hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

bmateijsen

Citaat van: )p( op maart  3, 2009, 22:45:11
Ah je hebt je center achter het doek zodat je alle speakers op dezelfde hoogte hebt?...mooi  :)

peter

Zowel de fronts als de center staan achter het scherm. Ik zal binnenkort weleens foto's maken, als het allemaal een beetje klaar is ;).

bmateijsen

Ik verbaas me een beetje dat al boogie's post zijn weggehaald... en dat ik daar o.a. de aanleiding van was...

)p(

Citaat van: bmateijsen op maart  5, 2009, 07:47:54
Zowel de fronts als de center staan achter het scherm. Ik zal binnenkort weleens foto's maken, als het allemaal een beetje klaar is ;).

Ah natuurlijk...gezien de breedte van de ruimte en de grote van je scherm...bijkomend voordeel is denk ik ook dat het rustiger eruit ziet als je naar het scherm kijkt.

peter

bmateijsen

Citaat van: )p( op maart  5, 2009, 07:57:45
Ah natuurlijk...gezien de breedte van de ruimte en de grote van je scherm...bijkomend voordeel is denk ik ook dat het rustiger eruit ziet als je naar het scherm kijkt.

peter

Je hebt alleen film en dat vind ik heel gaaf.. Voor de rest leidt niets af ;)

searcher

Citaat van: Audioloog op maart  4, 2009, 16:35:56

Nou.. Mijn vrouw eruit of de HD350 eruit, ik zou het zo gauw even niet weten  ;D

Dat lijkt me voor morgen een leuk groeps gesprek als Ph.... thuis komt.  :lookaround:
Ik neem de 350 dan wel mee....... ;D

                                                                                                    Gr Searcher



Kjelt


hifiman


Kjelt

Citaat van: Audioloog op maart  5, 2009, 19:50:58
Tot morgenavond !  O0
Yes I am gonna visit your place, famous home of the mysterious dust bunny  ;D

hifiman

Citaat van: Kjelt op maart  5, 2009, 19:53:39
Yes I am gonna visit your place, famous home of the mysterious dust bunny  ;D
Tsja mysterious is tie zeker, al een paar dagen niet gezien namelijk  :-X

celerontje

Je kan die ''dustbunny'' zo weer uit je PCH krijgen:
www.bigbuckbunny.org  ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Kjelt

Citaat van: Audioloog op maart  5, 2009, 19:55:34
Tsja mysterious is tie zeker, al een paar dagen niet gezien namelijk  :-X
Is het dan nog wel de moeite om te komen kijken?  ;D We kwamen natuurlijk voor die bunny, daar is zoveel over geschreven......   ;D

hifiman

Citaat van: Kjelt op maart  5, 2009, 20:03:04
Is het dan nog wel de moeite om te komen kijken?  ;D We kwamen natuurlijk voor die bunny, daar is nu zoveel over geschreven......   ;D
Ach na een uurtje of drie naar dezelfde plek staren ga je hem vanzelf wel zien  ;D

Kjelt


searcher

Citaat van: Audioloog op maart  5, 2009, 20:03:43
Ach na een uurtje of drie naar dezelfde plek staren ga je hem vanzelf wel zien  ;D



Ik zorg wel dat de Bunny verdwijnt........plankje mag blijven zitten.  ;D

                                                                                                  Gr Searcher



hifiman

Citaat van: searcher op maart  5, 2009, 21:03:07


Ik zorg wel dat de Bunny verdwijnt........plankje mag blijven zitten.  ;D

                                                                                                  Gr Searcher
Haha  ;D

searcher

Aftellen,....... Smikkelens en Smullens is in huis gehaald  :dozingoff:



hifiman

Citaat van: searcher op maart  6, 2009, 08:44:08
Aftellen,....... Smikkelens en Smullens is in huis gehaald  :dozingoff:
:D En niet vergeten mee te nemen natuurlijk!  :notify:

Joris1971


hifiman

Citaat van: Joris1971 op maart  6, 2009, 09:15:35
Wat gaat er vandaag gebeuren dan????
Mwaaah niks bijzonders, een vijftal projectiefreaks die vanavond alhier gezamenlijk gebak gaan eten, al roddelend over mede forumgenoten  onder het genot van 50 filmfragmenten in een  tijdsbestek van een paar uurtjes  ;D

Icarus314

Aantal posts hersteld. Kernpunt van onenigheid met Bjorn is de vraag wat de lichtopbrengst van de d-ila nu werkelijk is. Volgens de specs is het 12ftl op 2,5 meter 1.3 gain scherm (review Garmt) maar dan wel echte lumens en geen peaklumens waardoor er meer licht afkomt in zeer lichte plaatjes. Mijn vraag is ook of die 12ftl te handhaven is als de lamp ouder wordt. Verder is 12ftl met deze contrast waarden hartstikke goed en is 2,5 meter erg breed. Dit alles naar mijn huidige inzichten inde materie. Ik heb nog nooit een d-ila in het echt gezien.

celerontje

Maar waarom posts deleten?
Voelde Lambert zich op zijn teentjes getrapt? ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Icarus314


riwi

Citaat van: Audioloog op maart  6, 2009, 09:45:43
Mwaaah niks bijzonders, een vijftal projectiefreaks die vanavond alhier gezamenlijk gebak gaan eten, al roddelend over mede forumgenoten  onder het genot van 50 filmfragmenten in een  tijdsbestek van een paar uurtjes  ;D

Zal ik de tvix meenemen of zal ik hem thuis laten?

Ik neem in ieder geval een paar BD schijven mee.  Ghostrider ? Die vind niemand leuk dus wordt het een kort fragmentje :)

riwi

Citaat van: thegood op maart  6, 2009, 12:56:15
Ik heb nog nooit een d-ila in het echt gezien.

Ik zou gewoon er eens een in het echt gaan bekijken. Seeing is believing :) Of niet want dan blijf je lekker bij de CRT toch?

celerontje

Ik heb laatst ook voor het eerst een D-ILA gezien, de HD1 bij HTip, dat is echt supermooi!
Heel rustig aan de ogen en toch enorm dynamisch, WOW! :o

Ik ga binnenkort ook naar Philip, een D-ILA anamorphisch op een scopescherm, dat moet helemaal om te smullen zijn! :o :smile:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!