kwam voor mij jammer genoeg niet uit... :-\
We gaan gewoon binnenkort nog een keer lekker uit eten  :wub:

hifiman

Citaat van: scrutinizer op december 22, 2010, 11:11:09
:smile:
Ik was alleen wel verbaast, en in dit geval zeker van Ronald's aandeel, dat er zo weinig gegeten is  :-\....... Er was nog zat over.  :P

Until next time,

Anton.
Nou ik zal je zeggen, voorheen at ik veel meer, maar sinds ik de afgelopen maanden ben afgevallen kan ik opeens minder voedsel processen  :-X
Afijn, waarschijnlijk maar goed ook  ;)

hifiman

Citaat van: Audiofiel op december 22, 2010, 10:38:42
Goed te horen dat het gezellig is geweest! Helaas kon ik er op het laatste moment niet bij zijn, ik was druk bezig om door alle sneeuw vanuit de Ardennen weer thuis te geraken en kon het daarom niet meer bijtijds halen. Andere keer beter. ;)
Precies, wordt vervolgd!  :coffee:

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: Audioloog op december 22, 2010, 16:49:16
Nou ik zal je zeggen, voorheen at ik veel meer, maar sinds ik de afgelopen maanden ben afgevallen kan ik opeens minder voedsel processen  :-X
Afijn, waarschijnlijk maar goed ook  ;)

Zo is het maar net...zie het als een van de positieve effecten... ;)

Wat mij betreft pakken we in Januari een leuke avond en tracteer ik jou en Anton...(sorry for the rest :-[ :))... 8)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!