de x-fi show is on

Gestart door viceadmiraal61, juni 15, 2013, 12:53:51

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

denoontje

nog ergens een M&G op zaterdag?

Bas Akkerman

#51
Citaat van: denoontje op september 12, 2013, 21:53:39
nog ergens een M&G op zaterdag?
En ergens op zondag? Misschien een idee om in de startpost een overzichtje te maken?

Edit: denk niet dat de TS dat gaat doen... ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijn M

Dutch & Dutch

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

denoontje

Leuk event weer zeker om wat forumleden te ontmoeten in real life. Leuke toegansprijs en nog een cd erbij!

Jammer dat dit jaar de HT maar in 1 zaal eigenlijk echt vertegenwoordigd is...
Ondanks dat ik ook stereo een warm hard toedraag blijf ik het een gemiste kans vinden op dit jaarlijkse veldhoven event (al dan niet door de diverse organisaties gedaan)...zeker als het op de aankondiging staat....

Je verwacht toch wel epson, benq, jvc etc aanwezig te zijn hier met een mooie demoruimte.
Al dan niet met wat high end tv toestellen.


Concertje was erg leuk!
De kamer met de audiophysics klonk mooi (roomcorrectie), de set met de diapaisons met akoestische aanpassingen net zo en verrassend hoeveel laag uit de WB square 3 kwam....(tempting).....

home@the movies

Citaat van: denoontje op september 15, 2013, 11:39:15
Leuk event weer zeker om wat forumleden te ontmoeten in real life. Leuke toegansprijs en nog een cd erbij!

Jammer dat dit jaar de HT maar in 1 zaal eigenlijk echt vertegenwoordigd is...
Ondanks dat ik ook stereo een warm hard toedraag blijf ik het een gemiste kans vinden op dit jaarlijkse veldhoven event (al dan niet door de diverse organisaties gedaan)...zeker als het op de aankondiging staat....

Je verwacht toch wel epson, benq, jvc etc aanwezig te zijn hier met een mooie demoruimte.
Al dan niet met wat high end tv toestellen.


Concertje was erg leuk!
De kamer met de audiophysics klonk mooi (roomcorrectie), de set met de diapaisons met akoestische aanpassingen net zo en verrassend hoeveel laag uit de WB square 3 kwam....(tempting).....

Als je alle projector merken samen wil zien schrijf dan 9 en 10 November in je agenda voor het unieke Home@The Movies/Cinedream Home Cinema Event in Mechelen (Belgie) de lijst van deelnemers is met de dag indrukwekkender aan het worden  ;D ;D
Gr
Werner

Musical Reality

Was weer gezellig, het voelde als vanouds na onze laatste deelname in 2008.

Zie een videoverslag op YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=15hbukPARqQ&feature=c4-overview&list=UUguXI98dcWZ6FhNA-8DW0lw

Een special met Dean Peer spelend met zijn Bass op de nieuwe Endeavor E-3 en CI-Audio D500 volgt spoedig.

Plezier!

Cor van Musical Reality


Musical Reality

Hierbij dan de video met Dean Peer spelend met zijn Bass op Endeavor Audio aangestuurd door CI-Audio's D 500 mono's.

http://www.youtube.com/watch?v=x1JtqHvSoAo&feature=c4-overview&list=UUguXI98dcWZ6FhNA-8DW0lw

Have fun.

Jean Sibelius

Citaat van: Musical Reality op september 22, 2013, 10:35:33
Hierbij dan de video met Dean Peer spelend met zijn Bass op Endeavor Audio aangestuurd door CI-Audio's D 500 mono's.

http://www.youtube.com/watch?v=x1JtqHvSoAo&feature=c4-overview&list=UUguXI98dcWZ6FhNA-8DW0lw

Have fun.
Ik was aanwezig in de ruimte toen dit werd opgenomen. Klonk erg indrukwekkend O0
(was ook meteen mijn referentie voor de X-fi van afgelopen zondag).

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Musical Reality

Dank je wel Jan,

jammer dat er geen tijd was om met Dean bij je langs te komen.
mogelijk volgend jaar.

Groet van Cor


Cookymonster

Vreemd, toen wij zondag Dean zagen/hoorden spelen, was dat op een PA-luidspreker (met behoorlijk wat ruisvloer overigens).
Geluid was OK, maar zeker niet wow.
Artistiek wel helemaal in orde.  Heb achteraf op youtube wat beluisterd. Top bassist !
Hoewel op het vlak van basgitaar er nog steeds een superlatief is.
De man is nu 25 jaar dood, maar zijn genie inspireert nu nog steeds zoveel mensen... Jaco Pastorius.
Hij leerde zijn volk wat basgitaar was. Hij pionierde met harmonischen en met fretloze bas, op  een manier die moeilijk te evenaren is.
Jaco kon technisch freaken, maar had ook muziek door zijn aders lopen. Met een fantastische lyriek.
Maar goed, hem kan je helaas niet meer naar een beurs laten komen. Alleszins niet live.  En de meeste opnames van hem zijn niet van die aard om high-end audio mee te demonstreren.   

Jean Sibelius

Citaat van: Musical Reality op september 24, 2013, 23:39:15
Dank je wel Jan,

jammer dat er geen tijd was om met Dean bij je langs te komen.
mogelijk volgend jaar.

Groet van Cor
Hoi Cor,

Lijkt me een goed plan en erg leuk! (dan spreken we dan van te voren even af) :).
Ondertussen speelt het systeem op een nivo wat er van verwacht mag worden.


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)